۱۷ تیر ۱۳۹۳

گوشی پرچمدار ال‌جی G3 با کیفیت صدای عالی نرم‌افزار NXP

شرکت نرم‌افزار NXP Software B.V اعلام کرد که گوشی ال‌جی G3، که هم اکنون عرضه جهانی آن آغاز شده است، از راهکار تجربه صدای LifeVibes Voice Experience برخوردار است. این شرکت با همکاری نزدیک بین کارشناسان بومی در زمینه صدا کیفیت هنری و راهکارهای خلاقانه هزینه را ارائه دادند.

ال‌جی G3 با اندروید کیت‌کت 4.4.2 اجرا می‌شود و برای بهبود کیفیت صدا در تمام مکالمات، نظیر Circuit Switched، VoLTE، تماس‌های VoIP و تشخیص صدای Q-Voice ال‌جی، از تجربه صدای LifeVibes بهره می‌برد.

چالرز جی پارک، رئیس نرم‌افزار NXP کره، گفت: «استفاده از محصول کامل نرم‌افزاری مزایای منحصربه‌فردی برای سازندگان تلفن همراه دارد. این نرم‌افزار هزینه‌ مواد خام را کاهش می‌دهد، ورود به بازار را شتاب می‌بخشد و این قابلیت را میسر می‌کند که نرم‌افزار ما با ویژگی‌های انواع گوشی‌ها و اولویت‌های مناطق مختلف مطابقت داشته باشد.»

تجربه صدای LifeVibes Voice Experience کیفیت و وضوح صدای بی‌مانندی ارائه می‌دهد و تماس صوتی معمول را به گونه‌ای ارائه می‌دهد که تجربه مشتریان بهبود پیدا کرده باشد. حذف نویز و اکو بر اساس فناوری‌های الگوسازی پیشرفته صدا است که به سیگنال‌های ناخواسته  امکان می‌دهد که به صورت انتخابی حذف شوند. بنابراین، اکو و نویز بدون تأثیر بر کیفیت طبیعی صدا به وضوح بیشتر صدا در محیط‌های پر سروصدا کمک می‌کند. مخصوصاً زمانی که از حالت بلندگو استفاده می‌کنید. تجربه صدا (Voice Experience) یک پلت‌فرم مستقل و راهکار کامل نرم‌افزاری است که ورود سریع به بازار و کیفیت فوق‌العاده بالا را با پشتیبانی جهانی ارائه می‌دهد.

تجربه صدای LifeVibes Voice Experience برای کیت توسعه‌ نرم‌افزاری هگزاگون از فناوری‌های شرکت کوالکوم بهینه شده است که به برنامه‌نویسان و سازندگان امکان می‌دهد تجربه کاربری چندرسانه‌ای قانع‌کننده‌ای را ایجاد کنند که با بهبود صدا، تصویربرداری صدا و امکانات ویدئویی و عملکرد در گوشی‌هایی که مجهز به پردازنده‌های Snapdragon هستند امکان‌پذیر می‌شود.

۴ نظر

امیر محمد ۱۸ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

سلام،اصلا تمرکز وبلاگ روی G3 قابل مقایسه با G2 نیست،پارسال کلی سروصدا کردید ولی امسال هیچی…

JAGUAR ۱۸ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

سلام.چرا شما مثل سامسونگ تو تلویزیون تبلیغ g3 رو نمی کنید و ایا حسگر اثر انگشت دارد؟؟؟؟

ال جی ۱۸ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

سلام

G3 هنوز عرضه نشده و به جای حسگر اثر انگشت LG از KnockCode دارد

JAGUAR ۱۸ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

g3مثل g2 مادون قرمز دارد؟؟؟؟/و قصد راه اندازی یک نمایندگی در مشهد روندارید؟؟؟همچنین قیمت این دیوایس رو در ایران حدودا چنده؟؟اون کاور اصلیش رو هم وارد خواهید کرد؟؟ممنون از پاسختان

نظر دهید