Quantcast
شهریور ۳۰, ۱۳۹۶
September 21, 2017
LGG6-001-1024x683

اولین تلفن هوشمند و پرچمدار جهانی که در سال ۲۰۱۷ عرضه می‌شود از نمایشگر FullVision، بدنه فلزی مستحکم و استفاده با یک دست برخوردار است.

به دنبال عرضه ال‌جی G6 در خانه خود، کشور کره جنوبی، عرضه این تلفن هوشمند بسیار تحسین‌شده از همین هفته در بازارهای بین‌المللی شامل کشورهای اصلی امریکای شمالی، آسیا، اروپا، امریکای مرکزی و جنوبی آغاز می‌شود و از هفته‌های آتی در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. حدود ۲۰۰ اپراتور و عرضه‌کننده در سراسر دنیا ال‌جی G6 را به مشتریان بومی خود عرضه می‌کنند.

ال‌جی G6 بازخوردهای مثبت زیادی در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۷ که اوایل سال جدید میلادی برگزار شد دریافت کرد و ۳۶ جایزه بی‌سابقه را از رسانه‌های مختلف صنعت برد. ال‌جی G6 با طراحی خاصش که برای ارائه چیزی که مشتریان روزمره در تلفن هوشمندشان به آن نیاز دارند ایجاد شده، از نمایشگر ۵٫۷ اینچ بی‌همتا در بدنه ۵٫۲ اینچ با حاشیه بسیار کم برای کار با یک دست بدون کوچک کردن اندازه نمایشگر برخوردار است. نمایشگر FullVision شگفت‌انگیز در این محصول از فناوری Dolby Vision و HDR10 پشتیبانی می‌کند و با بیشتر محتوای HDR تلفن‌های هوشمند کنونی سازگاری دارد. نسبت تصویر منحصربه‌فرد ۱۸:۹ در نمایشگر FullVision به نمایشگر امکان می‌دهد تا به دو مربع یکسان تقسیم شود و برای انجام چند کار با هم با کمک تجربه کاربری دوربین G6 ایده‌آل باشد. این تجربه کاربری مختص کاربران رسانه‌های اجتماعی ایجاد شده است.

قیمت و تاریخ عرضه در ایران از همین وبلاگ به زودی به اطلاع شما خواهد رسید.

8 دیدگاه در “آغاز عرضه جهانی G6؛ تلفن هوشمند و پرچمدار بسیار تحسین‌شده ال‌جی

  1. ال جی در چهارسال گذشته علاوه بر جبران عقب ماندگی خود در بازار تلفن همراه بخوبی توانسته با بهبود حیرت انگیز تلفن های هوشمند خود در ابعاد کیفیت و بزرگی نمایشگر بدون ایجاد مشکل در دست گرفتن گوشی با افزایش ارتفاع و باریک کردن قاب بهبود هرچه بیشتر کیفیت دوربین عکاسی و فیلمبرداری افزایش حیرا انگیز فضای ذخیره سازی اطلاعات روی حافظه جانبی استفاده از قدرتمند ترین و کم مصرف ترین پردازنده ها رابط گرافیکی عالی و …. از بهترین و پرفروش ترین برندهای دنیا پیشی گیرد در کنار امکانات و کیفیت بالا میزان بسیار کم خرابی و اسیب پذیری کم قطعا باعث ارتقاء جهانی گوشیهای ال جی طی سالهای اتی خواهد بود

  2. با توجه به عرضه همزمان این گوشی با پرچمداران سامسونگ از جمله گالاکسی S8 وNOTE 8 و اپل ۸ عدم وجود نو اوری خاص در گوشی رقبا بویژه محدودیت فضای ذخیره سازی و همچنین کیفیت دوربین و … و کاهش اعتماد عمومی بعد از مشکلات بروز نموده برای گوشیهای سری قبلی سامسونگ بنظر میرسد این محصول ال جی بتواند باعث ارتقاء جایگاه ال جی در بازار تلفن های همراه هوشمند بویژه در بخش پرچمداران گردد

  3. حسین اقا انگار شما خوابی خرابی السی دی های جی ۴ و جی ۵ و شما ندیدی مشکل سایه که بدترین مشکل در گوشی های الجی است به خاطر این مشگل نمیشه گوشی و فروخت و همش باید یه نرم افزار روش نصب باشه . من الجی جی ۵ خریدم به سه ما نکشید یه دفعه خاموش شد و بردم نمایندگی بردشو تعویض کردند
    ناراضیتی مشتریان روز به روز بیشتر میشه و تا الان الجی هیچ فکری درباره با این مشکل نکرده فقط می فروشه الجی می تونست با اپدیت نرم افزاری این مشکل و حل کنه ولی متاسفانه فکر کنم ناراضیتی مشتریانش اصلا براش مهم نیست

    • سلام علی آقا اخرین گوشی من K10 ال جی هست که حدود یکسال پیش از فروشگاه چهارسو گرفتم از همون روز اول با دوسیم کارت و رم SD با ظرفیت ۳۲ گیگابایت و جلد نیکلین و محافظ صفحه( گلس ) بکار انداختم تا حالا چند بارهم از دستم زمین خورده اما با توجه به میان رده و ارزان قیمت بودن آن خیلی ازش راضی هستم البته من همیشه از گوشی های میان رده استفاده میکنم چون هم نیازهای روزمره منو براورده میکنن هم اقتصادی هستند برادرهای من از پرجمداراهای ال جی استفاده میکنن اونها هم تائید کردند که نسبت به گوشیهای قبلی اونها کارائی بهتری داره فقط یکبار بدون توجه به میزان ذخیره باتری نرم افزار رو بروز رسانی کرده بودند که در حین بروز رسانی گوشی خاموش شد و مجبور شدند برای نصب نرم افزار از گارانتی استفاده کنند

  4. بدون شک گوشی های الجی تو این چند سال اخیر فوق العاده بودن از هر نظر.من خودم از optimus g داشتم تا الان که g5 دارم..حتی سری v رو هم داشتم
    همشون بی شک عالی بودن بجز g5 که خیلی دلسردم کرد.مشکل سایه انداختن روی صفحه واقعا غیر قابل تحمل هستش
    به نمایندگی هم نشون دادم گفتن که هیچ کاریش نمیشه کرد متاسفانه هیچ کس هم ازم نمیخره بخاطر این موضوع
    حالا واقعا از کجا معلوم این مشکل برای g6 پیش نیاد؟؟ امیدوارم اینطوری نشه و g6 بهترین گوشی ۲۰۱۷ باشه
    لطفا اگه راهکاری برای برطرف کردن مشکل سایه در g5 هستش ممنون میشم راهنمایی کنید چون واقعا خسته شدم

    • در مورد مشکل سایه انداختن صفحه نمایش G5 کاربران زیادی این مشکل رو در همین درگاه ارتباطی مطرح و برخی نیز راهکارهایی ارائه داده اند که چون من این گوشی رو تا حلا نداشته و راهکارهای ارائه شده رو هم تست نکردم نمیتونم در مورد آنها نظر بدهم ای کاش مسئول این سایت این راهکارها رو برای متولیان امر ارسال و نتیجه رو در همین سایت اعلام کنه اما در کل باید بگم بعد از عرضه هر مدل جدید نباید زیاد برای خرید تعجیل کرد چون در زمان عرضه معمولا قیمت در نقطه اوج است و هم اینکه برای مشخص شدن اشکالات احتمالی یک بازه حداقل دو ماهه از عرضه اولیه نیاز است برای خرید هم بهترین ملاک قضاوت نقطه نظرات خریداران کالاست مثلا در سایت دیجی کالا شما میتوانید نقطه نظرات خریداران کالا در مورد کالای مورد نظر خودتان را مطالعه کنید این موضوع در مورد تمامی کالا ها و حتی نرم افزارها صدق میکند مثلا در مورد نصب نگارش های جدید ویندوز من حداقل شش ماه از عرضه رسمی نسخه جدید صبر میکنم تا باگ های ان و مشکلات امنیتی آن مشخص و معمولا بعد از ارائه اولین SERVICE PACK نسخه جدید را نصب میکنم این هم فقط مشکل ال جی نیست مشکل گالاکسی نوت ۷ و ماشین لباسشوئی های ۲۰۱۶ سامسونگ و مشکل ایربگ های تاکاتای اتومبیل های تویوتا یا نقص در سیستم ترمز برخی از مدلهای شورولت در سال گذشته مصداق بارز این موارد هستند اما میتوانم بگویم این مشکل در G6 مرتفع شده است اما اینکه مشکل احتمالی دیگری وجود داشته باشد یا خیر دو ماه صبر و حوصله لازم است به هر حال در طول زمان برخی از مدلهای خاص هر برند افسانه ای میشوند در مورد خودرو مدل بیتل یا همان فولکس قورباغه ای در مورد ب ام و مدل ۲۰۰۲ دهه ۷۰ در مورد بنز مدل ۱۹۰ دیزل دهه ۶۰ در مورد تلوزیون سونی مدل ۲۰۹۲ دهه ۸۰ و … در مورد تلوزیونهای ال جی قطعا سری LM عرضه شده در سال ۲۰۱۲ و … موفق باشید

    • دوست عزیز برنامه darker رو نصب کن مشکل سایه حل میشه اگه بازم توضیحات خواستی بگو تا راهنماییت کنم این مشکل الجی با یه اپدیت میتونه حل کنه و نمیدونم چرا نارضایتی مشتریانش براش مهم نیست

  5. حسین آقا باید بگم متاسفانه افرادی که توی نمایندگی هستند اطلاعات نسبت به گوشی ها ندارند . به حدی که کابران اطلاعاتشون بیشتره . واقعا برای الجی باید تاسف خورد
    ۱ضعف در مدیریت
    ۲ عدم پاسخگویی صحیح نسبت به مشکل کاربر
    ۳نداشتن اطلاعات کافی
    ۴ نداشتن لوازم جانبی در بازار یا حتی نمایندگی
    ۵ رسیدگی نکردن به مشکلات کاربران جی ۴ و جی ۵

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


کد امنیتی تصویر جدید


ويدئو