۲۹ بهمن ۱۳۹۲

های-فای ریزه‌میزه: زمستان را با صدا گرم کنید

سردترین زمستان را پشت سر گذاشته‌اید و با وجود برف و سرمای شدید، باربکیوها و کباب‌پزها هنوز شعله‌ور هستند. البته همه اینها با آهنگی که با حال و هوای شما مناسب باشد جذبه‌ای صدچندان و شوروحال دیگری خواهد داشت.

ال‌جی می‌داند که موسیقی زندگی شما را بهتر می‌کند. برای اینکه نشان دهیم که چقدر جدی هستیم، در سال 2013 محصولات صوتی متنوعی را باب طبع هر کس تولید و معرفی کردیم.

از سیستم‌های صوتی خیره‌کننده که به عنوان مکملی برای هر زندگی مدرن طراحی شده‌اند تا بلندگوهای سفری همراه برای تعطیلات، ال‌جی بر این باور است که شما به فهرست مورد علاقه آهنگ‌های خود در زمستان گوش می‌دهید و فصل سرما را با گرمای موسیقی سپری می‌کنید.

سیستم صوتی مایکرو

سیستم صوتی مایکرو CM3430DAB، با طراحی باریک، شیک و کمینه‌گرا و ابعاد ساده و مؤثر از صدای 40 وات باورنکردنی با ساب‌ووفری بهره‌مند است که سبک و صدایی درخور و حیرت‌انگیز را ارائه می‌دهد.

از همه دستگاه‌های مورد علاقه خود با پخش بی‌سیم از طریق Airplay در آی‌فون، آی‌پد، آی‌پاد و مک یا از طریق بلوتوث در گوشی‌های اندروید به موسیقی دسترسی پیدا کنید. شما می‌توانید از پخش سی‌دی لذت ببرید و ایستگاه‌های رادیویی دیجیتال زیادی را با رادیو DAB در این دستگاه مرور کنید.

داک استیشن

دستگاه ND8630  یک داک استیشن است که به شما امکان می‌دهد به هر شیوه ممکن اتصال برقرار کنید. این داک طراحی شیکی دارد و 80 وات صدای قدرتمند را با صدای بم تکان‌دهنده و صدای زیر بهبودیافته منتشر می‌کند. همه ما دوست داریم آهنگ‌های مورد علاقه خود را به روش‌های مختلف پخش کنیم. به همین علت، ال‌جی در این دستگاه امکانات ارتباطی بسیاری گنجانده است.

موسیقی را به صورت بی‌سیم از طریق Airplay یا بلوتوث پخش کنید؛ از داک دوتایی (Dual Docking) برای دستگاه‌های اندروید و اپل استفاده کنید تا هم شارژ کنید و هم به موسیقی گوش دهید. حتی می‌توانید گوشی هوشمند خود را با استفاده از NFC برچسب بزنید و کنترل کامل موسیقی را خودتان به دست بگیرید.

بلندگوهای همراه

این دستگاه یک همراه کامل برای تعطیلات شماست. با بلندگوی جمع‌وجور و شیک NP6630  موسیقی را کنار دریا ببرید. ال‌جی برای تکمیل خط تولید باورنکردنی صوتی خود، بلندگوهای همراهی را معرفی کرد که طراحی شیک و صدایی حیرت‌انگیز در فضای آزاد دارد. با باتری موجود در این بلندگو، موسیقی را به مدت 8 ساعت به صورت بی‌سیم از دستگاه‌های اپل یا اندروید و از طریق Airplay، بلوتوث و اتصال از طریق NFC پخش کنید.

اکنون، هر جا که هستید، می‌توانید به موسیقی گوش دهید؛ کنار دریا، در باغ یا اطراف منزل.

*نکته: قابلیت Airplay تنها برای مدل‌های CM3430BDAB، ND8630، ND5630، NP6630 در دسترس است.

۱ نظر

Qooryani ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ پاسخ

کی میاد ایران

نظر دهید