۲۹ دی ۱۳۹۴

ال‌جی V10، والدین و رسانه‌ اجتماعی

یکی از چیزهایی که باید به یاد داشته باشیم در ارتباط ماندن با آنهایی است که دوستشان داریم و می‌خواهیم همه چیز را در مورد آنها بدانیم؛ مخصوصاً این موضوع برای والدینی که فرزندانشان به تازگی برای تحصیل به شهر دیگری سفر کرده‌یا ازدواج کرده‌اند اهمیت پیدا می‌کند.

وقتی برای اولین بار فرزند خود را به دانشگاه می‌فرستید و مجبورید دوری او را تحمل کنید دوران سختی است. به همین دلیل برایتان مهم است که بدانید آنها چه می‌کنند و دوست دارید از لحظه لحظه آنها باخبر شوید تا مطمئن شوید که حالشان خوب است و اوضاع روبه‌راه و بر وفق مراد.

همان طور که حدس زدید، یکی از راه‌های بسیاری که به شما امکان می‌دهد همیشه کنترل داشته باشید استفاده از رسانه‌های اجتماعی است. فعال بودن در شبکه‌های اجتماعی راهی فوق‌العاده عالی برای به‌روز بودن در مورد تمام ماجراهای کنجکاوانه والدین است. تا زمانی که با فرزندان خود در رسانه‌های اجتماعی دوست هستید و یکی از مخاطبان آنهایید، می‌توانید هر چیزی که آنها پست می‌کنند را ببینید و به طور نامحسوس از آنچه رخ می‌دهد باخبر شوید.

راه دیگر این است که خودتان در رسانه‌های اجتماعی فعالیت بیشتری داشته باشید. اگر عکسی در مورد کارهای روزانه خود در رسانه‌های اجتماعی آپلود کنید، دوستانتان نیز با شما احساس صمیمیت بیشتری می‌کنند و به شما نزدیک‌تر می‌شوند. عالی می‌شود اگر واقعاً حس کنید که بخشی از زندگی فرزندان خود هستید؛ حتی وقتی که آنها آشیانه را ترک می‌کنند.

ال‌جی V10 به شما کمک می‌کند تا بیشتر از همیشه در ارتباط می‌کنند زیرا قابلیت‌های چندرسانه‌ای بی‌نظیری دارد و مختص کسانی طراحی شده است که در رسانه‌های اجتماعی فعال هستند و یک پلت‌فرم عالی برای اشتراک‌گذاری محتوا محسوب می‌شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید