۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵

رقابت بر سر هوش مصنوعی در ماشین‌های لباسشویی

سازندگان ماشین لباسشویی در حال رقابت برای عرضه ماشین‌های لباسشویی هستند که اصطلاحاً AlphaGo (آلفا گو) خوانده می‌شوند و از هوش مصنوعی برخوردار هستند. این ماشین‌های لباسشویی قدرت ماشین و میزان مواد شوینده را با تشخیص اندازه لباس‌ها و میزان آلودگی تنظیم می‌کنند.

ماشین‌های  لباسشویی جدید LG SIGNATURE حسگری دارد که حجم لباس و میزان آلودگی لباس‌ها را تشخیص می‌دهد و به صورت خودکار میزان مناسبی از مواد شوینده را برای شستن لباس‌ها به کار می‌برد.

برخلاف ماشین‌های لباسشویی کنونی، این محصول جدید می‌تواند وزن لباس‌ها را با چرخاندن لگن لباس بسنجد، میزان فشاری که بر موتور وارد می‌آید را محاسبه کند و با خیساندن لباس توسط حسگر میزان آلودگی را مشخص کند.

دلیل اینکه چرا شرکت‌های لوازم خانگی بر ساخت ماشین‌های لباسشویی با قابلیت هوش مصنوعی، مانند سیستم خودکار اندازه‌گیری مواد شوینده، متمرکز شده‌اند، این است که طراحی محصول و عملکرد آن بیشتر از قبل بر طبق سلیقه و نیاز مشتری خواهد شد. با چنین محصولاتی، مشتریان می‌توانند تا 30 درصد از مصرف مواد شوینده و مصرف انرژی بکاهند و قدرت پاک‌کنندگی را افزایش دهند. بنابراین، آنها محصولاتی راحت و اقتصادی را ترجیح می‌دهند؛ حتی اگر قیمتی بالاتر داشته باشند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید