۱۲ شهریور ۱۳۹۶

ال‌جی V30؛ سبک و باریک با نمایشگر OLED FullVision

ال‌جی V30 بر پایه قدرت نمایشگر OLED FullVision در بدنه‌ای جمع‌وجور، باریک و سبک ساخته شده است.

حتی با وجود نمایشگر 6 اینچ OLED FullVision با نسبت تصویر 18:9 این محصول نسبت به مدل پیشین خود 8 میلی‌متر کوتاه‌تر و 3 میلی‌‌متر باریک‌تر است که نتیجه آن گرفتن محکم‌تر و راحت‌تر در دست است. ال‌جی V30 با ضخامت 7.3 میلی‌متر و وزن 158 گرم سبک‌ترین تلفن هوشمند در خانواده 6 اینچ‌هاست. شیشه‌ مقاومی که جلو و پشت گوشی را پوشانده از تمامی جهت‌ها انحنا پیدا کرده است تا ظاهر شیک‌تر و مدرن‌تری داشته باشد.

ماژول پیشرفته دوربین دوگانه از دوربین 16 مگاپیکسل با زاویه استاندارد و دوربین 13 مگاپیکسل با زاویه گسترده برخوردار است که کوچک‌تر از ماژول ال‌جی V20 طراحی شده است. در نتیجه، سطح پشت ال‌جی V30 تقریباً صاف‌ است. برای ایجاد صاف‌ترین و واضح‌ترین تصویر، دوربین زاویه استاندارد با تثبیت نوری تصویر (OIS)، تثبیت الکترونیک تصویر (EIS) و فوکوس خودکار هیبرید که ترکیبی از فوکوس خودکار تشخیص لیزر و فوکوس خودکار تشخیص حالت است پشتیبانی می‌شود.

photo_2017-09-03_10-26-22

نمایشگر +QHD با 1440×2880 پیکسل از نوع OLED FullVision سرعت پاسخگویی سریع‌تری دارد و در زمان مشاهده فیلم‌های اکشن یا بازی‌هایی که حرکات سریع دارد سایه افتادن تصاویر را به حداقل رسانده است. ال‌جی V30 از این سرعت پاسخگویی سریع و گرافیک استثنایی که با پردازنده موبایلی کوالکوم اسنپدراگون 835 تقویت می‌شود بهره می‌برد تا از Daydream پشتیبانی کند؛ Daydream پلت‌فرم گوگل برای استفاده از واقعیت مجازی با کیفیت بالا در تلفن همراه است. کاربران با Daydream می‌توانند دنیایی جدید را کشف کنند، از سینمای واقعیت مجازی شخصی خود لذت ببرند، بازی‌هایی زنده و طبیعی را انجام دهند و خودشان را در مرکز صحنه بازی حس کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید