۰۴ شهریور ۱۳۹۴

2015؛ سال دو برابر شدن تلویزیون OLED ال‌جی در سطح جهان

این مجموعه با تلویزیون‌های 4K OLED ، که برای اولین بار در دنیا قابلیت HDR دارند، در نمایشگاه IFA 2015 معرفی خواهد شد

سئول، 26 آگوست 2015- ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی)، اولین سازنده تلویزیون 4K OLED در دنیا، 4 مدل جدید از تلویزیون OLED را هفته آینده در نمایشگاه IFA 2015 برلین پرده‌برداری خواهد کرد. در این مجموعه، دستگاه‌های 65 و 55 اینچ 4K OLED با قابلیت HDR (مدل‌های 65/55EF9500 و 55EG9200) و تلویزیون منحنی OLED (مدل 55EG9100) نیز دیده می‌شود. تلویزیون EF9500 اولین نمایشگر OLED مسطح با وضوح 4K در صنعت است و مدل‌های 55EG9200 و 55EG9100 ضخامت فوق‌العاده باریک 4.8 میلی‌متر دارند. با مجموعه تلویزیون‌های OLED سال 2015، ال‌جی بر تعهدات خود برای ایجاد تجربه بی‌بدیل تلویزیون OLED و در دسترس قرار دادن آن به مشتریان بیشتر مصرانه گام برمی‌دارد.

فناوری نمایشگر OLED که در صنعت پیشگام است این اطمینان را می‌دهد که تصاویر در سیاهی کامل و رنگ‌های کامل نمایش داده می‌شوند. این چیزی است که فناوری OLED را همتایی ایده‌آل برای محتوای HDR کرده است زیرا فقط پنل‌های OLED هستند که می‌توانند سیاهی مطلق را ایجاد کنند و در نهایت رنگ‌های روشن‌ HDR شگفت‌انگیزتر به نظر برسند. تلویزیون‌های OLED می‌توانند محدوده نور HDR مورد نیاز را در کم‌ترین حد نور ایجاد کنند و تجربه مشاهده استثنایی و بسیار راحت‌تری را شکل دهند. علاوه بر این، تلویزیون‌های OLED ال‌جی که مجهز به HDR هستند به مشتریان امکان می‌دهند تا محتوای HDR را هم از شرکای پخش محتوا  و هم دستگاه‌های جانبی مشاهده کنند.

پیشرفت‌های جدیدترین دستگاه‌های ال‌جی به همین جا ختم نمی‌شود، حتی طراحی نیز به‌روز و بهتر شده است. به سختی می‌توان باور کرد که تلویزیون به این باریکی باشد.  هر دو تلویزیون EG9200 و EG9100  در باریک‌ترین نقطه نیز باریک‌تر از هر گوشی هوشمند موجود در بازار امروز هستند. پایه فرانمای براق با کاهش مزاحمت‌های بصری در حول صفحه نمایش تجربه مشاهده را بهتر می‌کند. حاشیه فوق باریک تقریباً نامرئی است و تصاویر طوری به نظر می‌رسند که انگار از لبه‌های نمایشگر بیرون می‌زنند. به دلیل وجود انتخاب‌های منحنی و مسطح در تلویزیون OLED، برای هر نوع اتاق و هر محیطی یک گزینه مناسب ارائه می‌شود.

همه تلویزیون‌های 4K OLED ال‌جی به webOS 2.0 مجهزند؛ این قابلیت جدیدترین نسخه از پلت‌فرم اختصاصی ال‌جی برای تلویزیون هوشمند است. پلت‌فرم webOS 2.0 با رابط کاربری بهبودیافته و امکانات پیشرفته پیمایش در تلویزیون هوشمند را ساده‌تر، راحت‌تر و ملموس‌تر می‌کند. webOS 2.0 زمان شروع به فعالیت را کاهش می‌دهد و به کاربران امکان می‌دهد منوی نوار لانچر را شخصی کنند تا راحت‌تر از همیشه به محتوای مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند. همچنین، تلویزیون‌های 4K OLED ال‌جی بلندگوهایی دارند که با همکاری پیشگام صدا، هارمان/کاردون، ساخته شده است و تصاویر 4K OLED بی‌عیب و نقصی را به نمایش می‌گذارد که از نظر کیفیت صدا حرف اول را می‌زند.

لی این-کیو، معاون ارشد و رئیس بخش مانیتور و تلویزیون در شرکت سرگرمی خانگی ال‌جی، گفت: «هر کسی که جدیدترین تلویزیون‌های ما را در نمایشگاه IFA امسال می‌بینید بدون ذره‌ای شک به این نتیجه می‌رسد که HDR و OLED به خوبی مکمل یکدیگر هستند. مجموعه توسعه‌یافته تلویزیون 4K OLED ما به مشتریان نشان خواهند داد که OLED برای ماندن آمده است و بدین ترتیب، ال‌جی برای پیشگامی نسل جدید از تلویزیون‌ها در بازار متعهد است.»

 تلویزیون‌های 4K OLED جدید ال‌جی از پایان ماه آگوست در آلمان، کره، ایالات متحده امریکا و بریتانیا در دسترس قرار خواهند گرفت و عرضه جهانی آن به کشورهای دیگر، طی ماه‌های آتی، در بازارهای منتخب ادامه خواهد یافت. بازدیدکنندگان از نمایشگاه IFA 2015 را تشویق می‌کنیم تا از 4 تا 9 سپتامبر به غرفه ال‌جی واقع در سالن 18 مس برلین بیایند و جدیدترین مدل‌ها از تلویزیون‌های OLED را خودشان از نزدیک ببینند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید