۱۹ بهمن ۱۳۹۳

گزارش تصویری از مراسم افتتاحیه فروشگاه پیشگام و متفاوت چارسو

پنج ‌شنبه هفته گذشته، مدرن‌ترین فروشگاه عرضه محصولات ال‌جی در رده لوازم خانگی، صوتی تصویری، موبایل و سیستم‌های تهویه مطبوع در ایران با مشارکت ال‌جی و گلدیران افتتاح شد.

به گفتۀ آقای وین پارک، مدیرعامل بخش فروش و بازاریابی جهانی ال‌جی، مشتریان ایرانی می‌توانند تمام گستره محصولات ال‌جی را یک‌جا تجربه کنند. این فروشگاه پیشگام، نقش اساسی در این مسئله ایفا می‌کند. همچنین، این فروشگاه جدید برای مشتریان ایرانی تجربه‌ای از فناوری، ارزش و راحتی فراهم می‌آورد و اکنون هر دو شرکت ال‌جی و گلدیران می‌توانند قدم بعدی را بردارند.

در انتها، تصاویری از مراسم افتتاحیه را می‌بینید.

۱ نظر

حسین ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ پاسخ

بنام خدا
با سلام :
با این توضیح که پاساژ چهارسو در ضلع جنوب شرقی چهار راه دروازه یوسف آباد یا همان تقاطع خیابان جمهوری اسلامی و حافظ قراردارد و نمایشگاه مذکور در طبقه همکف و بصورت دونبش می باشد محل پاساژ مذکور قبلا مرکز پخش تولیدارو بوده و رقبای ال جی یعنی سامسونگ و سونی هم در کنار این نمایشگاه اقدام به ایجاد نمایشگاه کده اند که البته از نظر وسعت با نمایشگاه ال جی قابل مقایسه نیست البتهتا چند سال قبل نمایشگاه مرکزی ال جی که فقط برای نمایش بود و ته فروش در مقابل همین نمایشگاه یعنی ضلع شمال غربی محل فروشگاه پوشاک ایران مرینوس سابق و بانک پاسارگاد فعلی قرار داشت .
موفق باشید .

نظر دهید