۰۹ اسفند ۱۳۹۵

ال‌جی استایلر؛ یک محصول ضروری برای همه خانه‌ها

ال‌جی با ترکیب ویژگی‌های موفق ماشین‌های لباسشویی و یخچال‌های خود بخش کاملاً جدیدی را در لوازم خانگی ایجاد کرد.

در صنعت خواب‌آلود لوازم خانگی، گرایشات جدید کم و دیر به دیر خلق می‌شوند. دلیل چنین وضعیتی ذاتِ خود لوازم خانگی است که هم بزرگ هستند، هم گران و هم بادوام. تقاضا برای ابتکارات بسیار جدید و چشمگیر از سوی مشتریان در مقایسه با صنعت تلفن هوشمند اصلاً وجود ندارد. در سال 2011، ال‌جی تصمیم گرفت چیز جدیدی را امتحان کند. به همین منظور، ال‌جی استایلر (LG Styler) را معرفی کرد. این محصول یک سیستم مراقبت از لباس خاص مشتریان بود که نیاز به آب نداشت؛ محصولی که از نظر مخاطبان بسیار غیرمنتظره و شگفت‌آور بود. سپس، ال‌جی نشست و در انتظار واکنش مخاطبان ماند.

در ابتدا هیچ بازخوردی دریافت نشد.

اما سال گذشته، بررسی‌های قوی و غنی بسیاری برای ال‌جی استایلر انجام شد و این محصول جوایز بسیار زیادی را دریافت کرد. تقاضا برای سیستم مراقبت از لباس استایلر ال‌جی ناگهانی به چشم آمد و البته در ابتدا تقاضا کم‌رنگ بود. اطلاعات جدید در مورد فروش جهانی نسل دوم استایلر در سال 2016 افزایش فروش ناگهانی این محصول را نشان می‌دهد و در مقایسه با سال گذشته، فروش جهانی این محصول 253 درصد افزایش داشت. در واقع، در خود کره جنوبی که زادگاه ال‌جی استایلر است، یک ال‌جی استایلر در هر 4 دقیقه فروخته می‌شود؛ این آمار برای محصولی که در ابتدا خاص و ناشناخته بود اصلاً بد نیست.

LG-Styler-02

دلایل محبوبیت روزافزون استایلر ال‌جی بسیار زیاد است. امکانات راحت و کاربردی به آن کمک کرد تا به عنوان یک محصول خانگی ضروری برای مشتریان سراسر دنیا ظهور پیدا کند. استایلر آمیزه‌ای از سه فناوری‌ اصلی در محصولات خانگی ال‌جی است: فناوری بخار در ماشین لباسشویی، فناوری کنترل دما در یخچال و فناوری پیشرفته کنترل جریان هوا. این فناوری‌ها راهکاری جدید و انقلابی برای مراقبت از لباس است که نیاز مشتریان مدرن را دگرگون می‌کند.

در عصری که نگرانی بسیار زیادی برای سلامت محیط زیست در میان مشتریان وجود دارد استایلر یک محصول بسیار خوب و ایمن است. بر خلاف دستگاه‌های خشکشویی لباس، ال‌جی استایلر فقط بر نیروی بخار متمرکز است نه مواد شیمیایی مانند پرکلرواتیلن که یک ماده سمی برای انسان و حیوانات خانگی است. محبوبیت استایلر در میان مشتریان چینی می‌تواند به دلیل قرار گرفتن لباس‌های آنها در معرض گرد و خاک و دود باشد. استایلر برای کارمندان و کارگران سراسر دنیا که وقت کافی در روز کاری معمول خود برای خشکشویی لباس‌هایشان ندارند نیز جذابیت داشت. این عوامل و عوامل دیگر منجر به رشد فروش 87 درصدی در چین از سال 2015 تا 2016 شد. ال‌جی استایلر همچنان به دریافت بازخوردهای مثبت از زمان عرضه در امریکای شمالی در سال 2016 ادامه داده است.

چندین ویژگی در ال‌جی استایلر منجر به محبوبیت و استقبال از این محصول شده است. قابلیت Easy Pants Crease Care چروک و چین و شکن‌های شلوار را کاملا باز می‌کند و چروک‌های زانو، کمر و دیگر مناطقی که مشکل دارد را کاهش می‌دهد. علاوه بر این، ویژگی Moving Hanger Action به آرامی لباس‌ها را به این طرف و آن طرف تکان می‌دهد تا چروک‌ها را با مه بخار ملایم صاف کند. فناوری TrueSteam ال‌جی از بخار استفاده می‌کند تا لباس‌ها را با ملایمت بهداشتی و ضدعفونی کند و به طور همزمان بیش از 99 درصد از مواد حساسیت‌زا و باکتری‌ها را از بین ببرد. قابلیت از بین بردن بوی بد و نامطبوع نیز از طریق بخار دستگاه و ورقه‌های خوشبوکننده لباس‌ها را تر و تمیز و تازه نگه می‌دارد.

LG-Styler-03

هیچ یک از این قابلیت‌ها از دید صنعت پنهان نیست. ال‌جی استایلر چندین جایزه مختلف از رسانه‌های معتبر و انجمن‌های صنعتی دریافت کرده است. استایلر در نمایشگاه CES 2016 جایزه 2016 CES Innovation Awards Honoree را به عنوان بهترین ابتکار به خود اختصاص داد و به تازگی از Architectural Record جایزه افتخارآمیز 2016 Best in Category Award به عنوان بهترین محصول در بخش خود را کسب کرد. علاوه بر این، استایلر دو جایزه جداگانه از مجله امریکایی محصولات الکترونیک مشتری با نام TWICE دریافت کرد: جایزه 2016 TWICE Picks Award و 2016 TWICE VIP Award.

ال‌جی و استایلر امیدوارند درک مشتریان را از حفظ و مراقبت از لباس تغییر دهند و این طور به نظر می‌رسند که امیدهایشان واهی نبوده است. همه فناوری‌ها و وظایف ال‌جی استایلر لباس‌ها را در اوج تمیزی و بهداشت خود در طول یک روز کاری که نیاز به اتوکشی و کاهش مکرر چروک‌هاست نگه می‌دارد. جالب است که همه این کارها تنها با فشار یک دکمه انجام می‌شود. اکنون، کارگران و کارمندان وقت بیشتری برای لذت بردن از زمان فراغت از کار دارند و هنوز هم می‌توانند صبح روز بعد تمیز و مرتب باشند. ال‌جی استایلر با افزایش امکانات مراقبت از لباس برای افراد شاغل، به محصولی لازم و ضروری برای هر خانه‌ای مبدل می‌شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید