۰۷ شهریور ۱۴۰۳

ال‌جی نووا دفاتر عملیاتی را در وست ویرجینیا دایر کرد

ال‌جی الکترونیکس به تازگی بیان کرده که به‌عنوان بخشی از ابتکار نوآوری استراتژیک خودش با هدف پیشبرد توسعه فناوری‌های جدید برای انرژی‌های تجدیدپذیر، مراقبت‌های بهداشتی و همچنین صنایع آینده، دفاتر فعالیتی خودش را در ویرجینیای غربی تأسیس کرده است.

مرکز نوآوری ال‌جی الکترونیکس در آمریکای شمالی یعنی LG NOVA دفاتری را در مورگان‌تاون افتتاح کرده و قصد دارد تا دفتر دیگری را نیز در هانتینگتون محل دانشگاه ویرجینیای غربی و دانشگاه مارشال افتتاح کند. برای جشن افتتاحیه دفتر در مورگان‌تاون نیز ال‌جی میزان یک رویداد Open House بود که در این فضای اداری جدید، استارت‌آپ‌ها، کارآفرینان و رهبران کسب و کار با هم ملاقات کردند.

علاوه بر این، ال‌جی نووا در حال حاضر برای مدیران عملیات منطقه‌ای مورگان تاون و هانتینگتون استخدام می‌کند و پیش‌بینی می‌کند که در ماه‌های آینده، برای پست‌های دیگری همچون پست‌های مهندسی و فنی نیز استخدام صورت بگیرد.

این توسعه از ایجاد ۲۷۵ شغل توسط ال‌جی الکترونیکس در ویرجینیای غربی حمایت می‌کند تا رشد فناوری‌های جدید، سرمایه‌گذاری و توسعه اقتصادی برای شرکت‌ها و مردم این منطقه را تحریک کند، همان‌طور که در اوایل سال جاری میلادی توسط فرماندار ویرجینیای غربی یعنی جیم جاستیس و مدیر عامل ال‌جی الکترونیکس یعنی ویلیام چو اعلام شده بود.

شرکت Primefocus Health

شرکت Primefocus Health که با همکاری با ال‌جی نووا راه‌اندازی شده است، نشان می‌دهد که چطور ال‌جی نوآوری را در منطقه آپالاچی هدایت می‌کند. این شرکت اولین مشتری خودش را نیز به دست آورده که Marshall Health Network است، یک شرکت شبکه بهداشت آکادمیک مستقر در ویرجینیای غربی.

شرکت Primefocus Health و Marshall Health Network با هم همکاری می‌کنند تا از پلتفرم شرکت Primefocus Health برای پشتیبانی از Marshall Health Network در زمینه رسیدگی به مسائل کلیدی مراقبت‌های بهداشتی منطقه همچون چاقی، پیری سالم، اختلال مصرف مواد و نیازهای مراقبت بهداشتی روستایی بهره ببرند. شبکه Marshall Health Network به ۱.۴ میلیون ساکن در ۴۰ شهرستان در ویرجینیای غربی، جنوب اوهایو و کنتاکی شرقی خدمات ارائه می‌دهد.

پلتفرم Primefocus Health ارائه‌دهندگان را قادر می‌سازد تا یک تجربه مراقبت شخصی و کامل ارائه کنند و دسترسی به مراقبت‌های بهداشتی با کیفیت را بهبود ببخشند. به‌عنوان بخشی از این همکاری نیز Primefocus Health به طور فعال برای نقش‌های مرتبط با اجرا و پشتیبانی از این راهکارها استخدام می‌کند و فرصت‌های شغلی جدیدی را در این منطقه ایجاد می‌کند.

دکتر سوکوو ریئیس ال‌جی نووا بیان کرده:

«همکاری ما با ایالت ویرجینیای غربی ما را قادر می‌سازد تا نوآوری را پیش ببریم و کسب و کارهای و فناوری‌های متحول کننده‌ای را خلق کنیم که تأثیر مثبتی روی مردم ویرجینیای غربی و منطقه وسیع‌تر آپالاچی بگذارند. ما مشتاقانه منتظر افزایش مشارکت‌های خود در این ایالت هستیم و از پتانسیل باورنکردنی این همکاری برای پیشبرد تجارت ما و توسعه منطقه هیجان‌زده هستیم.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید