۲۳ مرداد ۱۴۰۳

سریال Estate of Survival محصول ال‌جی از سرویس آنلاین آمازون پخش می‌شود

ال‌جی الکترونیکس (LG) قرار است سریال اورجینال Estate of Survival را روی سرویس آنلاین آمازون پرایم از طریق Prime Video Direct در ۹ کشور از جمله ایالات متحده، کانادا، آرژانتین و شیلی عرضه کند و این در حالی است که این سریال روی LG Channels نیز در دسترس خواهد بود.

این سریال تازه که شامل شش قسمت هیجان‌انگیز است، ساکنان عمارت Estate of Survival را دنبال می‌کند که در انواع مأموریت‌های چالش‌برانگیز با یکدیگر رقابت می‌کنند. با انجام این مأموریت‌ها، شرکت‌کنندگان لوازم خانگی و سایر اقلام را برای تجهیز مکانی بزرگ به دست می‌آورند و از همه مهم‌تر اینکه از حذف شدن اجتناب می‌کنند. آخرین ساکن بازمانده در Estate of Survival برنده جایزه بزرگ ۱۰۰۰۰۰ دلاری می‌شود.

در برنامه Estate of Survival، شرکت‌کنندگان برای به دست آوردن لوازم خانگی از جمله لوازم خانگی مجهز به LG ThinQ با یکدیگر رقابت می‌کنند. لوازم خانگی ال‌جی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که تجربیات استثنایی برای مشتریان ارائه می‌دهند و راحتی سطح بالایی از چشم‌انداز سبک زندگی هوشمند این شرکت یعنی «خانه بدون زحمت» ارائه می‌کنند. ال‌جی که مورد اعتماد مصرف‌کنندگان در سراسر جهان است، توسط یک نشریه مصرف‌کننده پیشرو به‌عنوان معتبرترین برند لوازم خانگی در ایالات متحده معرفی شده است.

لیو جائه چئول رئیس شرکت لوازم خانگی و راهکار هوای ال‌جی بیان کرده:

«سریال رقابتی جدید، سرگرم‌کننده و جذاب با پیش‌فرضی منحصربه‌فرد یعنی سریال Estate of Survival پلتفرمی ایده‌آل برای نمایش جدیدترین نوآوری‌های سبک زندگی ال‌جی، معتبرترین برند لوازم خانگی آمریکا است.»

این سریال جدید بینندگان را با طیف گسترده‌ای از لوازم خانگی پیشرفته ال‌جی آشنا می‌کند که شامل یخچال InstaView با Craft Ice انحصاری ال‌جی، فر دیواری و اجاق گاز القایی با قابلیت Scan-to-Cook، ماشین ظرف‌شویی Smart Top Control با شستشو و خشک کردن یک ساعته یعنی QuadWash Pro، جاروبرقی CordZero و همچنین تصفیه‌کننده هوای PuriCare است.

زمانی که لوازم خانگی نصب شوند، شرکت‌کنندگان از مزایای زیاد آن از شستن و خشک کردن لباس‌ها در کمتر از دو ساعت با راهکار شستشوی LG WashCombo All-in-One بهره خواهند برد. با ویژگی Scan-to-Cook و EasyClean اجاق گازهای ال‌جی نیز غذا سریع‌تر پخته می‌شود. ویژگی Scan-to-Cook به کاربران این امکان را می‌دهد که تنظیمات پخت بهینه را برای غذاهای منجمد انتخابی به سادگی با اسکن بارکد روی بسته‌بندی محصول مستقیماً به فر ارسال کنند.

ال‌جی همیشه به دنبال راه‌های جدیدی برای بهبود تجربه مشتری لوازم خانگی خودش است و برنامه ThinQ Care را توسعه داده که هشدارهای مفیدی را برای جلوگیری از استفاده نادرست از دستگاه و تشخیص هوشمند برای کاهش نیاز به بازدیدهای پرهزینه و ناخوشایند تکنسین خدمات ارائه می‌دهد.

دو قسمت ابتدایی سریال Estate of Survival در تاریخ ۱۲ اوت از طریق Prime Video Direct در سرویس آنلاین آمازون پرایم در آمریکا عرضه می‌شود و به زودی در کشورهای دیگر پخش خواهد شد. دارندگان تلویزیون ال‌جی تیز می‌توانند از طریق LG Channels به این مجموعه دسترسی داشته باشند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید