۲۳ فروردین ۱۳۹۷

تسریع در به‌روزرسانی تلفن‌های هوشمند ال‌جی با گشایش مرکز جهانی ارتقای نرم‌افزاری

سرمایه‌گذاری منابع ویژه به سوی افزایش چرخه عمر تلفن‌های هوشمند

ال‌جی امروز اعلام کرد که درب‌های مرکز ارتقای نرم‌افزاری جدیدش را در کره جنوبی گشوده است؛ این مرکز اولین تأسیسات در نوع خود است که با هدف ارائه آپدیت‌های سریع‌تر و به موقع‌تر برای به‌روزرسانی سیستم عامل تلفن هوشمند و نرم‌افزارها به مشتریان سراسر جهان پایه‌گذاری شده است.

مرکز ارتقای نرم‌افزاری ال‌جی در مجتمع تحقیق و توسعه جدید ال‌جی واقع در ماگوک-دانگ سئول غربی ساخته شده و تنها یکی از شیوه‌های نشان دادن تعهد ال‌جی به برآورده کردن نیاز مشتریان است.

مرکز ارتقای نرم‌افزاری ال‌جی نه تنها با توسعه و ارائه آپدیت‌های مرتب سیستم عامل برای تلفن‌های هوشمند ال‌جی فعالیت می‌کند بلکه مسئولیت اطمینان از تجربه کاربری پایدار در دستگاه‌های ال‌جی را به واسطه آزمودن ثبات و سازگاری بین نرم‌افزار و سخت‌افزار بعد از آپدیت‌ها بر عهده دارد.

احداث این مرکز به ال‌جی امکان ارائه به روز رسانی‌های سیستم عامل را با سرعت بیشتر در کشورهایی که تلفن‌های هوشمند ال‌جی عرضه می‌شوند را ارائه می‌دهد تا مشتریان سراسر دنیا مطمئن باشند که خدمات کیفی یکسانی را هر جا که باشند دریافت می‌کنند. یکی از اقدامات ال‌جی در مرکز ارتقای نرم‌افزاری جدیدش عرضه جهانی اندروید اوریو برای ال‌جی G6 دراواخر این ماه خواهد بود که از کره آغاز می‌شود و به تدریج به بازارهای اصلی خواهد رسید.

جو سئونگ جین، مدیرعامل شرکت ال‌جی الکترونیکس، گفت: «همسو کردن حمایت خدمات پس از فروش با نیاز مشتریان یکی از اولویت‌های برتر در ال‌جی به شمار می‌رود. ارتقای همیشگی و ثابت به مشتریان ما نشان می‌دهد که تلفن‌های هوشمند ال‌جی چرخه عمر طولانی و قابل اعتمادی دارند.»

۷ نظر

hadi ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ پاسخ

بسیار عالی

amirali ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ پاسخ

سلام میخوام بدونم چرا هیچ جایی صحبت از بروزرسانی اندروید ۸ برای گوشی lg g5 H860 به میون نمیاد؟!یعنی گوشیهای سطح بالای الجی فقط یک بروزرسانی رو دریافت میکنن؟!اگر به این شکل باشه که برای خودم متاسف میشم که چرا خرید بهتری نکردم,امیدوارم اینطور نباشه

M ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ پاسخ

lg g5 update to oreo

مسعود ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ پاسخ

سلام
کسی از اپدیت اندروید ۸ برای V30+ خبر داره که چه تاریخی منتشر میشه

keyhan013 ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ پاسخ

با سلام و خداقوت به شرکت الجی
بنده یک عدد G6 پرایم ۷ماه پیش گرفتم تا الان فقط واسم یه آپدیت اومده که اونم مربوط میشه به آپدیت امنیتی ژانویه تقاضا دارم که لانچر و سین ویدیو و هوش مصنوعی v30 THINQ رو واسه تمام نسخه های G6 منتشر کنید که شامل H870s،H870DS و H870DSU هستش چون همه شرکتا همین کارو میکنن سامسونگ هم نرم افزار و سیستم و برنامه نوت ۸ رو واسه s8 و حتی s7 منتشر کرد در ضمن انتظار دارم اندروید اوریو تا یک هفته دیگه واسه G6 و v30 بیاد و در ضمن انتظار دارم در آینده برنامه و امکانات G7 واسه ی G6 و v30منتشر بشه این ها وظیفه یک شرکت موبایله ما نباید یادآوری کنیم اگه اهمیت نمیدین طرفداراتون به مرور زمان دلسرد میشن و دیگه سمت الجی موبایل نمیرن

مهدی ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ پاسخ

اندرید ۸برای وی ۲۰کی میاد آخه این گوشی اولین گوشی بود که با اندروید ۷عرضه شد

لاچین ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ پاسخ

سلام و خسته نباشید
من از روزی که ال جی گوشی جی ۲ رو معرفی کرد ( که میتونم به جرأت بگم به نظر من یه گوشی تکرار نشدنی جی ۲) سری جی رو خریداری کردم یعنی جی ۲ جی ۳ جی ۴ جی ۵ که الان خودم دارم و جی ۶ رو برای همسرم خریدم اما دزدیدنش.. یه خواهش دارم اونم اینه که خواهشا برای جی ۵ اندرویید ۸ رو منتشر کنید ممنون.

نظر دهید