۱۴ بهمن ۱۳۹۴

صفحه اینستاگرام ال‌جی رسمی شد

 

شرکت اینستاگرام صفحه ال‌جی ایران (www.instagram.com/iranlge) را به رسمیت شناخت.

یک سال از همراهی شما کاربران عزیز با ال‌جی در اینستاگرام می‌گذرد. از شما بسیار سپاسگزاریم که جزو همراهان ال‌جی بودید و ما را تنها نگذاشتید. در طی این سال، که پر از چالش و هیجان بود، چیزهای زیادی از هم آموختیم. ال‌جی در صفحه اینستاگرام خود سعی کرد داغ‌ترین اخبار جهانی و داخلی از فعالیت‌های خود را به موقع به اطلاع شما برساند.

سالی که گذشت برای ال‌جی پر از درس بود؛ درس‌هایی که از شما دوستان و همراهان همیشگی گرفته بود. نظرات، انتقادات و پیشنهادات سازنده شما ما را به سوی بهبود محتوا و ارائه مطالب متنوع‌تر سوق داد.

شما نیز توانستید با ال‌جی همگام شوید، در مسابقات ال‌جی شرکت کنید، هیجان را تجربه کنید و از به‌روزترین محصولات و فناوری‌های ال‌جی باخبر شوید.

حالا، بعد از یک سال، شرکت اینستاگرام صفحه اصلی و رسمی شرکت ال‌جی در ایران را تأیید کرده و آن را با افزودن نشان آبی به رسمیت شناخته است. از این به بعد، شما می‌توانید با تیک آبی در کنار اسم صفحه، صفحه اصلی را از صفحات جعلی و غیررسمی که گاهی اقدام به شایعه‌پراکنی و سودجویی از شما عزیزان می‌کنند متمایز نمایید.

با  این تیک آبی رنگ که نشان تأیید اینستاگرام است شما کاربران راحت‌تر می‌توانید ‎صفحه ‌یا اکانتی را که می‌خواهید پیدا کنید. این نشان به اشخاص مهم، مشهور و برندهایی تعلق می‌گیرد که احتمال معتبر بودن و حقیقی بودنشان بیشتر است و کاربران با کمک آن می‌توانند صفحه اصلی، معتبر و رسمی را از صفحات غیررسمی باز شناسند.

و در آخر اینکه، از شما می‌خواهیم مثل همیشه با ما باشید تا از برنامه‌ها، اخبار، جشنواره‌ها و مسابقات ال‌جی مطلع شوید. ما هم متقابلاً سعی می‌کنیم پربارتر و پرانرژی‌تر از همیشه بهترین‌ها، داغ‌ترین‌ها و جذاب‌ترین‌های ال‌جی را به شما ارائه دهیم.

ممنون از همراهی شما با صفحه رسمی اینستاگرام ال‌جی ایران.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید