۲۳ آذر ۱۳۹۶

نوآوری ال‌جی در مراقبت از لباس به ایران آمد

یکی از جدیدترین و نوآورانه‌ترین لوازم‌خانگی ال‌جی یعنی Styler بعد از مدت‌ها انتظار در ایران عرضه شد.

ال‌جی Styler  یک محصول مراقبت از لباس است که می‌تواند با سرعت و دقت بالایی حس تازگی را به لباس شما برگرداند. Styler از لوازم‌خانگی منحصربه‌فردی است که فاصله بین شستشو لباس ها و ارسال آنها به خشکشویی را به طرز چشمگیری کاهش می‌دهد. این محصول از همان فناوری TrueSteam  استفاده می‌کند که در بسیاری از ماشین‌های لباسشویی ال‌جی به کار رفته است. این فناوری چروک‌های سطحی را به کمک بخار از بین می‌برد و نیاز به اتوکشیدن برای چروک‌های سطحی را از بین می برد.

 Styler علاوه بر از بین بردن گرد و غبار، در برطرف کردن معایبی که با چشم دیده نمی‌شوند نیز بسیار کارآمد عمل می‌کند. بخار داغی که درون محفظه به کار می‌رود ۹۹٫۹ درصد از میکروب‌ها و باکتری‌هایی که در عمق لباس‌ها و اسباب‌بازی‌های نرم نفوذ کرده‌اند را از بین می‌برد. سازمان‌های معتبر آزمایش محصول، شامل بنیاد حساسیت بریتانیا (BAF) و مؤسسه تحقیق و آزمایش پوشاک کره (KATRI)، امکانات استریلیزاسیون بخار در Styler را مورد آزمایش قرار دادند و مؤثر بودن آن را تأیید کردند.

photo_2017-12-12_10-56-49

برای استفاده از این سیستم، کافی است لباس خود را در این دستگاه آویزان کنید تا خودش همه کارها را انجام دهد. بخار منتشر شده از Styler عمیقاً در لباس نفوذ می‌کند و با ملایمت جارختی را تکان می‌دهد تا چروک‌ها باز شود و کاهش پیدا کند و به علاوه بوی بد لباس نیز از بین برود. این سیستم یک راه آسان برای تر و تمیز و مرتب بودن ظاهر لباس بین دفعات خشکشویی است که کمک می‌کند هرروز بهترین ظاهر خود را بدون دردسر برای دیگران به نمایش بگذارید و از نتایج این برخوردهای مثبت در زندگی‌تان لذت ببرید.دلایل محبوبیت روزافزون ال‌جی استایلر  بسیار زیاد است. کاربری راحت و کاربردی بودنش باعث شد تا به عنوان یکی از لوازم‌خانگی ضروری به مشتریان سراسر دنیا معرفی شود. استایلر ترکیبی از سه فناوری‌ اصلی در محصولات خانگی ال‌جی است: فناوری بخار در ماشین لباسشویی، فناوری کنترل دما در یخچال و فناوری پیشرفته کنترل جریان هوا. این فناوری‌ها راهکاری جدید و انقلابی برای مراقبت از لباس خلق کردند که نیازهای جدید مشتریان امروزی را برطرف می‌کند.

photo_2017-12-12_11-00-44

ویژگی‌های ظریفی در ال‌جی استایلر باعث محبوبیت آن شده است. قابلیت Easy Pants Crease Care چین و چروک  شلوار را کاملا باز می‌کند و چروک‌های زانو، کمر و دیگر مناطقی که مشکل دارد را کاهش می‌دهد. علاوه بر این، ویژگی Moving Hanger Action  به آرامی لباس‌ها را به طرفین تکان می‌دهد تا چروک‌ها را با بخار ملایم صاف کند. فناوری     TrueSteam ال‌جی از بخار استفاده می‌کند تا لباس‌ها را با ملایمت بهداشتی و ضدعفونی کند و به طور همزمان بیش از ۹۹ درصد از مواد حساسیت‌زا و باکتری‌ها را از بین ببرد. قابلیت از بین بردن بوی بد و نامطبوع نیز از طریق بخار دستگاه و ورقه‌های خوشبوکننده لباس‌ها را تر و تمیز و تازه نگه می‌دارد.

هیچ یک از این ویژگی‌های کاربردی از طرف دید صنعت پنهان نمانده است. ال‌جی استایلر لیستی بلند از جوایز رسانه‌های معتبر و انجمن‌های صنعتی دارد. استایلر در نمایشگاه CES 2016 جایزه ۲۰۱۶ CES Innovation Awards Honoree را به عنوان بهترین ابتکار به خود اختصاص داد و به تازگی از Architectural Record جایزه افتخارآمیز ۲۰۱۶ Best in Category Award به عنوان بهترین محصول در دستگاه های مراقبت از لباس را کسب کرد. به علاوه، استایلر دو جایزه جداگانه ۲۰۱۶ TWICE Picks Award و ۲۰۱۶ TWICE VIP Award. را از مجله آمریکایی محصولات الکترونیکی مصرفی TWICE دریافت کرد.

photo_2017-12-12_11-01-03

ال‌جی با عرضه استایلر امیدوار است دیدگاه مشتریان نسبت به حفظ و مراقبت از لباس را تغییر دهد. در حالی که نگه‌داشتن لباس‌ها در وضعیت مناسب نیازمند روند سخت و مداوم اتوکشی و چروک زدایی بود، حالا تنها با فشار یک دکمه تمام این کارها انجام می‌شود. اکنون، مشتریان وقت بیشتری برای لذت بردن از زمان آزاد بعد از کار دارند و هنوز هم می‌توانند صبح روز بعد تمیز و مرتب باشند. ال‌جی استایلر با گسترش ویژگی‌های متنوع مراقبت از لباس برای افراد پرمشغله، درحال تبدیل شدن به محصولی ضروری برای خانه است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید