۰۱ دی ۱۳۹۳

نظر شما در مورد 4K OLED چیست؟

برخی خوانندگان خو‌ش‌شانس برای بررسی آینده تلویزیون یعنی 4K OLED حضور به هم رساندند.

وقتی با نهایت فناوری تلویزیون، OLED، روبه‌رو می‌شوید و آن را با فناوری پیشرفته دیگری مانند 4K Ultra HD ترکیب می‌کنید چه محصولی خواهید داشت؟ یک تلویزیون منحنی  65EC970V ال‌جی با فناوری 4K OLED؛ تلویزیونی که چشمان شما را از شگفتی باز نگه می‌دارد.

گروهی از خوانندگان مجلهStuff  وWhat Hi-Fi?  به اتاق‌های تستWhat Hi-Fi?  دعوت شدند تا کیفیت واقعی را از نزدیک ببینند. آنها با بسیاری از مجموعه تلویزیون‌های Full HD OLED، ساعت‌های هوشمند، تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند در استودیوهای عکاسی کار کرده بودند و با خوراکی و نوشیدنی پذیرایی شده بودند.

نتیجه؟ 4K OLED فوق‌العاده درخشان است.

افرادی که با آنها مصاحبه شد ابراز کردند که کیفیت تصاویر و جزییات بسیار واضح و تیز و شگفت‌انگیز است و رنگ‌ها خارق‌العاده بودند. در یک کلام، این تلویزیون حرف ندارد.

۱ نظر

حسین ۷ دی ۱۳۹۳ پاسخ

بنام خدا
با سلام:
از نظر کیفیت صوت و تصویر حرف ندارد فقط قیمت ۱۲ هزار دلاری یا چهل میلیون تومنی آن بزرگترین چالش است البته برای اطلاعات بیشتر کافیست کلیک کنید روی آدرس اینترنتی :http://www.lg.com/us/tvs/lg-65EC9700-oled-tv
البته بنظرم نهایت تلوزیون این مدل نیست۷۷EG9700 یک سرو گردن بالاتره قیمتش هم بیش از دو برابره از قدیم گفتن وصف العیش نصف العیش حداقل می تونید با یک کلیک اطلاعات کاملی از این گل سر سبد LG کسب کنید کلیک کنید روی آدرس اینترنتی :
http://www.lg.com/us/tvs/lg-77EG9700-oled-tv
موفق باشید.

نظر دهید