۰۱ شهریور ۱۳۹۶

معرفی هفتمین برنده خوش‌شانس جشنواره اینچ‌های طلایی ال‌جی

برنده خوش شانس هفته هفتم جشنواره اینچ‌های طلایی مشخص شد. آقای محمدرضا دلبر، خریدار تلویزیون 55 اینچ، برنده 55 نیم‌سکه طلا شد.

با خرید تلویزیون‌های ال‌جی در جشنواره اینچ‌های طلایی شرکت کرده و از تخفیف‌ها و جوایز ویژه آن بهرمند شوید.

جشنواره هیجان‌انگیز اینچ‌های طلایی توسط شرکت‌های ال‌جی و گلدیران از ۱۰ تیرماه به مدت محدود برگزار می‌شود. در مدت این جشنواره می‌توانید با خرید تلویزیون‌های پیشرفته ‌ال‌جی علاوه بر تخفیف‌های نقدی، در قرعه‌کشی جشنواره اینچ‌های طلایی شرکت کنید.

در این جشنواره هر هفته یک برنده خوش شانس به قید قرعه، برابر با اینچ‌های تلویزیون خریداری شده از ۴۳ تا ۷۹ عدد نیم‌سکه طلای بهار آزادی جایزه می‌گیرد. علاوه بر این تخفیفات و جوایز، خریداران از ۶ ماه اشتراک رایگان فیلیمو نیز بهرمند خواهند شد.

2(7)

لازم به ذکر است که تخفیفات، هدایا و قرعه‌کشی در نظر گرفته شده برای تلویزیون‌های ذکر شده در جدول جشنواره، به شرط نصب است. همچنین تخفیفات نقدی نیز در کارت هدیه مشتریان شارژ می‌شود. علاوه بر تلویزیون‌های قید شده در جدول، تمام تلویزیون‌های سری UH، EG، UG و UF ال‌جی نیز مشمول استفاده از سرویس رایگان ۶ ماهه فیلیمو خواهند بود. همچنین استفاده از مزایای این جشنواره برای مشتریان، مشروط به خرید تلویزیون‌های قید شده در جدول جشنواره، با گارانتی شرکت گلدیران و صرفاً از نمایندگی‌های مجاز این شرکت است.

در صورت بروز هرگونه مشکل یا ابهام با شماره ۸۴۷۳۳ -۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این جشنواره این مطلب را بخوانید.

جشنواره اینچ های طلایی را از دست ندهید و برنده هفته بعد ما باشید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید