۲۵ دی ۱۳۹۲

دور دوم “کی بهتر میخونه؟” به شیراز رسید

مرحله دوم مسابقات کی بهتر می‌خونه؟ از سری مسابقات کارائوکه ال‌جی در شیراز برگزار شد.

تهران، 24 دی ماه 1392- ال‌جی الکترونیکس و گلدیران، سه‌شنبه عصر، میهمان شیرازی‌های دوست‌داشتنی و خونگرم بودند و مرحله دوم مسابقات “کی بهتر میخونه؟” از سری مسابقات کارائوکه ال‌جی را در مجتمع تفریحی گرین‌لند شیراز ادامه دادند.

در این مراسم شاد و پر از هیجان، که با حضور برخی از مدیران بخش سرگرمی‌های خانگی ال‌جی و گلدیران برگزار شد، سه نفر برتر معرفی شدند و به مرحله نهایی راه پیدا کردند.

دور اول مسابقات “کی بهتر میخونه؟” با آپلود بازخوانی ترانه‌های منتخب در وب‌سایت www.lgreetm.ir انجام شد. در این مرحله، کاربران به بازخوانی‌های مورد علاقه خود رأی دادند و 20 نفر برتر، با توجه به نظرسنجی کاربران، به دور دوم راه یافتند.

برندگان دور دوم مسابقات شیراز طبق نظر هیئت داوران برگزیده شدند. هیئت ژوری، پس از اجرای بدون کلام آهنگ منتخب شرکت‌کنندگان با دستگاه کارائوکه ال‌جی، برندگان را اعلام کرد. جوایز نفرات برتر عبارت است از:

  • نفر اول: آقای سجاد زارع – بازخوانی ترانه سوپراستار (با صدای فرزاد فرزین)- برنده یک دستگاه سینمای خانگی ال‌جی مدل K958 به همراه لوح تقدیر ال‌جی و گلدیران
  • نفر دوم: آقای بامداد صالحی – بازخوانی ترانه وقف پرنده‌ها (با صدای قاسم افشار) – برنده یک دستگاه سینمای خانگی ال‌جی مدل K938 به همراه لوح تقدیر ال‌جی و گلدیران
  • نفر سوم: آقای علی محمدی – بازخوانی ترانه وقف پرنده‌ها (با صدای قاسم افشار)- برنده یک دستگاه Docking Speaker ال‌جی به همراه لوح تقدیر ال‌جی و گلدیران

به 17 نفر دیگر شرکت‌کنندگان که شانس ورود به مرحله نهایی را پیدا نکردند یک دستگاه هدست بلوتوث ال‌جی مدل HBS-250 و لوح تقدیر ال‌جی و گلدیران به رسم یادبود اهدا شد.

درست مانند مراسم تهران، ترانه سوپراستار با صدای فرزاد فرزین 8 مرتبه و ترانه وقف پرنده‌ها با صدای قاسم افشار 4 مرتبه توسط شرکت‌کنندگان منطقه جنوب بازخوانی شد.

ادامه مرحله دوم مسابقات “کی بهتر میخونه؟” از سری مسابقات کارائوکه ال‌جی در مناطق شمال، غرب، شرق و  مرکز ایران (شهرهای نور، تبریز، مشهد و اصفهان) نیز برگزار خواهد شد و از هر منطقه سه نفر دیگر برای راه‌یابی به مرحله نهایی انتخاب می‌شوند و همراه با برندگان تهران و شیراز با هم رقابت خواهند کرد.

مرحله نهایی مسابقات، بهمن ماه امسال، در تالار وحدت برگزار خواهد شد. برنده اصلی در مسابقه نهایی این شانس را خواهد داشت که با حمایت ال‌جی به دنیای موسیقی ایران معرفی شود و یک آلبوم موسیقی زیبا ارائه دهد.

۱ نظر

akbarzakeri52 ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ پاسخ

راهنمایی کنید

نظر دهید