۲۰ شهریور ۱۳۹۲

بهترین گوشی اندرویدی حال حاضر دنیا کدام است؟ (نتایج نظرسنجی)

هفته گذشته دنیای تلفن های هوشمند شاهد ظهور گوشی‌های مختلفی بود که چند هفته پس از معرفی محصول پرقدرت LG G2 ، پا به این دنیا نهادند. این  محصولات در حال حاضر گل‌های سر سبد ابزارهای مبتنی بر اندروید هستند و تهدیدی جدی برای گوشی های پرفروش و برتر فعلی بازار محسوب می شوند.

صفحه نمایش های 1080p حالا دیگر به قابلیتی رایج در میان گوشی های پیشروی بازار بدل شده اند اما سه محصولی که پیش تر بدان ها اشاره شد، جهشی قابل توجه در کیفیت دوربین، افزایش کارآیی و میزان فضای ذخیره سازی از خود نشان می دهند. Sony و LG در بخش دوربین پیشگام هستند و سامسونگ با به کارگیری سه گیگابایت RAM و 32 گیگابایت حافظه داخلی برای معمولی ترین نسخه، در این زمینه ها برتر نشان می دهد.

تمامی این گوشی ها به دلیل ویژگی های شان و علاقمندی های شما – که بالطبع دائما در حال تغییر است – می توانند به سادگی توجه تان را به خود جلب نمایند. اما کدامیک از این محصولات بهترین گوشی اندرویدی حال حاضر بازار از نظر شماست؟ LG G2 با کنار زدن رقبا این عنوان را از آن خود کرده است. در این نظرسنجی که توسط سایت فون آرنا انجام شد، G2 بیش از 28.3 درصد از آرای کاربران را به خود اختصاص داد. LG G2 نخستین گوشی تلفن همراهی است که به سنسور 13 مگاپیکسلی با لرزش گیر نوری مجهز شده است؛ علاوه بر این بهره گیری از صفحه نمایش غول پیکر 5.2 اینچی با حاشیه ای به شدت باریک و رزولوشن 1080p در کنار تراشه جدید Snapdragon 800 آن را به گزینه مورد علاقه بسیاری از کاربران تبدیل می کند.

گرچه، رقابت بسیار نزدیک است. Galaxy Note 3 در این نظرسنجی توانست به رتبه دوم دست یافته و Sony Xperia Z1 هم مقام سوم را بدست آورد. این نظرسنجی نشان می دهد پیشکسوت تر های بازار؛ Samsung Galaxy S4 (رتبه چهارم) و HTC One (با رتبه پنجم)، شانس زیادی برای رقابت با تازه وارد ها نخواهند داشت. تنها 7.2 درصد از آرا به گوشی های دیگری به جز این پنج محصول اختصاص پیدا کرده است. این آرا به گوشی هایی چون Motorola Moto X ، Sony Xperia Z Ultra و دیگر گوشی های مبتنی بر اندروید رسیده است.

بهتر است خودتان نگاهی به نتایج بیندازید، مطمئنا شما هم شگفت زده خواهید شد!

۹ نظر

امیرحسین ۲۳ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

فقط LG

Free ۲۳ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

کارشناسان و انجمنهای بررسی ادوات الکترونیک در دنیا تکنولوژی hTc را بالاترین در ۴سال اخیر دانسته اند. جالب اینجاست چندوقتی است رو شده که شرکت اپل Appleآن چیزی که از خودش نشان می دهد نیست و بیشتر، از روشهای عوام فریبی و حقه های بازاریابی و تکنیکی استفاده می کند که به ۴ نمونه اشاره می کنیم:
۱-ماجراها وشایعات ساختگی ازجمله مفقود شدن گوشی فلان مقام شرکت اپل و رو شدن مثلا فلان مدل گوشی!!(ایجاد هیاهو و کلاس کاذب برای افراد عادی و ساده لوح عاشق کلاس)
۲-ایجاد تقاضای کاذب در بازار وایجاد صف های ساختگی انتظار برای گوشی! (گویی در کشور افغانستان و آن هم بطور دستی روزی چند عدد تولید می شود! نه در چین با طرفیت تولید بی نهایت!)
۳-رشوه های کلان به برخی بازیگران یا خواننده های محبوب، افراد سرشناس، فیلم سازان و… جهت تبلیغ و بزرگنمایی و اغراق در عالی بودن محصولات.
۴-سرقت تکنولوژی از کمپانی هایی مثل Xerox, Motorola ,(Panasonic)Matsushita و Samsung , … در دنیای تکنولوژی امروز امری کاملا اثبات شده است که حتی در زندگینامه استیو جابز نیز به آن اشاره شده است.

Mahdi ۲۴ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

پس کى وارد میشه

admin-user4 ۲۴ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

تا اواسط مهر در بازار ایران خواهد بود

raSooL ۹ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

عجب گوشیه لا مصب-این بهتره یا آی فون۵؟

Amir ۶ اسفند ۱۳۹۲ پاسخ

فقط گلکسی اس۴

ال جی ۶ اسفند ۱۳۹۲ پاسخ

ولی بزرگان چیز دیگه‌ای میگند امیر عزیز!

عفان ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ پاسخ

فقط lgخوبه من یکی از آن را دارم

عرفان ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ پاسخ

من یکی از گوشی های lgرا دارم خیلی خوبه

نظر دهید