۲۳ تیر ۱۳۹۲

ایستگاه‌های اتصال ال‌جی (docking station)

ایستگاه‌های اتصال شیک، زیبا و راحت ال‌جی با اندروید، آی‌فون و آی‌پاد کار می‌کند. شما می‌توانید در حالی که گوشی خود را روی شارژ گذاشته‌اید به آهنگ‌های مورد علاقه‌تان با کیفیت بالا گوش دهید.

مجموعۀ ایستگاه‌های اتصال بلندگو (داک) موسیقی در حال پخش در آی‌پاد، آی‌فون یا اندروید شما را به جریان می‌اندازد و با کیفیت صدایی که قبلاً هرگز تجربه نکرده‌اید پخش می‌کند. تنها کافیست گوشی خود را به داک متصل کنید، موسیقی را پخش کنید و از آن لذت ببرید.

گوشی موبایل خود را در هر اتاق خانه به ایستگاه‌های اتصال اندروید، آی‌فون و آی‌پاد در حال شارژ بگذارید و از امکانات زیر بهره‌مند شوید:

  • پخش صدا به صورت بی‌سیم: با استفاده از فناوری بلوتوث، شما می‌توانید به آهنگ‌های مورد علاقۀ خود گوش کنید؛ البته بدون نیاز به  گذاشتن گوشی روی ایستگاه اتصال آی‌فون، آی‌پاد و اندروید.
  • ساخته‌شده برای آی‌پاد، آی‌فون و آی‌پد: بیشتر پایه‌های اتصال ال‌جی از جدیدترین  نسل (و مدل‌های قدیمی) دستگاه‌های اپل پشتیبانی می‌کنند و دسترسی کامل به امکانات مورد علاقه و عملکردها را، بدون در نظر گرفتن اینکه دستگاه شما از کدام نسل است، فراهم می‌کند.
  • Portable In: قابلیت Portable In، که برای آی‌پاد، آی‌فون، آی‌پد و اندروید در دسترس است، به شما امکان می‌دهد تا دستگاه‌های پخش‌کنندۀ MP3 و لپ‌تاپ یا مدیاپلیر شخصی خود را به این پایه‌های اتصال متصل کنید و از طریق سیستم صدای ال‌جی به موسیقی گوش دهید.
  • اکولایزر اتوماتیک: برخی از داک‌های بلندگوی آی‌پاد و اندروید از EQ یا اکولایزر پیش‌فرض برای تعیین سبک موسیقی برخوردا هستند که باعث می‌شود شما بتوانید به راحتی سیستم صدا را تقویت کنید تا با سبک مورد علاقۀ شما همخوانی داشته باشد.
  • پخش محتوای یواس‌بی: وقتی شما یک پایۀ اتصال را انتخاب می‌کنید که گزینۀ پخش محتوای یواس‌بی دارد شما می‌توانید حافظۀ یواس‌بی خود را که از موسیقی، فیلم یا عکس پر شده است متصل کنید و سپس به محتوای آن با وضوح بالا گوشی دهید یا آن را ببینید.
  • ساعت خودکار و زمان ذخیرۀ نور روز (Auto Time and Automatic Daylight Saving Time) : داک بلندگوی اندروید یا آی‌پادی را انتخاب کنید که این دو قابلیت را با زنگ هشدار ترکیب کند. در نتیجه، وقتی شما نمی‌توانید به موسیقی مورد علاقۀ خود گوش دهید یک ساعت پرکاربرد دارید که همیشه دقیق است و به راحتی در دسترس شما قرار دارد.

با ایستگاه‌های اتصال ال‌جی برای اندروید، آی‌پاد و آی‌فون شما می‌توانید دستگاه‌های مورد علاقۀ خود را شارژ کنید و به موسیقی مورد علاقۀ خود در خانه یا در حال حرکت گوش کنید. با برخورداری از قابلیت‌های پخش صدا به صورت بی‌سیم، Portable In و اکولایزر داخلی، ال‌جی شما را در کنترل رسانۀ خود قرار می‌دهد؛ امکانی که در هیچ جای دیگر تجربه نمی‌کنید. علاوه بر این، ال‌جی گوشی‌های موبایل، لوازم جانبی، تلویزیون، پخش‌کنندۀ بلو-ری و سیستم‌های سینمای خانگی شاهکاری دارد که جدیدترین فناوری و سرگرمی‌ها را در دسترس شما قرار می‌دهد.

مطالب مرتبط

Sorry, no related articles to display.

۲ نظر

حسین ۲۳ تیر ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام و عرض ادب و احترام :
فعلا مشکل اصلی برای این دستگاه معادل یابی فارسی برای آن است در انگلیسی به آن DUCK ADEIO یا با ترچمه تحت الفظی پایه صدا نامیده می شود در بروشورهای نماینده رسمی ال جی در ایران یا همان شرکت گلد ایران بلندگوهای داکینگ بی سیم نامیده شده من پیشنهاد می کنم آن را بلندگوی بی سیم تلفن همراه بنامیم این دستگاهها که برای اولین بار برای محصولات شرگت اپل از سوی بسیاری از تولید کنندگان لوازم صوتی از جمله ال جی به بازار عرضه شد در حال حاضر علاوه بر محصولات شرکت اپل که با سیستم عامل IOS کار می کنند و جمله ساخته شده برای آیفون و آیپد را یدک می کشند از تلفن های همراه که از سیستم عامل پر طرفدار شرکت گوگل یعنی آندروید نیز پشتیبانی می کنند و این به لحاظ عمومیت یافتن این سیتم عامل محبوب بین بزرگان تولید کننده تلفن همراه از جمله سونی و ال جی و سامسونگ می باشد مجددا یاد آوری می کنم تنها یک نمو.نه از این دستگاه که شباهت زیادی به نمونه موجود در عککس دارد یعنی مدل ND5530 در سال جاری توسط شرکت گلد ایران در بازار ایران توزیع شده که دارای ۳۰ وات قدرت خروجی ، ورودی دوگانه جهت پخش از موبایلهای دارای سیستم عامل آندروید مانند ال جی و آیفون محصول شرکت اپل با قابلیت شارژهمزمان موبایل با پخش موسیقی می باشد که از تمامی تجهیزات رایانه ای که با سیستم عامل IOS کار می کنند پشتیبانی نمودخ و قابلیت اتصال NFC را ارد و مجهز به دستگاه کنترل از راه دور نیز می باشد راستی نظر شما در مورد نام گذاری این نوع دستگاهه با نام فارسی بلندگوی بی سیم تلفن های همراه چیست ؟
موفق باشید .

ali mamosy ۲۴ تیر ۱۳۹۲ پاسخ

سلام:باتشکرازخدمات خوب شما

نظر دهید