۱۲ تیر ۱۳۹۵

تمیزی هوای داخل خانه با دستگاه تصفیه هوای ال‌جی آکوا

در چند سال اخیر بحث آلودگی هوا همیشه یکی از مهم ترین بحث های محیط زیستی و سلامت بوده است. علت امر هم بر کسی پوشیده نیست. مخصوصا وقتی میزان روزهایی با هوای پاک در تهران به تعداد انگشتان دست در مقیاس سالانه می‌رسد.بیشترین مقصر این آلودگی نیز خود ما هستیم. بصورتی که تردد بیش از اندازه وسایل نقلیه تک سرنشین و استفاده نکردن از حمل و نقل عمومی بزرگترین سهم در تولید این حجم از آلودگی را داراست. در کنار این مسئله آلودگی گرد و غباری نیز به مرحله بحران رسیده و بقول معروف گل را به سبزه آراسته کرده است. با این حال بسیاری از مردم فکر می‌کنند که این هوای مضر و خطرناک مربوط به محیط بیرون از خانه است و ربطی به فضای داخل خانه ندارد.نتایج تعدادی از تحقیقات روز دنیا را که بررسی کنیم متوجه می‌شویم که آلودگی داخل خانه و یا اداره در مواردی تا بیش از 25 تا 100 برابر بیشتر از آلودگی فضای بیرون است. در ادامه همراه باشید.

این آلودگی به خاطر فیلتر نشدن و تهویه هوای نامناسب به این حد می‌رسد و حاوی بیش از 1500 نوع مواد آلوده کننده مثل گرد و خاک، دی اکسید کربن، مواد بیماری زا و انواع میکروب‌ها می‌شود که هرکدام بصورت مجزا خود تهدیدی بزرگ برای سلامتی ما است. مخصوصا وقتی بدانیم که ما بصورت میانگین بیشتر از 90 درصد وقت خود را در فضاهای داخلی مثل خانه و اداره می‌گذرانیم و این وضعیت حتی رو به رشد است زیرا با توجه به آب و هوای بیرونی بیشتر ما تمایل داریم که وقت خود را زیر هوای خنک کولر و یا گرمای خانه در زمستان بگذرانیم. همچنین با توجه به افزایش دورکاری و کارهایی که در خانه انجام می‌شوند در طی سالهای آتی شاید تا 97 درصد وقت خود را در منزل بگذرانیم.

Aqua

احتمالا تا به حال لذت بی نظیر نفس کشیدن در هوای پاک و آزاد را تجربه کرده‌اید. مخصوصا وقتی به نقطه‌ای دوردست نسبت به شهر می‌روید و هوای آرامش بخشی ریه‌های شما را پر می‌کند.ولی چه امری باعث می‌شود که این هوای تمیز را داخل خانه تنفس نمی‌کنیم؟ اول از همه موسسات سنجش آلودگی هوا می‌گویند که میزان آلودگی هوای بیرون از خانه شما حداقل میزان آلودگی داخل خانه شما را تعیین می‌کند. یعنی هرچه بیرون می‌گذرد در داخل خانه نیز به همین منوال است.اما کار به همینجا ختم نمی شود.هوای داخل با توجه به نحوه زندگی ما کم‌کم بدتر از هوای بیرون می‌شود.عواملی مثل مواد شوینده داخل خانه، حیوانات خانگی، سیگار کشیدن داخل خانه و غیره می‌توانند هوای محیط داخل خانه را تا چندین برابر بدتر از بیرون خانه سازند. البته این عوامل را برای ترساندن شما نمی‌گوییم. بلکه صرفا هشداری جهت پیشگیری از اتفاقات بدتر است.

اتفاقاتی که ممکن است سلامتی بسیاری از افراد بخصوص در سنین کودکی و یا سالمندی را به خطر جدی اندازد. حال با این هوای آلوده داخل خانه باید چکار کرد؟ فناوری در این زمینه به کمک ما آمده است و با محصولاتی که هوای داخل را فیلتر می‌کنند و آن را از مواد مضر پاک می‌سازد به کمک ما آمد است. یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه تولید این محصولات شرکت ال‌جی است که پیشرفته ترین تکنولوژی ها را در تصفیه هوای خود را بکار گرفته است. یکی از این مدلها با محفظه شفاف خود این امکان را فراهم میسازد تا کل مراحل تمیز شدن هوا بوسیله دستگاه را از نزدیک شاهد باشید. با استفاده از فناوری پیشرفته چند مرحله ای سیستم تصفیه هوا، آلودگی‌ها و آلاینده های مضر را به حداقل خود برسانید. همچنین سیستم آبی Aqua-Cyclone نه تنها به حذف مواد شیمیایی و آلوده کننده هوا کمک می‌کند بلکه میزان رطوبت خانه را نیز در سطح مناسب نگه می‌دارد.

Aqua-1

این دستگاه گازهای سمی متصاعد شده از سیمان ، چوب،رنگ ، کاغذ دیواری و موارد دیگر را می‌زداید و خانه شما را به محیطی سالم‌تر تبدیل می‌کند.فیلترهای این دستگاه مجهز به سیستم Semi-Permanent هستند که به شما اجازه می‌دهد فیلترها را به راحتی جدا کرده، بشویید و سرجای خود بگذارید و تا مدت 10 سال نیز در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید. این تصفیه‌کننده هوا می‌تواند تمامی ذرات معلق در فضا از جمله ذرات گرد و غبار، ذرات آلرژی زا ، انواع ویروس ها و میکروب‌ها و همچنین بوی بد فضا را از بین برده و به جای آن ریه‌های شما را با هوای کاملا تمیز و بدون آلودگی پر کند. از آنجایی که ذرات گرد و غبار با چشم غیرمسلح قابل دیدن نیستند این دستگاه به شما کمک می‌کند تا سطح آلودگی محیط خانه خود را تشخیص دهید و از چراغ‌های رنگی روی دستگاه متوجه میزان ذرات معلق در هوا بشوید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید