۰۳ اسفند ۱۳۹۶

معرفی مدل‌های پیشرفته‌تر از تلفن‌های هوشمند سری K8 و K10 در کنگره جهانی موبایل

این محصولات جدید ال‌جی اختلاف بین تلفن‌های هوشمند پرچمدار و تلفن‌های میان‌رده با قیمت ارزان‌تر را کمتر می‌کند.

ال‌جی امروز اعلام کرد که از نسخه 2018 تلفن‌های هوشمند و پرطرفدار K8 و K10 در کنگره جهانی موبایل 2018 پرده برخواهد داشت. این محصولات با مجهز شدن به امکانات پیشرفته‌تر رقیب پرچمداران به حساب می‌آیند. هر دوی این تلفن‌های هوشمند در بازارهای اصلی جهان مانند اروپا، آسیا، آمریکای لاتین و خاورمیانه عرضه خواهند شد.

سری جدید K ال‌جی با مجموعه‌ای از امکانات پیشرفته دوربین مانند فوکوس خودکار پرسرعت و کاهش نویز برای عکاسی بهتر در محیط‌های کم نور ارائه می‌شوند و محصولاتی بی‌نظیری به شمار می‌روند که قیمتی استثنایی دارند. بدنه براق که مشخص بارز سری K ال‌جی است با شیشه منحنی 2.5 بعدی ظاهری مدرن و یکپارچه به این محصولات جدید می‌دهد که درست مطابق با عصر مدرن است. ال‌جی K10 2018 و K8 2018 در سه رنگ مشکی، آبی مراکشی و طلایی به بازار خواهند آمد.

دوربین 13 مگاپیکسل پیشرفته در K10 2018 با همان فناوری‌های پیشرفته موجود در G6 و دوربین جلوی 8 مگاپیکسل با افکت بوکه در زمان ثبت سلفی امکاناتی هستند که در این رده قیمتی باورنکردنی هستند. قابلیت تشخیص حالت با فوکوس خودکار یا PDAF تا 23 درصد سریع‌تر از فوکوس خودکار معمولی است. کلید هوشمند در پشت نیز با اثر انگشت قفل گوشی را باز می‌کند و شاتر سریع را برای ثبت آنی تصاویر و Quick Capture را برای اسکرین شات‌های آسان فعال می‌سازد.

نسخه به‌روزشده از ال‌جی K8 نیز تجربه کاربری پیشرفته‌ای برای دوربین و عکاسی در شرایط کم نور دارد. در این مدل جدید، عکس‌ها روشن‌تر و واضح‌تر از مدل‌های قبلی هستند. امکانات محبوبی نظیر عکس‌برداری خودکار، تصویربرداری با حالت و اشاره، فلش برای سلفی و اشتراک‌گذاری سریع در این مدل جدید به درخواست زیاد مشتریان اضافه شده است.

ال‌جی K8 و K10 جدید از قابلیت کاهش نویز تصویر در محیط‌های کم نور برخوردارند. تصاویر با کمک ویژگی HDR وضوح بیشتری داشته و از روشنایی و کنتراست بالاتری بهره می‌برند.

قابلیت Timer Helper ثبت تصاویر گروهی دوستانه یا خانوادگی را آسان‌تر از قبل میسر می‌کند. پس، دیگر لازم نیست حدس بزنید چند ثانیه تا زمان فعال شدن شاتر فرصت باقی است. این قابلیت از فلاش به عنوان دستیار بصری استفاده می‌کند تا دوستان و خانواده درست در زمان مناسب سر جای خود باشند.

قابلیت جدیدی که به این سری K اضافه شده است Flash Jump Shot است که شما با کمک آن می‌توانید هر 3 ثانیه یک بار یک عکس بگیرید و در مجموع با ثبت حداکثر 20 عکس آنها را به هم متصل کرده و تصاویر گیف جالبی بسازید که به راحتی می‌توانید به اشتراک بگذارید. این قابلیت در دوربین پشت و جلوی هر دو مدل جدید از تلفن‌های هوشمند ال‌جی وجود دارد.

بازدیدکنندگان از نمایشگاه MWC 2018 می‌توانند کار با K8 و K10 را در غرفه ال‌جی واقع در سالن 3 فیرا گران ویا، از 26 فوریه تا اول مارس، تجربه کنند.

۲ نظر

Kave ۴ اسفند ۱۳۹۶ پاسخ

سلام و خسته نباشید خدمت کلیه دست اندرکاران ال جی. یه سوال دارم خدمتتون, چرا ال جی دیگه مسابقه نمیزاره؟ مثله مسابقه اینکاره ها ؟ ممنون میشم بازهم مسابقه بزارید.

بهنیا ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ پاسخ

سلام و خسته نباشید
ببخشید کی میتوانیم این گوشی را خریداری کنیم؟

نظر دهید