۱۳ اسفند ۱۳۹۶

وب سایت آی تی رسان: نگاهی به امکانات دوربین اصلی ال‌جی V30 پلاس

وب سایت آی تی رسان: «یکی از ویژگی‌هایی که شرکت سازنده ال‌جی V30 پلاس بر روی آن تاکید دارد، امکانات فیلم‌برداری و عکس‌برداری پیشرفته بر روی این محصول است.»

«به همین دلیل نیز در این مقاله کوتاه قصد داریم تا ببینیم که امکانات این دوربین شامل چه مواردی است و چه قابلیت‌هایی را باید از آن انتظار داشت.»

در وب سایت آی تی رسان می‌خوانید:

«پیش از هر چیز دیگری بایستی به این نکته اشاره کنم که این مقاله تنها به بررسی وضعیت دوربین اصلی ال‌جی V30 پلاس می‌پردازد و به‌هیچ‌عنوان هدف از تالیف آن بررسی دوربین دوم (سلفی) شرکت سازنده ال‌جی V30 پلاس نبوده است. دومین نکته هم این است که مواردی مثل تعیین مگاپیکسل خروجی تصاویر، تنظیم فلش و غیره که بسیار بدیهی هستند نیز در این مقاله بررسی نخواهند شد. با این تفاسیر ابتدا نگاهی آماری به این دوربین می‌اندازیم.»

ItResan-Feb-81«شرکت سازنده ال‌جی V30 پلاس یک دوربین دوگانه با عدسی‌های ۱۶ و ۱۳ مگاپیکسلی دارد. سنسور ۱۶ مگاپیکسلی از مزایایی مانند f1/6، پایدارسازی دیجیتالی تصویر سه محوره و تمرکز خودکار با شناسایی فازی بهره می‌برد. دوربین دوم با دریچه دیافراگم f1/9 بوده و فاقد قابلیت تمرکز خودکار تصویر است. فیلم‌برداری با این دوربین هم با سه رده کیفیت ۲۱۶۰p با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه، ۱۰۸۰p با سرعت ۳۰ و ۶۰ فریم بر ثانیه و ۷۲۰p با سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه عمل می‌کند. همچنین قابلیت‌های فیلم‌برداری HDR و ضبط صدای استریو نیز بر روی آن تعبیه شده است.»

«امکانات این دوربین بسیار عالی و خوب طراحی شده‌اند و به همین خاطر هم دوربین ال‌جی V30 پلاس یکی از تجربه‌های لذت‌بخش عکاسی و فیلم‌برداری با تلفن‌های همراه را با خود به ارمغان می‌آورد. ال‌جی با V30 پلاس انتظارات را در بخش دوربین بالا برده و باید منتظر ماند و دید که نسل‌های بعدی محصولات این شرکت، چه قابلیت‌هایی را به امکانات متعدد این محصول اضافه می‌کنند.»

بررسی بهتر عملکرد این دوربین، ساختار منوهای دوربین و هم چنین قابلیت‌های موجود بر روی آن را در وب سایت آی رسان بخوانید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید