۲۱ مرداد ۱۳۹۳

فناوری بدون لبه LG Display؛ استانداردی جدید در نسبت تصویر

یکی از دلایل محبوبیت روزافزون نمایشگرهای Ultra Wide یا فوق عریض با نسبت تصویر 21:9 افزایش تعداد تلویزیون‌هایی است که فرمت 21:9 دارند تا بتوان آنها را با محتوای سرگرمی دیجیتال مانند فیلم‌ها و بازی‌های هیجان‌انگیز همراه کرد. فناوری بدون لبه نقشی اساسی در ارائه همان سطح شگفت‌انگیز از تجربه را بازی می‌کند که شما در هنگام تماشای فیلم در سالن سینما دارید.

ویژگی اصلی نمایشگر مانیتور 21:9 شرکت LG Display فناوری متمایز و اختصاصی بدون لبه‌ای به نام Thin & Narrow (باریک و نازک) است. با اینکه فناوری‌های بدون لبه این چنینی توسط شرکت‌های رقیب سازنده نمایشگر معرفی شده است به لایه شیشه‌ای نیاز دارند که پهنا را به 18 میلی‌متر می‌رساند اما فناوری بدون لبه LG Display که حق مالکیت این امتیاز را به نام خود ثبت کرده است به لبه باریک‌تری با عرض 10 میلی‌متر می‌رسد.

مزیت دیگر محصولات بدون لبه LG Display که آن را از محصولات دیگر شرکت‌ها متمایز می‌کند پراکنش استثنایی (میزان انتقال نور) است که با حذف نیاز به لایه شیشه‌ای ممکن می‌شود. این باعث می‌شود که LG Display کیفیت تصویر عالی با قیمت تولید کمتر ایجاد کند.

در پاسخ به انواع و مشخصات محتوایی که تولید و در بازار توزیع می‌شود، تقاضای مشتریان همچنان رو به تغییر است. نسبت تصویر نمایشگر مانیتورها نیز به همان ترتیب دستخوش یک سری از تغییرات می‌شود. صرف نظر از چگونگی تغییر شکل مانیتورها، گرایشات جدیدی در نسبت تصویر در بازار نمایشگر ایجاد می‌شود و LG Display نیز برای کاربران بهترین تجربه را با فناوری‌های نمایشگر مبتکرانه و اصلی فراهم می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید