۱۶ آذر ۱۳۹۶

معرفی پروژه LG Global challenger در دانشگاه صنعتی امیرکبیر

در همایشی که از ساعت 12 الی 13:30 دوشنبه گذشته، در سالن مولانا دانشگاه صنعتی امیرکبیر با همکاری اداره انجمن ‏های علمی دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با هدف معرفی LG Global challenger انجام گرفت نمایندگان شرکت ال جی به معرفی برنامه، روند اجرا و سایر مسائل مطرح پرداختند.

بخشی از همایش به صورت پرسش و پاسخ انجام گرفت تا ابهامات ایجاد شده در ذهن دانشجویان حل شود.
سخنران این همایش که بالغ بر 350 نفر در آن شرکت کرده بودند ، آقای کاوه مفتخری ، مدیر برندینگ شرکت ال جی در ایران بودند.
آقای دکتر سروش صادق‏ نژاد که از داوران انتخاب طرح‏ های برگزیده ‏می‏ باشند ، پیرامون موارد مهم در انتخاب طرح ، نحوه داوری و …. صحبت کردند.
همچنین لازم به ذکر است که سال گذشته از دانشگاه صنعتی امیرکبیر 2 تیم به جمع 5 تیم نهایی رسیدند که در همایش مورخ 11 آذر ، نماینده‏ ی یکی از اعضای این تیم ‏ها که با موضوع محافظ ایمنی مترو به کره جنوبی مسافرت کرده بودند نیز در مورد طرح و دوره تحقیقاتی خود صحبت کردند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه نمایید: www.lgchallenger.ir

۶ نظر

محمد ۴ اسفند ۱۳۹۶ پاسخ

عزیزان، چرا نتایج مسابقه الجی چلنجر رو اعلام نمیکنید؟
طرح ها زیاده؟ زمان بره؟
خب یه چیزی بگین، ما رو هم آدم حساب کنین…

ال جی ۶ اسفند ۱۳۹۶ پاسخ

سلام دوست عزیز،

طرح های ارسالی در دست بررسی توسط هیئت داوران هستند. به دلیل تعدد بالای طرح ها و دقت زیاد در تحلیل آنها، فرایند انتخاب نهایی برگزیدگان و اعلام نتایج با تأخیر انجام خواهد شد.

از شکیبایی شما سپاسگزاریم.

محمد ۹ اسفند ۱۳۹۶ پاسخ

چیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی شد پس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ال جی ۹ اسفند ۱۳۹۶ پاسخ

دوست عزیز،

پیش تر، گفته ایم که به دلیل حجم بالای طرح‌های ارسالی خوب انتخاب تیم های منتخب کمی دشوار است و به موشکافی و دقت بیشتری توسط هیئت داوران نیاز خواهد داشت. به زودی خبرهای خوشی برایتان داریم. منتظر باشید.

متشکریم.

محمد ۹ اسفند ۱۳۹۶ پاسخ

بخدا برای خودتون زشته

نیکو ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ پاسخ

باسلام
درمورد حجم بالای طرحای ارسالی و زمان بر بودن بررسی کاملا حق با شماست اما کاش یک ددلاین برای اعلام تیم های منتخب میگذاشتین مثلا اعلام میکردید تا ۱۵ اسفندماه اعلام می شود. چون عده زیادی به دلیل انتظار برای نتیجه وتاثیر گذاری نتیجه بر زمان و برنامه کاریشان نمیتوانند برای مشغله هایشان برنامه ریزی کنند.

نظر دهید