۰۷ بهمن ۱۳۹۲

“کی بهتر میخونه؟” در نصف جهان

مرحله دوم مسابقات کی بهتر می‌خونه از سری مسابقات کارائوکه ال‌جی در شهر اصفهان برگزار شد.

مسابقات “کی بهتر میخونه؟” در سری مسابقات کارائوکه ال‌جی منطقه مرکز، شهر اصفهان، برگزار شد. ال‌جی الکترونیکس و گلدیران، چهارشنبه عصر، در مراسمی با حضور برخی از مدیران بخش سرگرمی‌های خانگی ال‌جی و گلدیران در هتل آسمان اصفهان، سه نفر برتر معرفی شدند و به مرحله نهایی راه پیدا کردند.

دور اول مسابقات کی بهتر میخونه با آپلود بازخوانی ترانه‌های منتخب در وب‌سایت www.lgreetm.ir انجام شد. در این مرحله کاربران به بازخوانی‌های مورد علاقه خود رأی دادند و 20 نفر برتر با توجه به نظرسنجی کاربران به دور دوم راه یافتند.

برندگان دور دوم مسابقات طبق نظر هیئت داوران برگزیده شدند. هیئت ژوری، پس از اجرای بدون کلام آهنگ منتخب خودشان با دستگاه کارائوکه ال‌جی، برندگان را به شرح زیر اعلام کردند:

  • برنده نفر دوم: آقای میلاد محقق – بازخوانی ترانه شکار (با صدای امیر کریمی)؛ برنده یک دستگاه سینمای خانگی ال‌جی مدل K938 به همراه لوح تقدیر ال‌جی و گلدیران
  • برنده نفر سوم: آقای مجید ماندگاری – بازخوانی ترانه عشق دیرین (با صدای سالار عقیلی)؛ برنده یک دستگاه Docking Speaker ال‌جی به همراه لوح تقدیر ال‌جی و گلدیران
  • برنده نفر سوم: آقای فریدالدین ملکی – بازخوانی ترانه سوپراستار (با صدای فرزاد فرزین)؛ برنده یک دستگاه Docking Speaker ال‌جی به همراه لوح تقدیر ال‌جی و گلدیران

نکته جالب در مورد این مسابقه این بود که کارائوکه اصفهان نفر اول نداشت و دو نفر به عنوان نفرات سوم انتخاب شدند.

به 17 نفر دیگر شرکت‌کنندگان که شانس ورود به مرحله نهایی را پیدا نکردند یک دستگاه هدست بلوتوث ال‌جی مدل HBS-250 و لوح تقدیر ال‌جی و گلدیران به رسم یادبود اهدا شد.

ادامه مرحله دوم مسابقات “کی بهتر میخونه؟” از سری مسابقات کارائوکه ال‌جی در مناطق غرب ایران (شهر تبریز) نیز برگزار خواهد شد و از این منطقه سه نفر دیگر برای راه‌یابی به مرحله نهایی انتخاب می‌شوند و همراه با برندگان تهران، شیراز، نور و مشهد با هم رقابت خواهند کرد.

مرحله نهایی مسابقات، بهمن ماه امسال، در تالار وحدت برگزار خواهد شد. برنده اصلی در مسابقه نهایی این شانس را خواهد داشت که با حمایت ال‌جی به دنیای موسیقی ایران معرفی شود و یک آلبوم موسیقی زیبا ارائه دهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید