۰۸ شهریور ۱۳۹۶

ال‌جی V30 با رنگین‌کمانی از رنگ‌های واقعی و طبیعی می‌آید

کیفیت تصویر عالی در ال‌جی V30 به لطف وجود فناوری انتشار OLED ایجاد می‌شود که سیاهی کامل و رنگ‌هایی با دقت بسیار بالا را از طریق طیف رنگ وسیع‌تر بازتولید می‌کند.

تجربه دیداری غوطه‌ورکننده و وسیع نمایشگر FullVision در تلفن هوشمند آتی ال‌جی با ۴٫۱۵ میلیون پیکسل در صفحه QHD+ OLED و ۲۸۸۰×۱۴۴۰ پیکسل بسیار بهتر و پیشرفته شده است.

با استفاده از الگوریتم‌های تصویر بهینه که حاصل سال‌ها تحقیق و توسعه ال‌جی بر روی OLED است، جلوه‌های دیداری در نمایشگر OLED تا ۱۴۸ درصد از فضای رنگ sRGB برای تصویر دیجیتال و ۱۰۹ درصد از فضای رنگ DCI-P3 برای سینمای دیجیتال فراهم می‌کند.

یکی دیگر از فواید فناوری OLED زمان پاسخگویی عملکرد آن به شمار می‌رود که ده‌ها برابر سریع‌تر از LCD است. این سرعت پاسخگویی پرشتاب و سریع تأثیر جا ماندن تصویر و سایه‌ها را به شیوه‌ای مؤثر و کارامد برطرف می‌کند؛ این قابلیت برای فیلم‌های اکشن و واقعیت مجازی یکی از معیارهای مهم به شمار می‌رود. فیلم‌ها و ویدئوهای سازگار در نمایشگر جدید ال‌جی با پشتیبانی از HDR10 تجربه خیره‌کننده و حیرت‌انگیز کاملاً جدیدی را ارائه می‌دهد.

فراموش نکنید: پخش زنده کنفرانس مطبوعاتی ال‌جی و مشاهده مراسم معرفی ال‌جی V30 در IFA 2017  فردا صبح ساعت 11:30 در کانال یوتیوب ال‌جی

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید