۰۲ دی ۱۳۹۵

تولد دوباره: تبلت G Pad III 8.0 ال‌جی

ال‌جی از تبلت G Pad III 8.0 (مدل V522) با نمایشگر FHD در بازار کره جنوبی پرده‌برداری کرد.

نمایشگر روشن و زنده

خود را در ال‌جی G Pad III غرق کنید! رنگ‌های واقعی، متن‌های واضح و تصاویر زنده‌ای را ببینید که در نمایشگر 8 اینچ و تقریباً بدون حاشیه ال‌جی جان می‌گیرند.

feature_01a12

خیلی راحت و سریع چند کار را با هم انجام دهید

با حالت تقسیم صفحه در قابلیت Dual Window ، می‌توانید چند برنامه را همزمان باز کنید و محتوا را از یک پنجره بکشید و به پنجره دیگر بیاندازید تا به آسانی چند کار را با هم انجام دهید.


multitasking

ذخیره و انتقال آسان محتوا

ال‌جی G Pad III پورت یو.اس.بی با اندازه کامل دارد که می‌توان مستقیماً حافظه جانبی یو‌.اس.بی را به آن متصل کرد و فایل‌ها را به تبلت انتقال داد یا در آن ذخیره کرد. یا حتی یک تلفن را با یو.اس.بی به آن متصل کرد تا شارژ شود.

medium04

اتصال یکپارچه

با قابلیت Q Pair می‌توانید تلفن هوشمنداندروید خود را با تبلت G Pad III یکپارچه کنید و به تماس‌های تلفنی و پیام‌ها از طریق تبلت پاسخ دهید.


connectivity

حالت خواننده

با حالت خواننده یا Reader Mode، شما می‌توانید با آرامش خاطر از خواندن کتاب، مرور وب و کار با تبلت به مدت طولانی‌تر لذت ببرید. این قابلیت به واسطه تنظیمات سفارشی از میزان فشاری که به چشم وارد می‌شود می‌کاهد و خستگی کمتری برای آن ایجاد می‌کند.

feature_03_reader-mode

تند و فرز عکس بگیرید

تبلت جدید ال‌جی به دوربین 5 مگاپیکسل در پشت مجهز است و لحظات دلخواه شما را فوراً با فوکوس خودکارِ سریع ثبت می‌کند. دوربین 5 مگاپیکسل در جلو نیز برای سلفی ایده‌آل است. فلاش دوربین که نور ملایمی دارد برای محیط‌های کم نور ایده آل است و Gesture Shot نیز برای شروع شمارش معکوس طراحی شده.

feature_5d

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید