۰۸ آذر ۱۳۹۶

اکوسیستم هوشمند ال‌جی؛ نیروبخش خانه‌های مدرن آینده

مجموعه لوازم خانگی هوشمند ال‌جی با پلت‌فرم خلاقانه اینترنت اشیا در خانه هوشمند ال‌جی در سئول در هم می‌آمیزد.

ال‌جی الکترونیکس، پیشگام در زمینه تولید لوازم خانگی در جهان، قابلیت‌های هوشمند خود را در بخش تجاری توسعه می‌دهد و مجموعه‌ای از محصولات هوشمند خود را در یکی از سوییت آپارتمان‌های پیشرفته در حومه شهر سئول نصب می‌کند.

مجموعه سوییت آپارتمان‌های بایولای آی پارک (Byeollae I’PARK) که قرار است در اوایل سال 2021 افتتاح شود در 5 طبقه و در قسمت شمال حومه شهر سئول ساخته خواهد شد. این مجموعه منحصراً با لوازم خانگی هوشمند و فناوری‌های ال‌جی چیده می‌شوند.

این آپارتمان‌ها از برترین لوازم خانگی هوشمند ال‌جی شامل سیستم تهویه هوا، یخچال، ماشین لباسشویی و خشکشویی، ماشین ظرفشویی و سیستم مراقبت از لباس استایلر تجهیز می‌شود. صاحبخانه‌ها می‌توانند لوازم خانگی دیگری نظیر دستگاه تصفیه هوا، جاروهای روباتیک و بلندگوهای ThinQ Hub ال‌جی را نیز نصب کنند تا همه لوازم خانگی بتوانند به هم متصل شوند و با فرمان صوتی قابل کنترل باشند.

این سیستم طراحی شده برای مجموعه سوییت‌هایی آی پارک سئول با دستگاه‌های هوشمند برندهای سازنده دیگر نیز سازگاری دارد و در راستای راهبرد ال‌جی برای حمایت از اکوسیستم هوشمند باز و آزاد خواهد بود. با کمک یک برنامه کاربردی تلفن هوشمند می‌توان عملکرد دستگاه‌های غیر از ال‌جی را نیز کنترل کرد؛ مثلاً تماس با آسانسور، چک کردن مصرف برق، درخواست تحویل کالا در منزل؛ چک کردن جای پارک و برقراری ارتباط با مراجعان درب منزل.

پروژه آی پارک بر پایه سال‌ها تجربه ال‌جی در زمینه لوازم خانگی هوشمند و پیشگامی این برند در کره اجرایی شده است. این خانه هوشمند نمایشی نیست و نمونه بارزی از شیوه زندگی واقعی در خانه آینده در مقیاس وسیع است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید