۳۱ شهریور ۱۳۹۷

نوآوری به سبک ThinQ ال‌جی در امریکای لاتین

ال‌جی، به امید رشد بیشتر در بازار بزرگ امریکا، محصولات هوش مصنوعی خود را برای مشتریان امریکای لاتین به نمایش گذاشت.

شرکت ال‌جی با تعهد بر شعار “نوآوری برای زندگی بهتر” به شرکای خود در امریکای لاتین نشان می‌دهد که چطور فناوری هوش مصنوعی می‌تواند زندگی مردم را متحول کند.

نمایشگاه سالانه InnoFest (اینوفست) در امریکای لاتین و در شهر ساحلی کانکون مکزیک امسال میزبان محصولات برند ال‌جی سیگنچر (LG SIGNATURE) و محصولات هوش مصنوعی ال‌جی مجهز به ThinQ خواهد بود. بیش از 250 مهمان ویژه از فروشندگان بومی، شرکای تجاری و مطبوعات در این نمایشگاه حضور خواهند داشت تا خودشان از نزدیک لمس کنند که چطور ال‌جی تصمیم دارد در عصر هوش مصنوعی پیشگام این بازار شود.

LG-InnoFest-LATAM-02

ال‌جی با شعار Think Wise, Be Free محصولات متنوع خود در خانواده ThinQ را برای اولین بار در این منطقه در معرض نمایش علاقه‌مندان خواهد گذاشت. محصولاتی مانند بلندگوی WK7 LG ThinQ و تلفن هوشمند G7 ThinQ مکملی برای تلویزیون OLED ال‌جی مجهز به هوش مصنوعی و دستیار گوگل خواهند بود. تلویزیون‌های ال‌جی می‌توانند تا 5 زبان زنده دنیا شامل اسپانیایی را بفهمند و به کاربران در مدیریت وظایف روزانه، یافتن پاسخ یا کنترل دیگر لوازم خانگی هوشمند کمک کنند.

این نمایشگاه بستر مناسبی برای نمایش محصولات ممتاز و پیشرفته برند لوکس ال‌جی سیگنچر که به تازگی در مکزیک و کلمبیا عرضه شده‌اند نیز به شمار می‌رود. لوازم خانگی ال‌جی در این منطقه طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است و انتظار می‌رود ال‌جی سیگنچر نیز در میان مشتریان امریکایی از استقبال بسیار خوبی برخوردار شود. یک مهندس (German Velasco)، یک طراح (Carmen Cordera) و یک سرآشپز (Lula Martin del Campo) مشهور نیز در این نمایشگاه شرکت کردند تا تجربیات خود در مورد کار با محصولات ال‌جی سیگنچر را با دیگر بازدیدکنندگان به اشتراک گذارند.

۲ نظر

طراحی وب سایت ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ پاسخ

ای ول چقد خوبه

کاریک ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ پاسخ

lg خیلی خوبه

نظر دهید