۲۳ آذر ۱۳۹۵

راهنمای راه‌اندازی دستگاه های پکیج گلدیران در حالت زمستانی

اگر می‌خواهید بدانید مدل‌های پایونیر و پرستیژ از پکیج‌های دیواری گلدیران را راه‌اندازی کنید و آنها را در حالت زمستانی قرار دهید این مطلب را بخوانید تا با نحوه تست پکیج در زمان عدم گرمایش رادیاتورها آشنا شوید.

پکیج دیواری گلدیران به گونه ای خاص طراحی گردیده و توانسته نظر تمامی انبوه سازان، مهندسین ساختمان و تمامی افرادی که در صنعت ساختمان فعالیت می نمایند را به خود اختصاص دهد و بعد گذشت کمتر از 5 سال سهم فروش خود را به بیشترین آمار رسانیده است.

این پکیج در دو مدل پرستیژ و پایونیر به گونه ای زیبا طراحی گردیده است و در ساختمان های لوکس و همچنین در ساختمان هایی که کیفیت، اهمیت زیادی دارد، توانسته طرفداران زیادی داشته باشد. قطعات بکار گرفته در پکیج گلدیران 100% اروپایی بوده و تحت لیسانس کمپانی های بزرگ در انگلستان طراحی و ساخته می شود.

pioneer

این پکیج ها در دو مدل فن دار و بدون فن مطابق با نیاز هموطنان عزیز ساخته میشود و توانایی گرمایش 170 تا 280 متر مربع را دارا می باشد و بخاطر داشتن پمپ قویتر به نسبت سایر رقبا قابلیت انتقال آب را تا ارتفاع 6 متر محیا نموده و بهترین پکیج دیواری برای استفاده در سیستم گرمایش از کف می باشد. پمپ آب پکیج دیواری گلدیران، ساخت شرکت گراندفوس دانمارک یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پمپ در جهان می باشد و به همین علت بهترین آمار را از نظر عدم خرابی پمپ به خود اختصاص داده است.

prestige

شرکت گلدیران تنها شرکتی است که تمام لوازم جانبی برای نصب دستگاه نظیر : یک عدد فیلتر سختی گیر آب، 3 متر لوله دودکش آلومینیومی، 4 عدد شیلنگ فلزی و دو عدد شیر را دارا می باشد و هموطنان عزیز کمترین هزینه را برای نصب دستگاه پرداخت می نمایند و این هم یکی دیگر از مزایای استفاده از پکیج گلدیران می باشد.

package

۳ نظر

حسين ۲۹ آذر ۱۳۹۵ پاسخ

با توجه به راندمان بسیار بالا و حجم بسیارکم پکیج های دیواری نسبت به تجهیزات موتورخانه و مستقل بودن مصرف گاز و اب و برق مصرفی برای هرواحد و کاربری بسیار آسان در عرض ۵ سال گذشته استفاده از پکیج های دیواری در ایران گسترش بسیاری پیدا کرده و خوشبختانه علاوه بر اینکه کارخانه های داخلی تا ۹۵% سهمم مصرف داخلی را بخود اختصاص داده اند ایران علاوه بر صادرات به بازارهای منطقه توانسته در این صنعت تولیدات خود را به کشورهای صاحب نام در صنعت مانند المان صادر نماید در مورد استفاده از پکیج دیواری رعایت برخی از نکات ضرورست
۱- استفاده از محافظ برق استاندارد مخصوص پکیج دیواری که در مورد برخی از برندها درسالهای اخیر اجباری شده است
۲- در ساختمانهای جدید جهت عدم آلودگی هوای داخل آپارتمان و صدای کارکرد پمپ دستگاه محل نصب پکیج از داخل آپارتمان به بالکن منقل شده اگر محل نصب دستگاه شما داخل بالکن می باشد در فصل یخبندان آن را خاموش نکنید بلکه در زمان مسافرت آن را روی درجه حداقل در حالت روشن قراردهید در غیر اینصورت در زمانیکه درجه حرارت زیر صفر و احتمال یخزدگی اب درون دستگاه وجود دارد به هیچ وجه آن را روشن ننمائید
۳- اکثر دستگاههای جدید دارای دو مبدل حرارتی جداگانه برای تامین آب گرم و سیستم گرمایشی هوای منزل هستند با توجه به اینکه این مبدلها بمرور رسوب می گیرند و راندمان حرارتی آنها کاهش می یابد سعی کنید قبل از فصل سرما یا مرکز حدمات تماس تا با استفاده از جوهر نمک در خصوص رسوب زدایی این مبدلها اقدام نمایند .
۴- اگر پکیج را در داخل آپارتمان و آشپزخانه نصب کردید هرز چندگاه لوله های دودکش و محل اتصال آن به دیوار را کنترل و مقدار کمی لای پنجره آشپزخانه را برای ورود هوای تازه باز بگذارید .
۵ طبقات اول و اخر ساختمانها معمولا سردترین طبقات در زمستان هستند اگر قصد ساختمان سازی دارید با پرداخت هزینه بیشتر از سیستم گرمایش از کف برای این طبقات استفاده کنید تا مجبور به استفاده از وسایل دیگر مانند شومینه که مصرف بسیار بالا و آلوده کنندگی بالایی دارد در زمستان استفاده ننمائید
۶ هر پکیج دیواری توانائی تامین آب گرم یک واحد اپارتمان تا ۱۸۰ متر مربع را دارد که در نقاط سردسیر این متراژ کمتر و در نقاط گرمسیر بیششتر است
۷ – حتما در اول فصل سرما رادیاتورهای منزل را هواگیری نمئید

داربستان صنعت ساختمان و داربست ۱۴ تیر ۱۳۹۶ پاسخ

بسیار عالی

محمد رضا ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ پاسخ

بدون اغراق بهترین برندهای صنعت راگلچین و داخل دستگاه نصب کرده اند . بهترین و عالی ن=ترین عملکرد را برایم داشته است.

نظر دهید