۱۳ آبان ۱۳۹۵

تلفن هوشمند خاص برای کاربران خاص

ال‌جی تلفن هوشمند جدیدش را برای مشتریان هندی خود که نیازهای خاصی دارند عرضه کرد.

یکی از نقاط قوت تلفن‌های هوشمند توانایی سفارشی کردن آنها متناسب با نیاز کاربران است. البته سفارشی کردن دستگاهی مثل یک تلفن هوشمند به این سادگی‌ها و راحتی‌ها که شما فکر می‌کنید نیست؛ مخصوصاً اگر کاربر دچار مشکلات بینایی باشد. نه تنها کاربر لازم است بداند کدام برنامه‌های کاربردی را باید بخرد و نصب کند بلکه نحوه پیمایش در یک تلفن هوشمند جدید که برای معلولی با مشکلات بینایی طراحی و بهینه نشده است را نیز باید بلد باشد.

تیم بازاریابی ال‌جی در هندوستان با عرضه تلفن هوشمند K7 ال‌جی استاندارد جدیدی را ارائه کرده‌اند که مخصوص افرادی در نظر گرفته شده است که دچار معلولیت از ناحیه چشم هستند و مشکلات بینایی دارند.

2-576x1024

برنامه‌های کاربردی و قابلیت‌های ویژه‌ای در این تلفن هوشمند میان‌رده گنجانده شده است که مخصوص کاربران کم‌بینا یا نابینا است. برنامه‌های کاربردی نظیر @Voice، Cozy Magnifier & Microsope، Kota Daisy Reader، GPS Essential، PocketBook و eReader Prestigion در صفحه‌نمایش اصلی این تلفن هوشمند قرار داده شده است. هفت کتاب الکترونیک رایگان در K7 با قابلیت بلندخوانی توسط برنامه کاربردی سازگاری دارد و امکاناتی مانند Talk Back، Screen Reading و Text-to-Speech که در سیستم عامل اندروید تلفن برای پیمایش و عملکرد آسان تعبیه شده، به طور پیش‌فرض به زبان انگلیسی و هندی است.

3

ال‌جی K7 که همزمان با تلفن هوشمند و بزرگتر K10 در بازار هند معرفی شد، از نمایشگر 5 اینچ FWVGA با قابلیت لمس درون‌سلولی، پردازنده چهارهسته‌ای 1.3 گیگاهرتز، دوربین 5 مگاپیکسل در پشت و جلو، دو سیم کارت و باتری 2125 میلی‎‌آمپر برخوردار است. کیفیت بدنه مرغوب این تلفن با شیشه منحنی با قوس دوونیم‌بعدی و طراحی برجسته از K7 یک تلفن هوشمند بسیار جذاب با ظاهری زیبا و خوشایند می‌سازد.

41-1024x492

کیم کی-وان، رئیس شرکت ال‌جی در هند، گفت: «ما بی‌نهایت به خود می‌بالیم که این تلفن هوشمند را برای کاربرانی که معلولیت بینایی دارند مناسب‌تر کردیم و در دسترس آنها قرار دادیم. این فناوری برای راحت کردن زندگی افرادی که مشکلات بینایی دارند ایجاد شده و با وجود این موانع ورود به صنعت تلفن هوشمند بسیار بالاست. ما امیدواریم بتوانیم این دیوار را با K7 ال‌جی سریع‌تر کوتاه کنیم.»

۱ نظر

حسين ۱۵ آبان ۱۳۹۵ پاسخ

سری K ال جی در ایران نیز با استقبال بسیار خوبی مواجه و در دوره عرضه بارها عرضه کننده رسمی ان یعنی مدیا پردازش باکمبود موجودی مواجه شد طبق اعلام رسمی ال جی ایران K10 پرفروش ترین گوشی ال جیدر بازار ایران بوده همچنین اگر به سایت دیجی کالا تنها عرضه ککنده رسمی اینترنتی گوشیهای ال جی بزنید در بخش پرفروش ترین ها و همزمان پربازدید ترین ها ی سایت الجی این مدل گوشی در رتبه نخست قرار گرفته البته در هفته های اخیر ۲۵ هزار تومان نیز به قیمت رسمی آن افزوده شده در حالیکه مدلهای گران قیمت تر با کاهش قیمت مواجه بودند گوشی K8 ال جی که نزدیکترین مدل به این مدل مخصوص بازهای هند می باشد مدتی در سایت دیجی کالا ناموجود بود که خوشبختانه هم اکنون برای فروش موجود است و اما ارزانترین مدل این خانواده K4 که مدت کمی بعد از عرضه ناموجود شد و هم اکنون هم ناموجود است بنظر می رسد تب اغلب مردم برای خرید پرچمداران برندها در حال فروکش کردن است و همه بدنبال خرید های معقول و متناسب با بودجه و استفاده های روز مره خود هستند بنظر من جای K12 یعنی گوشی با مشخصات K10 اما با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و با سایر مشخصات K10 در بین محصولات ال جی خالیست

نظر دهید