۲۱ شهریور ۱۳۹۷

خشکشویی سریع و اقتصادی با فناوری Eco Hybrid در ماشین لباسشویی TWINWash ال‌جی

فناوری Eco Hybrid در ماشین لباسشویی TWINWash ال‌جی، با دوقابلیت Eco dry و Normal dry نقش مهمی در کوتاه شدن چرخه خشک کردن و کم شدن مصرف آب و صرفه جویی در انرژی و هزینه‌ها دارد.

ماشین‌های شوینده و خشک‌کن در اروپا پرطرفدار هستند. ال‌جی با گنجاندن امکانات متنوع در ماشین‌های شوینده و خشک‌کن Eco-Hybrid در این راه پیشگام است و گزینه‌های راحت و کارامدی برای ذخیره بیشتر انرژی ارائه می‌دهد.

ماشین خشکشویی EcoHybrid ال‌جی برای دستیابی به سطح عالی از بازده و راندمان طراحی شده است که آن را به یکی از چند دستگاه خشکشویی تأییدشده ETA (جوایز فناوری‌های نوظهور) در بازار تبدیل می‌کند. فناوری پمپ گرمایشی پیشرفته گرما را بازیافت می‌کند تا نسبت به دستگاه‌های خشکشویی معمولی ۵۳ درصد انرژی بیشتری ذخیره کند. سیستم مبتکرانه تمیز کردن خودکار یا Auto Clean تبخیرکننده را تمیز و عملکرد آن را روان نگه می‌دارد. دستگاه خشکشویی در دمای پایین نیز به بهترین نحو کار می‌کند و برای شست‌وشوی لباس‌های ظریف ایده‌آل است.

ماشین لباسشویی انقلابی TWIN Wash ال‌جی برای اولین بار در IFA 2015 در اروپا به نمایش گذاشته شد. این ماشین لباسشویی دو بارگذاری جداگانه را با ترکیب بارگذاری کامل در ماشین لباسشویی اصلی با درب جلو و ماشین لباسشویی کوچک در بخش پایینی و مخفی ماشین اصلی را به صورت همزمان امکان‌پذیر می‌کند و مجموعه جدیدی از گزینه‌های شست‌وشو را ارائه می‌دهد.

ماشین لباسشویی قدرتمند اصلی حجم عظیمی از شست‌وشو را انجام می‌دهد و ماشین لباسشویی کوچک می‌تواند برای انجام یک برنامه شست‌وشوی متفاوت تنظیم شود. بارگذاری لباس‌های کوچک‌تر می‌تواند در زمان نیاز و بدون اجبار برای منتظر ماندن تا تکمیل شست‌وشوی ماشین لباسشویی اصلی انجام شود. لباسشویی کوچک‌تر برای شست‌وشوی لباس‌های ظریف یا خاصی که نیاز به تنظیمات شست‌وشوی متمایزی دارند، مثل لباس زیر و لباس کودک، ایده‌‎آل است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید