۲۵ مرداد ۱۳۹۳

تفاوت مدل‌های پربازده ماشین‌های لباسشویی ال‌جی با مدل‌های معمولی

ماشین‌های لباسشویی و خشکشویی پربازده و کارامد ال‌جی شامل امکانات بسیاری برای ذخیره انرژی هستند که طبعاً در مدل‌های معمولی یافت نمی‌شوند. با اینکه قیمت مدل‌های معمولی چند صد هزارتومان از مدل‌های کارامد و پربازده بیشتر است اما در درازمدت شما هزینه بیشتری با دستگاه معمولی خودتان متحمل می‌شوید.

ماشین‌های لباسشویی معمولی بین 40 تا 60 گالن آب در هر برنامه شست‌وشو لازم دارند اما در ماشین‌ لباسشویی‌های پربازده ال‌جی برای هر چرخه شست‌وشو 12 تا 15 گالن آب لازم است. هر مرتبه بارگذاری با آب گرم یا داغ  یعنی گرمکن آب داغ برای گرم کردن مجدد آبی که استفاده می‌شود باید بیشتر کار کند. علاوه بر این، شما در ماشین لباسشویی‌های معمولی باید از مواد شوینده، نرم‌کننده پارچه و سفیدکننده بیشتری نسبت به ماشین‌های کارامد ال‌جی در هر بار شست‌وشو استفاده کنید.

اگر هزینه‌های اجرایی را نیز مانند برق، آب، هزینه خشکشویی و غیره، حساب کنید و هزینه یک ماشین لباسشویی معمولی و عمر 7 ساله آن را نیز در نظر بگیرید، در مقایسه با بازه 10 ساله دوام ماشین‌های لباسشویی پربازده ال‌جی، خواهید دید که مدل‌های کارآمد هزینه کمتری دارند؛ حتی اگر در هنگام خرید مجبور باشید هزینه بیشتری بپردازید.

مطالب مرتبط

Sorry, no related articles to display.

۱ نظر

وحید ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

چیزی که مهمه اینه که ال جی در تمامی محصولات توجه به نوآوری و به روز بودن رو ادامه می ده و این مسئله تا امروز هیچ وقت مقطعی نبوده. به طور همزمان تلویزیون اسمارت با بهترین نرم افزار و مانیتور اولترا واید و اسپلیت با بالاترین درصد بازده ۷۰ درصد و اولین نوآوری ها در زمینه موبایل که g3 خود گویا هست و…. این تلاش بی وقفه ال جی باید الگوی همه ی افراد و سازمان ها باشد.

نظر دهید