۰۷ مهر ۱۳۹۲

داستان طراحی LG G2

LG در عرضه G2 ، که آخرین پرچمدار شرکت محسوب می شود، رویکردی جدید در طراحی گوشی های تلفن همراه را انتخاب کرد.  حاشیه های بسیار باریک اطراف صفحه نمایش و عملکرد عالی گوشی در کنار دیگر قابلیت های آن ، ما را به شدت مجذوب خود کرد. البته عوض شدن جای کلیدها در گوشی ، بدون تردید مورد پسند همه کاربران نخواهد بود اما حداقل تا این زمان ، تصور می کنیم LG  تصمیم بسیار هوشمندانه ای  در این مورد گرفته است که در عمل و کار با گوشی هم به کاربران کمک بسیاری می کند.

LG ویدیویی در مورد جزئیات این فلسفه طراحی منتشر کرده است که تماشای آن خالی از لطف نیست. به شما توصیه می کنیم این ویدیو را از دست ندهید.

یقینا LG یکی از بزرگترین تأمین کننده های صفحه نمایش های LCD در دنیا به شمار می رود و انتخاب صفحه نمایشی بزرگ، خارق العاده و با حاشیه بسیار باریک برای G2 ، نمی تواند بی مرتبط با تجربه و پیشینه شرکت در این زمینه باشد. برای ایمان آوردن به کار LG ، بهتر است نگاهی به بررسی های انجام شده از LG G2 در سایت های مختلف و معتبر اینترنتی بیندازید.

آن دسته از کاربرانی که با اشتیاق و دقت پیگیر مطالب مرتبط به فناوری و مخصوصا حوزه اندروید هستند ، می دانند که LG در حال اصلاح و تعریف مجدد رویکرد های خود در این زمینه است. تمامی سیگنال هایی که به سمت شرکت ارسال می شوند ، دریافت شده و در بهبود محصولات آن به کار گرفته می شوند.

G2 نشانه ای از این رویکرد شرکت است و بنابراین باید انتظار داشت LG به ارائه محصولاتی با کیفیت فوق العاده و قیمتی رقابتی ادامه دهد.  این کار LG  سبب خواهد شد که احتمالا در آینده ای نزدیک شاهد روی آوردن دیگر شرکت ها به رویکردهایی چون کیفیت محوری، مشتری محوری و ارزش محوری باشیم.

و سوالی که حالا باید از شما بپرسیم این است که آیا محصولی را که مشاهده می کنید، دوست دارید؟ با استفاده از بخش نظرات، به ما و LG اجازه دهید نظر شما را هم بدانیم.

۱۰ نظر

سید ۷ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

دمشون گرم احترام به مشتری این تو کیفیت یعنی این

محمد حسن ۷ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

یه سوال برای تخفیف ویژِه شما؟
من میخواستم بدانم که وقتی شماره سریال را تیغ میزنید من اگه بخوام یک ماه یا دو ماه دیگه بفروشم نمیتونم بفروشم
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مهرداد ۸ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

یه سوال: چه تضمینی برا آپدیت شدن وشی های جدید ال جی هب نسخه های جدیتر اندروید وجودداره؟
الان هیچکدوم از گوشی های ال جی تو ایران رو نمیشه به اندروید های جدیدتر آپدیت کرد! مثلا همین جی پرو؟

admin-user4 ۸ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

به تازگی اپتیموس جی و نکسوس آپدیت شدند ( مگه اینا ال جی نیستند؟)

سامان ۸ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

در مورد الجی یک بحثی در اکثر سایتها و نظرات کاربرهای آنها وجود دارد، اینکه در اروه نسخه های جدیدتر آندروید برای گوشی های جدید خود، بسیار دیرتر از سایر شرکتها اقدام میکند و یا اصلا آپدیت نمی دهد.
سوالم این بود که :
۱.این موضوع تا چه حد درست است؟
۲.هم اکنون اطلاعیه های رسمی از شرکتهای سامسونگ، اچ تی سی و سونی وجود دارد که بیان کرده اند چه گوشی هایی را به اندروید ۴.۳ ارتقا خواهند داد ولی هر چه گشتم هیچ اطلاعیه ای از الجی و برنامه آپدیت آن ندیدم حتی در مودرد این دو گوشی آخر یعنی G pro و G2 . آیا حتی این دو به ۴.۳ آپدیت نمی شوند؟!

admin-user4 ۹ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

هنوز مطلب رسمی عنوان نشده

حسین ۸ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام :
ال جی در طول یکسال گذشته نهایت تلاش جود را برای حضور پر رنگ ئر بازار تلفن های همراه هوشمند بکار گرفته خوشنامی این برند در بخش لوازم خانگی و صوتی و تصویری هم بهترین پشتوانه برای پر رنگ تر کردن این حضور بوده شرکت ال جی که خود یکی از بزرگترین تامین کننده صفحه نمایش برای سایر تولید کنندگان معتبر دنیا نیز به شمار می رود برای این منظور از بهترین تولید کنندگان قطعات از پوشش بدنه تا پردازنده اصلی و تولید کننده پر کاربرترین سیستم عامل تلفن های هوشمند یعنی شرکت گوگل تولید کننده سیستم عامل آندوید کمک گرفته و ارائه نسخه های جدید این سیستم عامل محبوب به همراه سری گوشیهای نکسوس خود بهترین دلیل بر این مدعاست همانطور که قبلا نیز عنوان کردم نسخع جدید سیستم عامل آندروید نگارش ۴.۴ که با نام کیت کت نام گذاری شده برای اولین بار تا یکماه آینده به همراه گوشی نکسوس ۵ تولید ال جی رونمائی می گردد تا کنون ایده ها و طرحهای خلاقانه و منحصر بفرد ال جی که متاسفانه در مدت کوتاهی توسط سایر تولید کنندگان بزرگ دنیا نیز مورد تقلید قرار می گیرند به عنوان یکی از ویژگیهای این برند به شمار می رفت طرحهایی که با ذائقه مردم سراسر دنیا از نزاد و فرهنگاهای مختلف خوش می آمد تا تعبیه کلیه امکانات مورد انتظار خریداران و عرضه رنج وسیعی از محصولات در ابعاد و امکانات و با کیفیت های متفاوت متناسب با سلیقه مشتریان بنظر م رسد این ویژگیها بایستی در مورد تلفن همراه هوشمند ال جی نیز مد نظر مسئولین ال جی قرار گیرد . بنابر این پیشنهاد می گردد .
۱- همانگونه که در تلوزیونهای ال جی مانند سریهای موفق LM , LA شاهد هستیم میتوان با یک پلت فرم مشترک با تغییر رنگ اجزا و تنوع امکانات و حتی کیفیت اجزا طیف وسیعی از انتخاب را در اختیار مشتریان قرار داد بطور مثال از گوشی G2 با بدنه فلز گونه خش دار استیل یا تیتانیوم آقایان بویژه در رده میان سال بیشتر استقبال می کنند و یا خانمها به رنگ صورتی روشن بیشتر تمایل دارند .
۲- طیف وسیعی از لوازم جانبی شاید برایتان جالب باشد یکی از بزرگترین تولید کننده پوشاک و کیف و کفش چرم ایران تامین کننده کیف های چرمی محصولات اپل بویژه سری گوشیهای آیفون در دنیاست همچنین عرضه طیف وسیعی از لوازم جانبی با کیفیت ولو اینکه تولید ال جی نباشد مانند محافظ صفحه نمایش ، انواع هدفون و … در جلب مشتری برای ال جی واقعا موثر است .
۴ – عرضه گوشی های جمع و جور و باریک که براحتی در جیب پیراهن جاگیرد در سبد کالائی ال جی قرار گیرد هم اکنون سری استار سامسونگ با تنوع مدل و امکانات متفاوت با رنج قیمتی حدود ۳۰۰ هزار تومان در زمره پر فروش ترین گوشیها در بازار ایران بشمار می رود این رنج گوشیهای سبک و کوچک در بازار به عنوان گوشیهای دم دستی معروف هستند .
۵- متاسفانه همانگونه که در بازار بویژه بازارهای اصلی مو بایل شاهد هستیم پیشنهاد فروشندگان در وهله اول بسیار فریبنده و با نشان دادن لیست قیمت فروش نمایندگی اعلام م کنند که مثلا چون این فروشگاه متعلق به شرکت وارد کننده است استثنائا ما این گوشی را میتوانیم ما به فلان قیمت به شما بفروشیم اما با ارائه پیشنهاد بروز رسانی نرم افزار ، فارسی کردن گوشی ، نصب آنتی ویروس ، نصب بسیاری از نرم افزار هایموجود در فهرست فروشگاه که تقریبا همگی بصورت رایگان از اینترنت قابل دانلود است مانند نقشه تهران و … ، نصب محافظ صفحه نمایش ، انواع کیف و هدست و بلوتوث و … تخفیف داده شده را بصورت چند برابر جبران می کنند ذکر این موضوع در بروشورها و تابلو های تبلیغاتی فروشگاهها که این گوشی به همراه سیستم عامل و امکانات فارسی و نسخه جدید آنتی ویروس و دهها برنامه کاربردی فارسی عرضه و شما هیچگونه مبلغی از این بابت به فروشنده پرداخت نخواهید نمود از بهترین تبلیغات برای این محصول می باشد .
۵ اکثر گوشیهای هوشمند ال جی قابلیت عکاسیو فیلمبرداری عالی دارند و تهیه فیلم باکیفیت با گوشیهای ال جی یکی از بهترین انگیزه های مشتریان برای خرید این گوشیهاست اما متاسفانه اکثر مدلها قابلیت نصب حافظه جانبی را ندارند این شکل عینا در گوشیهای ایفون هم مصداق دارد بنابر این تعبیه درگاه کارت حافظه حتی المکان با قابلیت ساپورت رم تا ۶۴ گیگابایت در تولیدات آتی مد نظر قرار گیرد .
۶ – حداقل یک مدل اسپورت با قابلیت مقومت در برابر ضربه و آب در فهرست تولیدات آتی ال جی قرار گیرد
موفق باشید

فرشاد ۱۲ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

آپدیت اندروید ۴ برای پراداP940 ادمین جانلطفا پیگیری کن

mahdi ۲۶ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

ادمین عزیز شما گفتی مطلب رسمی نیومده ولی به این لینک حتما یه سر بزنید بعد یه چیز جالب حتی optimus L3 به ۴٫۴ اپدیت میشه ولی optimus 4x hd بوق هستش یعنی L3 بالاتره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خواهش میکنم جواب بدید ال جی این روزا با گوگل خیلی رابطه حوبی پیدا کرده و واسه همین جز اولین کسانی هستش که ۴٫۴ میده ولی ۴ایکس چرا اپ نشه ولی S3 یا one x اپدیت بشن ؟!

خدایی نا مردی حساب میشه!!!!

http://androidadvices.com/list-android-phones-android-44-kitkat-firmware-update/@Apple

آیدین ۲۴ دی ۱۳۹۲ پاسخ

الان که ال جی جی پد ۸.۳ v510 نسخه گوگل پلی با آپدیت اندروید ۴.۴.۲ عرضه شده آیا مدل v500 هم آپدیت ۴.۴.۲ را دریافت می کند؟

نظر دهید