۲۴ شهریور ۱۳۹۵

ال‌جی V20؛ بهترین شانس برای موفقیت تلفن هوشمند… شانستان را از دست ندهید

ال‌جی و V20 با رخدادهایِ اتفاقیِ خوبی در هفته‌های گذشته مواجه شدند. سامسونگ برای مرجوع کردن Note 7 به دلیل مشکل باتری فراخوان جهانی داد و هنوز تعویض باتری‌های معیوب در هیچ جای دنیای انجام نشده است.

در عوض، ال‌جی V20 باتری قابل تعویض دارد و این یک امتیاز بزرگ محسوب می‌شود. از طرف دیگر، اپل در کنفرانس مطبوعاتی خود دو مدل iPhone 7 را معرفی کرد که جک هدفون ندارد! اما ال‌جی V20 قابلیت‌های پیشرفته صوتی با سیم و بدون سیم دارد و از بهترین تلفن‌های هوشمند دنیاست. علاوه بر این، ال‌جی V20 اولین تلفن هوشمندی خواهد بود که با اندروید 7.0 اجرا می‌شود و خوشبختانه هر 4 اپراتور بزرگ امریکا آن را عرضه می‌کنند. پس، ال‌جی با این اوصاف به راحتی می‌تواند بازار تلفن‌های هوشمند امریکا در سال‌های پیش رو به چنگ آورد.

برای مشتریان امریکایی بداقبالی که مجبورند Note7 را پس بدهند یا iPhone 7 Plus بدون جک هدفون بخرند، ال‌جی V20 بهترین و جدیدترین گزینه برای انتخاب خواهد بود. در چنین موقعیت‌هایی که مشتری از یک برند خسته و زده می‌شود، انتخاب یک برند جدید مانند وقت‌های دیگر ترسناک و پراسترس نیست و می‌تواند منجر به اتفاق خوبی شود.

14199778_1068351263200118_7046003359252059983_n

بی‌شک ال‌جی V20 قدرت کافی را دارد که انتظارات مشتریان سامسونگ و اپل را که برای اولین بار به سویش گام برمی‌دارند برآورده کند.

ال‌جی با V20 امیدوار است تجربه یک برند جدید را ارائه دهد که تا کنون در هیچ مدل و یا برندی ندیده‌اید.

ما نسبت به V20 بسیار خوش‌بین هستیم. دوربین دوگانه‌ای که اولین بار در G5 معرفی شد به این تلفن هوشمند بازگشته و ممکن است پرسپکتیوهای شگفت‌انگیزی که با این دوربین ثبت می‌کنید چشمان شما را خیره کند. دوربین V20 هم به صورت واید و هم استاندارد تصویربرداری می‌کند و اگر تاکنون با دوربین تلفن‌های هوشمند زاویه باریک طی شش سال اخیر کار کرده باشید، حتماً ال‌جی V20 برایتان در حکم نسیم خنک و هوای تازه‌ای خواهد بود. لنز 125 درجه در V20 تصاویر گروهی و غیرگروهی واضح، شفاف و استثنایی ثبت می‌کند. در عصر حکمرانی مصرف رسانه‌های اجتماعی، استفاده از دوربین ال‌جی V20 بسیار راحت است.

۲ نظر

حسين ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ پاسخ

در یک جمله بهترین و مستحکمترین و ایمن ترین گوشی دنیاست

هادی ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ پاسخ

سلام گوشی نوت ۷ یه بار پخش کردن، جمع کردن دوباره چند روز دیگه پخش میکنن هنوز حداقل یه خبری چیزی از v20 نمیدید که حداقل آدم از این انتظار بی اطلایی دراد. نمیشه بگید حدودا کی میاد بابا خسته شدم هر روز ۱۰۰ دفعه سایتای مختلف میرم یا همین جا رو هی چک میکنم ببینم خبر جدید راجب v20 هست یا نه. توی سایتای مختلف زده بود ۲۴ شهریور پیش فروش میشه ولی خبری نشد. پس کی؟

نظر دهید