۱۲ آبان ۱۳۹۲

چگونگی استفاده از قابلیت Text Link در LG G2

با توجه به کامنت‌های زیادی که در خصوص برخی قابلیت‌های G2 برای ما ارسال شد، سعی میکنیم به طور مختصر این قابلیت‌ها را توضیح دهیم.

امروز قابلیت Text Link را در ادامه برای کسانی که دوست داشتند توضیح می‌دهیم.

توجه: اگر شما هم از قابلیت‌های گوشی خود نمی‌توانید استفاده کنید، در بخش نظرات برای ما ارسال کنید.

بسیاری از ما در کارهای روزمره و همیشگی‌مان از پیام‌های کوتاه استفاده کرده و گاهی پیام‌هایی دریافت می‌کنیم که حاوی شماره تلفن، آدرس و یا تاریخ و زمان هستند. این همان دلیلی است که LG را به عرضه قابلیت Text Link در G2 واداشته است. با استفاده از قابلیت Text link ، G2 می‌تواند این نوع متون را تشخیص داده و آن‌ها را به صورت لینک به نمایش در آورد. اگر بر روی لینک کلیک کنید، امکان درج اطلاعات به صورت مستقیم در تقویم و یا مشاهده آدرس در نرم افزار maps را خواهید داشت. این مشخصه کاربردی، از کپی و paste کردن اطلاعات نجات‌تان داده و بدین طریق در زمان شما صرفه جویی خواهد کرد. بر حسب نوع متن، امکان برقراری تماس، جستجو در اینترنت، اضافه کردن به یادداشت‌‌‌ها، افزودن به مخاطبین و یا ارسال ایمیل نیز در اختیار شما قرار داده خواهد شد.

نگران نباشید، اگر آیکون آبی نداشت، با نگه داشتن انگشت روی متن تمام این گزینه‌ها قابل انتخاب خواهند بود

اگر متن شما این قابلیت را دارا باشد، در کنار آن یک آیکون آبی رنگ قرار می‌گیرد.

مطالب مرتبط

Sorry, no related articles to display.

۵ نظر

حسین ۱۲ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام :
فکر میکنم بزرگترین مشکل دارندگان تلفن های همراه هوشمند البته بعد از مدیریت شارژباتری مدیریت فضای آزاد برای ذخیره سازی اطلاعات می باشد بخصوص زمانیکه گوشی قابلیت اتصال حافظه جانبی نیز نباشد و میزان فضای حافظه داخلی گوشی هم محدود مثلا ۱۶ گیگابایت باشد که بخشی از آن را هم سیستم عامل و انواع برنامه های کاربردی اشغال کرده باشد تما خیلی از شما با این مشکل در رایانه شخص خود مواجه و معمولا عملیات DISK CLEAN UP , و همچنین خای کردن سطل آشغال ( RECYCLE BIN ) را انجام داده و یا در نهایت بخشی از دیتای خود را بر روی لوح فشرده منتقل کرده اید و حتما می دانید بسیاری از نرم افزارهای مورد استفاده ما برای تولید گزارشها و بهتر بگوئیم نمایش نتیجه عملیات فایل های موقت یا temperurey تولید می کنند در گذشته که بواسطه استفاده از سیستم عامل DOS محدودیت در نام گذاری فایل ها داشتیم و نام فایل نمی توانست از ۸ کاراکتر و پسوند آنهم از سه کاراکتر تجاوز نماید این فایل های موقت با پسوند TMP در بسیاری از نرم افزارها تولید و قابل شناسائی بودند و اگر آنها را با ادیتور DOS و با دستور EDIT باز می کردید مشاهده می کردید محتوای آنها در واقع همان گزارشی بود که قبلا مشاهده کرده بودید در محیط های ادار بزرگ معمولا مدیران شبکه یا همان ADMIN کار پاکسازی فایلهای موقت را از روی شبکه چه بصورت دستی یا استفاده از برنامه های اجرائی بعهده دارند من حدس می زنم یکی از مشکلاتی که دارندگان G2 بخصوص نسخه ۱۶ گیگابایتی آن که با توجه به قابلیت های عکاسی و فیلمبرداری آن علاقه شدیدی به عکسبرداری و فیلمبرداری با آن پیدا می کنند این مشکل باشد بنا بر این تصمیم گرفتم بجای کامنت راهکار خانه تکانی در گوشیهای هوشمند و همچنین انواع تبلتهای اندرویدی را به زبان خیلی ساده و خودمانی برای علاقه مندان توضیح دهم از صفحه اصلی گزینه SETTING را انتخاب و بفشارید از میان گزینه های ظاهر شده گزینه STOREG یا همان فضای ذخیره سازی را انتخاب کنید در این مرحله اطلاعات مختلفی از میزان فضای اشغال شده از سوی بخش های مختلف در اختیار شما قرار خواهد گرفت . تصاویر ویدئوها دانلودها نرم افزارها و حافظه نهان از جمله اطلاعاتی است که در این بخش به شما ارائه می گردد با فشردن منوی APPS ( اپلیکیشن ها ) فهرستی از نرم افزارها ی مختلف و میزان فضای اشغال شده از سوی هرکدام از آنها برایتان به نمایش خواهد آمد با کایک بر روی هریک از این نرم افزارها علاوه بر کسب اطلاعات جزئی تر در این رابطه می توانید با استفاده از گزینه های CLEAR CASH و یا CLEAR DATA می توانید نسبت به حذف اطلاعات ذخیره شده در حافظه نهان و یا اطلاعات مربوط به نرم افزار را خالی کنید . علاوه بر این شما می توانید از فهرست فایل های صوتی ، عکس و فیلم با فشردن منوهای ADIOU ،VIDEOSو PICTURES به فهرست کامل محتویات آنها دسترسی و برای افزایش فضای خالی در دسترس برخی از آنها حذف کنید دیگر گزینه بسیار کاربردی در این بخش Cached Data می باشد با انتخاب و اجرای این گزینه اطلاعات نهان یا همان فایلهای موقت ذخیره شده بر روی دستگه شما که حاصل فعالیتهای روزمره و اجرای نرم افزارهای مختلف روی دستگاه است پاکسازی و اگر مدت زیادی است که گوشی خود را خریداری و این راهکار را تا کنون بکار نبستید بخش عظیمی از حافظه گوشی و یا تبلت شما آزاد خواهد شد .
موفق باشید .

aminG2 ۱۲ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

سلام به ادمین جان
آقاجان میشه یک زمان مشخصی رو برای نسخه ۳۲گیگش بگید؟؟؟؟نه اینکه “بزودی”رو هی تکرار کنین؟؟؟ما منتظریما…
راستی این حرفا رو برای G Padهم دارم که چه زمانی (کمتر از یکماه یابیشتر)وارد میشه چون داداشم میخواس بره ایسوس بگیره بهش گفتم وایسا تا این بیاد و اگه دیر کنین…راستی ماهر ۵نفر خانواده مون گوشی الجی داریم و بازم میخواهیم داشته باشیم…
باتشکر

SDDM10 ۱۲ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

سلام
g2 32gb تا ۲۰ ام این ماه میاد؟

احمد ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ پاسخ

من حدودا ده روزه ال جی g2 با حافظه ۳۲ گیگ و پک نوروزی با رنگ سفید خریداری کردم.دوستان بنده هم قبلا همین گوشی را خریدند و منم با توجه به امکانات و رضایت دوستانم اقدام به خرید کردم.
متاسفانه قدرت صدای مکالمه گوشی من نسبت به گوشیهای دوستانم بسیار پایین است و صدا کمی اصطلاحا تیز است.در تنظیمات گوشی برای بهبود کیفیت به نتیجه ای نرسیدم.زمانی هم که صدا را تا آخر بلند میکنم صدای تیز و لرزشی در اسپیکر حاصل میشود.
لطفا راهنمایی کنید برای حل این مشکل راهی وجود دارد یا خیر.
در ضمن برای مشکلی اینچنین اگر به گارانتی مراجعه کنم نتیجه ای دارد یا خیر؟

ال جی ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ پاسخ

سلام

اگر گوشی شما دارای گارانتی است لطفا به خدمات مراجعه کنید تا تیم فنی بررسی کنند

نظر دهید