۲۸ شهریور ۱۳۹۴

 برنامه‌های کاربردی در رابط کاربری UX 4.0 ال‌جی

 بیشتر برنامه‌های کاربردی پیش‌فرض، مثل تنظیمات، شماره‌گیر، مخاطبان، سازماندهی و دیگر برنامه‌ها، مورد علاقه عاشقان طراحی Material Design است.

این برنامه‌ها در مقایسه با UX 3.0 مسطح‌تر شده‌اند؛ علاوه بر این، آیکون‌ها به خوبی بالغ شده‌اند و آنهایی که کارتونی بودند با آیکون‌های ساده‌تر و بزرگانه‌تر جایگزین شده‌اند؛ این خود تحولی بزرگ و آرایشی زیبا به سمت جلو است.

علاوه بر این، رابط کاربری کمی متحول شده است و از حالت مدور به زاویه‌دار تغییر کرده است. این طراحی با Material Design گوگل بیشتر مطابقت دارد.

چیز دیگری که باید در مورد آیکون‌ها بگوییم این است که آنهایی که در منوی تنظیمات هستند ساده‌تر و از لحاظ ظاهری متحدالشکل شده‌اند. آیکون‌ها کوچک‌تر هستند و کمتر به چشم می‌آیند. این تغییر مورد استقبال واقع شده است زیرا اجزای رابط کاربری بیشتر به هم شباهت دارند.

با اینکه عملکرد آنها بهبود چندانی پیدا نکرده است (همین طوری که الان است خوب است)، دستی به سر و روی برنامه‌های کاربردی دفتر تلفن، تقویم، پیام‌رسان و شماره‌گیر کشیده شده است تا به شیوه‌ای بنیادین تجربه کاربری بهتری ایجاد کنند؛ تجربه کاربری که بیشتر با برنامه‌های کاربردی اصلی و مسطح‌تر در UX 4.0 حس می‌شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید