۲۱ خرداد ۱۳۹۳

کیت برنامه‌نویسی جدید ال‌جی Q Circle برای ال‌جی G3

 

 

کیت برنامه‌نویسی جدید ال‌جی Q Circle دروازه‌ها را به سمت برنامه‌نویسی برای گوشی هوشمند ال‌جی G3 برای توسعه‌دهندگان برنامه‌های کاربردی می‌گشاید.

مجموعه کامل کیت‌های توسعه نرم‌افزاری ال‌جی (LG SDK) در Google I/O در دومین همایش سالانه توسعه‌دهندگان ال‌جی به نمایش گذاشته شد.

انگل‌وود کلیفس، نیوجرسی، 9 ژوئن 2014- ال‌جی الکترونیکس دسترسی به کیت توسعه نرم‌افزاری جدید QCircle را اعلام کرد تا توسعه‌دهندگان اندروید جذب امکانات رابط کاربری ساده‌شده‌ای شوند که خاص این گوشی هوشمند پرچمدار، یعنی ال‌جی G3، ارائه شده است. کیت توسعه نرم‌افزاری QCircle ال‌جی با پیوستن به کیت توسعه نرم‌افزاری قابلیت Qslide و QRemote، که بر پایه ویژگی‌های موروثی ال‌جی است، فرصتی جدید برای برنامه‌نویسان ایجاد می‌کند که از گوشی‌های هوشمند سری G ال‌جی برای تجربه کاربری پیشرفته استفاده کنند.

ال‌جی، سازنده گوشی‌های تحسین‌شده سری G، تبلت ال‌جی G Pad 8.3 و گوشی مبتکرانه و منحنی ال‌جی G Flex، به شرکت‌کنندگان Google I/O شانس منحصربه‌فرد بررسی کیت‌های برنامه‌نویسی نرم‌افزاری ال‌جی را در خلال همایش توسعه‌دهندگان ال‌جی می‌دهد. این همایش در 24 ژوئن از 6 تا 9 عصر در محل هتل W در سانفرانسیسکو برگزار می‌شود.. در طی این رخداد، مهندسان موبایل ال‌جی صحبت‌های فنی ارائه خواهند داد و در مورد هر کدام از کیت‌های توسعه نرم‌افزاری به تفصیل توضیحاتی ارائه می‌دهند.

به توسعه‌دهندگانی که در این رخداد شرکت می‌کنند هدایایی خاص تحت عنوان “برنامه وام‌دهی گوشی به برنامه‌نویسان ال‌جی” اعطا می‌شود. برنامه وام‌دهی گوشی به برنامه‌نویسان ال‌جی امکان می‌دهد تا برای ساخت و آزمایش کردن برنامه‌های کاربردی به جدیدترین گوشی‌های ال‌جی دسترسی داشته باشند. با تجهیز برنامه‌نویسان به جدیدترین نرم‌افزار، سخت‌افزار و کانال‌های برنامه‌های کاربردی، ال‌جی ابتکار سریع را تسهیل می‌بخشد تا برنامه‌نویسان بتوانند بر سوددهی برنامه‌های کاربردی تمرکز داشته باشند.

دیگر کیت‌های توسعه نرم‌افزاری که در همایش توسعه‌دهندگان ال‌جی 2014 ارائه خواهد شد عبارت است از: QCircle، QSlide Function، QRemote و QPair.

۱ نظر

sina azh ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ پاسخ

ببخشید پس این اپدیت knock code واسه G2 کی به ایران میاد؟

نظر دهید