۱۷ خرداد ۱۳۹۷

نسل جدیدی از نمایشگرهای تبلیغاتی و تجاری ال‌جی در نمایشگاه InfoComm 2018

ال‌جی در نمایشگاه InfoComm 2018 از نمایشگرهای تبلیغاتی و تجاری دیجیتال Direct View LED، محصولات OLED، دیوار ویدئو با حاشیه بسیار باریک و نمایشگرهای تبلیغاتی دیجیتال تازه وارد در بازار امریکا پرده برداشت.

نمایشگرهای Direct View LED

ال‌جی مجموعه‌ای از نمایشگرهای تبلیغاتی Direct View LED را برای فضای داخل و فضای باز شامل نمایشگرهایی با ابعاد پیکسل یک، یک و نیم و 2 میلی‌متر معرفی کرد. این نمایشگرها کنتراست رنگ، سطح اشباع و روشنایی شگفت‌انگیزی دارند و برای مصارف گوناگونی نظیر فروشگاه‌ها، مراکز حمل و نقل، استادیوم‌ها، مجتمع‌های ورزشی، هتل‌ها و مهمانخانه‌ها ایده‌آل هستند.

نمایشگرهای تبلیغاتی OLED ال‌جی

ال‌جی در نمایشگاه InfoComm 2018، از نسخه‌های کم‌حاشیه نمایشگرهای 65 اینچ کاغذدیواری با کیفیت Ultra HD، نمایشگر 55 اینچ کاغذدیواری شیشه‌ای In-Glass Wallpaper با کیفیت Full HD، دیوار ویدئوی 65 اینچ  OLED با کیفیت Ultra HD با حاشیه‌هایی نازک و قاب‌هایی که همپوشانی دارند پرده برداشت. ال‌جی یک نسخه کوچک از دره مواج OLED Canyon، که اولین بار در نمایشگاه CES 2018  توسط ال‌جی ساخته شد و بسیار مورد شگفتی بازدیدکنندگان و تحسین رسانه‌ها قرار گرفت را نیز به نمایش گذاشت. در این سازه، از نمایشگرهای تجاری و تبلیغاتی دیجیتال ال‌جی  OLED فریم باز ال‌جی یا ۲۰۱۸ LG Open Frame OLED  به شکل‌های مقعر و محدب با رنگ‌های باورنکردنی و زاویه دید گسترده استفاده شد که با کیفیت تصویر معرکه‌ای که دارند مناسب برای فروشگاه‌ها و گالری‌های هنری هستند.

LG will showcase the highly-acclaimed LG OLED Canyon, which first made a splash by wowing attendees at CES® 2018 with its winding LG Open Frame OLED panels in convex and concave configurations. (PRNewsfoto/LG Electronics USA)

نمایشگرهای تبلیغاتی دیوار ویدئوی ال‌جی

دیوار ویدئوی ال‌جی با مدل 55SVH7E در پنل‌هایی با حاشیه باریک 0.6 میلی‌متر و ابعاد 55 اینچ از دیگر محصولات جدید ال‌جی در این نمایشگاه بود که یک شاهکار هنری محسوب می‌شود و با کنتراست رنگ بی‌نهایت و مشکی مطلق، محصولی به شمار می‌رود که تا کنون نظیرش وجود نداشته است. این دیوار ویدئو با حاشیه باریک‌تر و همپوشانی قاب‌ها با کاهش حاشیه قاب می‌تواند از یک تا بی‌نهایت پنل در حالت افقی را کنار هم قرار دهد و یک تصویر کلی را به نمایش گذارد تا تصاویر به جای دیده شدن روی صفحه‌ای منقطع، روی نمایشگری یکپارچه نشان داده شوند. نمایشگر دیوار ویدئوی جدید ال‌جی شامل سری VH7B، VM5B و VM5C است که همه آنها حاشیه 0.9 میلی‌متری دارند. این نمایشگرهای تجاری با فناوری انحصاری IPS ال‌جی رنگ‌هایی یکدست، زنده و واضح را تقریباً از هر زاویه‌ای نمایش می‌دهند تا برای همه بینندگان تجربه کیفیت تصویر بی‌مانندی ایجاد کرده و توجه همه را از هر سمت و سویی به خود جلب کنند.

Infocomm_hero_1600x800_Desktop_1526649987250

شاهکارهایی در تابلوهای تبلیغاتی دیجیتال

بخش محصولات تجاری ال‌جی الکترونیکس امریکا از فیلم LED رنگی و شفاف چندمنظوره‌ و نمایشگر تبلیغاتی فوق کشسان Ultra Stretch ال‌جی پرده برداشت.

 قابلیت‌های نصب در فیلم LED رنگی و شفاف چندمنظوره‌ همتا ندارد و می‌تواند هر پنجره یا سطح شیشه‌ای را به یک تابلوی دیجیتال با قابلیت سفارشی شدن مبدل کند. این محصول با مدل LAT240DT1 محتوای دیجیتال و اطلاعات را به صورت رنگی و بسیار خیره‌کننده به نمایش می‌گذارد و در عین حال با محیط اطراف نیز به صورت یکپارچه در تعامل است.

Transparent-screen-LED-wall-glass

نمایشگر تبلیغاتی فوق کشسان Ultra Stretch ال‌جی با نسبت تصویر نامنظم و بی‌قاعده‌اش و همین طور توانایی ایستادن به تنهایی و عمل کردن به عنوان یک نمایشگر جداگانه تعریفی جدید از انعطاف و خلاقیت برای نمایشگرهای تبلیغاتی ایجاد می‌کند. این نمایشگر می‌تواند به نمایشگرهای تبلیغاتی دیگر به صورت لایه به لایه متصل شود یا به شکل ستون‌های مربعی چیده شود که برای فروشگاه‌ها، راهنماهای مسیریابی، حمل و نقل، موزه یا خدمت‌رسانی در رستوران ایده‌آل هستند.

Launching at InfoComm, Innovative Display Brings Next-Level Viewing Experience to the Digital Signage Space (PRNewsfoto/LG Electronics USA)

 

نمایشگرهای تبلیغاتی دیجیتال برای خدمت‌رسانی سریع در رستوران‌ها

ال‌جی با معرفی فناوری‌های جدیدش شامل دیوارهای ویدئو با حاشیه باریک، نمایشگرهای 4K UHD، نمایشگرهای فوق کشسان Ultra Stretch، فیلم شفاف LED و نمایشگرهای فوق پیشرفته و بزرگ برای فضای باز و محوطه‌های داخلی نیاز به تغییر در بخش خدمت‌رسانی در رستوران را برطرف کرد. نمایشگرهای منحصر به فرد کیوسک‌های فضای باز ال‌جی مجهز به فناوری تحمل دما هستند و گرمایش بیش از حد را برای جلوگیری از آسیب رسیدن به کیفیت تصویر کاهش می‌دهند. ساختار مهروموم شده این نمایشگرهای محیطی ضدآب هستند تا از آنها در برابر دود و گرد و خاک محافظت کند. همه این نمایشگرها از سیستم SuperSign ال‌جی بهره می‌برند. این سیستم مدیریت محتوا کاربری ساده‌ و نرم‌افزار ویرایشی دارد که امکان کنترل یکپارچه آن را از مکان‌های دور میسر می‌کند.

1520237176866_21186

نمایشگرهای تبلیغاتی و دیجیتال برای اتاق هتل‌ها

فناوری‌های میهمان‌محور ال‌جی گستره متنوعی دارد و برای محیط‌های هتل ایده‌آل است. ال‌جی پیشگام تحول در 4K Ultra HD برای هتل‌هاست و نه تنها برای اولین بار تلویزیون OLED را مخصوص هتل با مدل EW960H طراحی کرده بلکه تلویزیون فوق‌العاده باریک هتلی OLED کاغذدیواری با مدل 65EV960H را نیز که ضخامتش کمتر از دو دهم یک اینچ است تعبیه نموده است. تلویزیون‌های هتلی OLED و خارق‌العاده ال‌جی اکنون با کنتراست بی‌نهایت، رنگ‌های زنده و مشکی مطلق وارد اتاق میهمان‌ها در هتل‌های امریکا شده‌اند. علاوه بر این، ال‌جی هفت سری از تلویزیون‌های هتلی 4K Ultra HD مجهز به پلت‌فرم تعاملی تلویزیون Pro:Centric ال‌جی، سیستم مدیریت حقوق دیجیتال Pro:Idiom و همین‌طور مجموعه‌ای از محصولات مخصوص هتل‌ها نظیر سیستم مراقبت از لباس ال‌جی استایلر و سیستم تصفیه هوای PuriCare ال‌جی با حسگرهای قدرتمند برای تمیز و سالم کردن کیفیت هوا را ارائه می‌دهد.

78

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید