۱۶ آبان ۱۳۹۶

جشنواره پابه‌پای پاییز ویژه محصولات تصویری ال‌جی

 در جشنواره پابه‌پای پاییز ویژه محصولات تصویری ال‌جی تا 10 میلیون تومان تخفیف بگیرید.

شرکت گلدیران در جشنواره‌ استثنایی پابه‌پای پاییز، تلویزیون‌های فوق‌ پیشرفته OLED ال‌جی و دیگر مدل‌های جدید و باکیفیت این شرکت را با تخفیفات و هدایای ویژه به فروش می‌رساند. شما تنها مدت محدودی فرصت دارید تا با خریداری این تلویزیون‌ها از هدایای بی‌نظیر و تخفیفات ویژه ای بهره‌مند شوید. هدایایی از جمله تخفیف‌های 10 میلیون تومانی و بلند‌گوی خطی پیشرفته مدل SJ8 .  این جشنواره ویژه از 14 آبان به مدت محدودی برگزار می‌شود.

تخفیفات و هدایای در نظر گرفته شده برای تلویزیون‌های ذکر شده در جدول به شرط نصب است. تخفیفات نقدی نیز در کارت مشتری شارژ می‌شود. لازم به ذکر است جشنواره محصولات تصویری پابه‌پای پاییز به مدت محدود در جریان خواهد بود و مهلت نصب محصولات تا 10 روز پس از پایان جشنواره (که متعاقباً اعلام می‌شود) است.

شرایط جشنواره:

  • جشنواره محصولات تصویری پا به پای پاییز، از 14 آبان 1396 به مدت محدود در جریان خواهد بود.
  • تخفیفات و هدایای در نظر گرفته شده برای تلویزیون های ذکر شده در جدول جشنواره، به شرط نصب می باشد.تخفیفات نقدی نیز در کارت هدیه مشتریان شارژ می گردد.
  • جهت دریافت این تخفیفات، لازم است کارت هدیه را حین خرید دریافت کنید و محصول خود را از طریق شرکت مشتریان گلدیران نصب کنید، تا تخفیف ذکر شده در کارت هدیه شما شارژ گردد.
  • استفاده از مزایای این جشنواره، مشروط به خرید محصولات قید شده در جدول جشنواره ، و با گارانتی گلدیران و صرفا از نمایندگی های مجاز این شرکت و نصب محصول از طریق شرکت مشتریان گلدیران است.شرایط و هدایای جشنواره ممکن است بدون اطلاع قبلی تغییر کند.در صورت بروز هر گونه مشکل یا ابهام با شماره 84733-021 تماس حاصل فرمایید.

 table-pabepa(3)

مراحل شارژ کارت هدیه:

 card-charge(2)

• جهت دریافت تخفیفات پس از نصب، حتماً باید محصول خریداری شده توسط شرکت مشتریان گلدیران نصب گردد. جهت نصب با شماره 84733-021 تماس حاصل فرمایید.

• تنها ارسال شماره ۱۶ رقمی کارت هدیه پرداخت الکترونیک سامان (که بر روی آن لوگوهای ال‌جی و گلدیران و عبارت کارت هدیه ویژه جشنواره صوتی و تصویری و لوازم‌خانگی، درج شده است) معتبر است. شماره آن را بدون خط فاصله و ترجیحاً با اعداد انگلیسی ارسال فرمایید.

• به ازای هر محصول مشمول جشنواره که خریداری می‌کنید، یک کارت، دریافت کنید و شماره‌ آن را پس از طی مراحل نصب (که در بالا اشاره شد) ارسال فرمایید.

• حداکثر تا ۷ روز پس از نصب کالا، پیامک اولیه را دریافت خواهید کرد و می‌توانید شماره کارت خود را در پاسخ ارسال کنید. شارژ کارت‌بانکی  نیز حداکثر۱۴ روز پس از ارسال شماره‌ کارت توسط شما، انجام خواهد شد.

• جهت مشاهده وضعیت شارژ کارت خود می‌توانید عدد  ۱ را از شماره موبایلی که هنگام نصب اعلام نموده‌اید، به سامانه ۱۰۰۰۸۳۵۸۳ ارسال فرمایید.

• در صورتی که پس از گذشت یک هفته از نصب محصول، پیامکی دریافت نکردید یا پس از گذشت دو هفته از ارسال شماره کارت، کارت شما شارژ نشد از شماره موبایلی که هنگام نصب اعلام نموده‌اید، عدد ۴ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۵۸۳ پیامک فرمایید تا با شما تماس حاصل شود یا با شماره 84733-021 ( بخش جشنواره‌ها ) تماس بگیرید. فراموش نکنید که در صورت عدم دریافت پیامک یا تاخیر در شارژ کارت، مهلت پیگیری تا ۱ ماه پس از پایان جشنواره(که متعاقباً اعلام می‌شود) خواهد بود و پس از این مدت شارژ کارت‌ها میسر نیست.

• کارت هدیه‌ پرداخت الکترونیک سامان را می‌توانید در هنگام خرید از همه کارت‌خوان‌های (POS) سراسر کشور استفاده نمایید و نمی‌توان از این کارت برای انتقال یا دریافت وجه نقد از خودپرداز استفاده کرد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید