۱۸ مرداد ۱۳۹۳

ساده و شیک مثل G3

وقتی سخن از کاربردی بودن چیزی مانند یک گوشی همراه به میان می‌آید زیبایی‌شناسان قاعدتاً نباید به زرق‌وبرق‌های یک گوشی توجه کنند. اما خب، همه ما می‌دانیم که بی‌تأثیر هم نیست. همین است که باعث می‌شود ما یک گوشی را به گوشی دیگر ترجیح دهیم. یک ارتباط حسی ایجاد می‌کند که شما می‌توانید به آن افتخار هم بکنید.

این یعنی طراحی خوب.

سادگی در اوج هوشمندی! این روشی است که ال‌جی برای طراحی G3 پیش گرفت. در سال 2013، گوشی G2 از نظر طراحی مبتکرانه بسیار مورد تحسین عموم قرار گرفت. G3 هم بر همان اساس ساخته شده است.

زیباست و حس خوبی دارد. به سه دلیل:

طراحی مدرن و شیک در جلوی گوشی

در انتهای این گوشی طراحی شیکی را می‌بینید که چشمان شما را خیره می‌کند و نمایی از طراحی چشمگیر و شگفت‌انگیز در پشت گوشی را ارائه می‌دهد. برای همخوانی داشتن با ظاهری شیک، ال‌جی طراحی رابط کاربری گرافیکی را به کل متحول کرده است. یک گرافیک ساده و یکدست؛ از آیکون‌ها تا فونت‌ها می‌توانید استفاده هوشمندانه از رنگ‌ها، دایره‌ها و شبکه‌ها را مشاهده کنید. جلوی گوشی از داخل و بیرون سبکی ساده دارد که قابلیت استفاده را بهبود می‌بخشد و چیزهای غیرضروری را حذف می‌کند.

انحنای مخفی

طراحی پهلوهای بدون کلید ظاهری تمیز و صیقلی را به آن بخشیده است اما این سبکی بی‌نتیجه و فکرنشده نیست. طراحی G3 نتیجه آزمایشات مکرر برای یافتن شعاع ایده‌آل از انحنای قوس شناور در یک گوشی هوشمند با صفحه بزرگ است. علاوه بر این، بر مشکلات ناشی از توانایی گرفتن در دست در گوشی‌های بزرگ غلبه می‌شود. حتی گوشی‌های هوشمند 5.5 اینچ می‌توانند راحت در دست گرفته شوند.

قاب پشت منتخب سال

استفاده از پوسته فلزمانند ظاهر و حس شیکی به آن می‌دهد و در همان حال نیز، لایه رویی مات در G3 تمیز و بدون جذب اثر انگشت باقی می‌ماند. CMF متالیک آن را از دیگر گوشی‌های هوشمند مجزا می‌کند و باعث سبک شدن و حفظ وزن بهینه می‌شود. امضای ال‌جی در طراحی کلید پشت با ارتفاع بهینه و زاویه کلید خاموش/روشن و کلیدهای تنظیم صدا بهینه شده است و از همین رو، مواد و بافت را بهبود بخشیده تا آرایش ملموس‌تری ایجاد کند.

۱۷ نظر

nv ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

ال جی خواهش می کنم یه تحقیق انجام بدین که نسخه۳۲ گیگ جی۳ طبق وعده ای که دادین تا دو هفته دیگه میاد یانه.که اگه نیاد من و خیلیای دیگه که منتظر این نسخه بودیم به فکر یه گوشی دیگه باشیم چون تا همین جا هم خیلی برای این نسخه صبر کردیم.فقط امیدوارم بد قولی نکنین و ۳۱ مرداد که سراغ نسخه ۳۲ رو گرفتیم هی امروز وفردا نکنین و بهانه تراشی نکنین.گرچه این کارا از ال جی بعیده و من به خاطر همین اعتماد به ال جی دو ماه هست گوشی نخریدم و منتظر نسخه۳۲جی۳ هستم.

سعید ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام … امروز ۱۸ هِم بود! یعنی حدود ۱۲ روز ِ دیگه نسخه ۳۲ گیگ با گارانتی میاد ؟؟؟ لطفاً پاسخ بدید خیلی مهمه برام از ۷ خرداد منتظرم 🙁

محمد ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام میدونم که شما نمیتونید نقشی در طراحی گوشی داشته باشید ولی حداقل این نظر رو ارائه بدید این علامت الجی به جای پایینترین قسمت گوشی میتونست بالای گوشی باشه وبه جای این که کلید های هوم و بک وکلید امکانات روی صفحه گوشی باشه جای اون باشه یا حداقل کنار علامت ال جی اسپیکری هم قرار بدید.ممنون ازگوشی خوبتون لطفا در مورد کارهایی که میشه با دورین انجام بدیم وافکت هایی که میشه باگوشی داد یک ویدیو ومتن توضیحات بگذارید

ال جی ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
پیشنهاد شما منتقل میشود

امین ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام نسخه ۳۲گیگ این گوشی پس کی به بازار میاد؟

nima ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

منم این سوالو ۳بار پرسیدم اصا جواب نمیدن

وحید ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

اینکه اعلام نمیکنن خیلی زشته واقعا…

اردلان ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام یعنی تا ۱۰ روز دیگه ۳۲ وارد بازار میشه من الان یک ماهه معطل ۳۲ گیگش هستم خواهشن جواب بدین

میثم ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

اقا جواب بده این جوونای مردم رو‌از سر درگمی در بیار،‌ کی‌ میاد یه تاریخ بگید ما اروم شیم

هوتن ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

ای بابا عجب گیری افتادیم از دست شما و اون شرکتتون!
بابا بزارید نسخه ۳۲ بیاد بازار دیگه! حالا اگه زودتر از ۳۱ام در انبارو وا کنید قرآن خدا غلط میشه!؟

خنده داره والا!…میخواییم ۲ میلیون بدیم گوشی بخریم باید ناز آقایون رو هم بکشیم!!

امیدوارم یه شرکت بزرگ دیگه هم بیاد و LG رو گارانتی کنه که هم ما از دست شما راحت شیم هم شما از دست ما

علیرضا ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

قطعا سیاستیه برای فروش بیشتر نسخه ۱۶ گیگ ؛ چیز واضحیه ! وقتی تفاوت قیمت آنچنانی با هم دیگه ندارن تقاضا برای نسخه ۳۲ بالا میره و از آن طرف از نسخه ۱۶ کم میشه.
به همین سادگی ول معطلیم!

هادی ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

الجی عزیز ما منتظر خبرهای خوب هستیم.دوست دارم دو سه روز دیگه که سایت رو چک کردم،با این تیتر روبرو بشم:انتظارها به سر رسید!نسخه ی ۳۲ گیگ الجی جی۳ تا یک هفته ی دیگر در بازار…

ال جی ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام

امیدواریم به موقع دست مرف کننده برسد

محمدجواد ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

باسلام و عرض ادب . خسته نباشید . من یک گوشی LG G3 16GB خریدم اما شارژر بیسیم داخل جعبه آن نبود . لطفا پاسخ دهید که باید شارژر بیسیم را خودم باید بخرم با باید داخل جعبه وجود داشته باشد . لطفا خواهش میکنم هرچه سریع تر پاسخ دهید . ممنون میشوم . باتشکر

ال جی ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

محمد جواد عزیز

این سوال رو قبلا هم پرسیدند؛ پیشنهاد میکنم وقتی عجله دارید سرچ هم بکنید ( برای این عرض میکنم که زودتر به پاسخ خود برسید چون حجم نظرات خیلی بالاست)

داخل هیچ جعبه‌ای از این گوشی شارژر بی سیم قرار ندارد

محمدجواد ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

باسلام و عرض ادب . خسته نباشید . من یک سوال داشتم . من میخواهم شارژر بیسیم برای گوشیم LG G3 16GB بخرم . لطفا بگویید که باید از کجا بخرم و قیمت آن چه قدر است . لطفا اگه سریع پاسخ دهید ممنون میشوم . باتشکر

ال جی ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام

این شارژر هنوز به صورت رسمی وارد بازار نشده

نظر دهید