۱۹ فروردین ۱۳۹۷

زمان معرفی 30 تیم منتخب در دومین مسابقه ال‌جی چلنجر

قابل توجه شرکت کنندگان پروژه سفر تحقیقاتی ال جی چلنجر


با تشکر فراوان از دانشجویان شرکت کننده در پروژه ال جی چلنجر، شرکت ال جی به اطلاع می رساند به علت تعداد زیاد پروژه های دریافتی اعلام نتایج اولیه که برای اسفند ماه 96 پیش بینی شده بود، به تعویق افتاده و به اواخر فروردین 97 موکول می گردد.

از میان تمامی تیم‌های شرکت‌کننده‌، ۳۰ گروه برتر که بهترین و کارامدترین پروژه‌ها را ارائه کرده‌اند پس از بررسی و بازبینی هیئت داوارن ال‌جی تا اواخر فروردین ماه امسال معرفی خواهند شد.

برای این سفر تحقیقاتی ۶ موضوع در زمینه‌های علوم طبیعی، فناوری اطلاعات (IT)، مهندسی، اقتصاد و مدیریت، علوم انسانی و اجتماعی و فرهنگ و هنر در نظر گرفته شده است و معیار بررسی طرح میزان خلاق بودن، سودمندی طرح، ضرورت سفر تحقیقاتی برای کشور ایرانِ ، منطقی و قابل اجرا بودن طرح سفر تحقیقاتی، اولویت داشتن مکان انتخابی سفر تحقیقاتی و روابط عمومی بالای اعضای گروه است.

نخست، ۳۰ تیم برتر برای شرکت در مراسم افتتاحیه، به عنوان برندگان ابتدایی انتخاب خواهند شد. در نهایت، ۵ تیم به عنوان تیم‌های منتخب به کشورهای انتخابی اعزام خواهند شد. برای انتخاب ۳۰ تیم برتر معیار به صورت ۷۰ درصد بررسی طرح تحقیقاتی ارسالی و ۳۰ درصد مصاحبه تعیین شده است. همچنین هم‌زمان با اعلام برندگان دور قبل مسابقه ال‌جی چلنجر، ۵ تیم منتخب دور جدید نیز معرفی خواهند شد.

اعضای تیم سفر تحقیقاتی با توجه به طرح تحقیقاتی طی بهار و تابستان، ۲ هفته را به منظور فعالیت‌های تحقیقاتی در سازمان‌های دولتی، آزمایشگاه‌ها، دانشگاه‌ها، شرکت‌ها و نهادهای اجتماعی کشور انتخابی سپری می‌کنند.

در طول دوره سفر تمام هزینه‌ها از جمله هزینه بلیط، اقامت و … برعهده شرکت ال‌جی است، همچنین پس از بررسی و ارزیابی گزارش رقبا بعد از اتمام سفر، هدیه نقدی به مبلغ ۱۲ هزار دلار در راستای عملی کردن نتایج سفر تحقیقاتی به تیم برنده داده خواهد شد. قرار گرفت.

علاوه بر این، ال‌جی فرصت یک دوره کارآموزی در شرکت ال‌جی را برای تیمی که به عنوان برنده در این رقابت جایزه بزرگ را دریافت می‌کند، فراهم می‌کند.. در نهایت نیز گزارشی از نتیجه سفر تحقیقاتی در وب‌ سایت LG Global Challenger Iran قرار داده خواهد شد که دانشجویان، شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی امکان استفاده آزادانه از آن را خواهند داشت.

پیشاپیش از صبر و شکیبایی شما عزیزان تشکر میکنیم و برای همه دانشجویان شرکت کننده آرزوی موفقیت داریم.

۱۰ نظر

farhad vafayi ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ پاسخ

واقعا برنامه ریزیتون عالیه الان دو ماهه که قراره جواب بدین الانم که گفتین اخر فروردین اعلام میشه اینم اخر فروردین. واقعا اگه برنامه ریزی ال جی اینه دیگه من حرفی ندارم …. من دیگه به محصولات و خدمات پس از فروش شما هم اعتماد ندارم

ال جی ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ پاسخ

دوست عزیز،

اواخر هفته آینده ۳۰ تیم منتخب اعلام خواهند شد. لطفا صبور باشید. فرایند انتخاب و داوری از میان تعداد بالای طرح های خیلی خوب ارسالی قطعا زمان بر است و نیاز به بررسی بیشتر دارد.

متشکریم.

farhad vafayi ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ پاسخ

بنده سوالی داشتم از خدمتتون
شما که توان برگزاری رویدادی رو ندارید برای چی قبول میکنید و اسم شرکت ال جی رو خدشه دار میکنید؟
اینم از فروردین.منتظر آخر ماه اردیبهشت باشیم؟

نیکو ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ پاسخ

آخر هفته نزدیکه الوعده وفا.
ال‌جی سه‌ماه و نیمه در حال اعلام نتایج مرحله‌ی اولی:)

نیکو ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ پاسخ

امروز اون آخر هفته‌ایه که میگفتین. با اینکارتون خیلی به برنامه‌های ما ضرر زدین لطفا هی از این هفته به اون هفته شیفت ندین ما واقعا خسته شدیم!

Razavi ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ پاسخ

شما دیگه تههه متعهد بودن به تعهدات و قول قرار هستید… به تنهایی تمام مرزهارو جا به جا کردید… تبریک!!!!

امیر ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ پاسخ

اواخر هفته هم تموم شد و هفته جدید شروع شد. واقعا با این اعتماد از دست رفته چه خواهید کرد؟

ناشناس ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ پاسخ

مسابقه از کی بود ؟ مسابقه بعدی کی هست ؟

اسكندر ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ پاسخ

برای شرکت الجی و شرکت کنندگان مظلوم الجی چلنجر متاسفم. این حجم از بی برنامگی بی سابقه ست. ۴ ماهه قراره نتایج رو اعلام کنید اما نمیکنید. آخرین وعده هم ساعت ۸ شب ۱۱ اردی بهشت دادید که طبق معمول بدقولی کردید. حقیقتا اعتماد من رو نسبت به الجی لکه دار کردید. امیدوارم کمپانی الجی فکری به حال متولیان ایرانی خودش بکنه.

farhad vafayi ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ پاسخ

فقط بچه های دانشگاه های تهران بلدن که طرح بدن درسته؟ این سال دومی هستش که این حجم از تبعیض رو می بینیم تو نتایجتون هم برای خودتون هم برای شرکت ال جی متاسفم. نحوه امتیاز دهی به طرح ها و نتایج امتیازات رو هم اعلام کنین که مام ببینیم ایراد کار دانشگاه های شهرستان چیه که فقط دو سه مورد بینشون هست و اینکه اهمیت فوق العاده ای که به طرح های حوزه مهندسی دادید واقعا تحسین برانگیزه بنده با شرکت اصلی پیگیری خواهم کرد که در صورت امکان اصلا چنین چالشی در ایران برگزار نشه .

نظر دهید