۲۳ مهر ۱۳۹۷

راهنمای تعمیر لوازم خانگی، صوتی و تصویری یا تهویه مطبوع ال‌جی

اگر صاحب یکی از لوازم خانگی، صوتی و تصویری یا تهویه مطبوع ال‌جی هستید و احیاناً از بد روزگار دچار مشکل فنی شده است، دست و پایتان را گم نکنید. خونسرد باشید و گام به گام مراحل زیر را پیش ببرید:

۱- مشتری گرامی در صورتی که متوجه بروز ایراد در کارکرد دستگاه شدید، ابتدا از وجود برق مصرفی و نحوه صحیح قرار گیری دستگاه اطمینان حاصل نمایید. در بسیاری از مواقع ایراد به وجود آمده به علت وجود ایراد در برق مصرفی است. همچنین محل قرار گیری دستگاه نقش به سزایی در کارکرد دستگاه دارد.

در صورت بررسی موارد فوق، با مراجعه به دفترچه راهنمای فارسی محصول می‌توانید تا حد بسیاری مشکل دستگاه را برطرف نموده و در غیر این صورت می‌توانید درخواست تعمیر ثبت نمایید و یا جهت دریافت مشاوره و ارائه درخواست تعمیر با مرکز ارتباط مشتریان (۲۴ ساعته) ۸۴۷۳۳ تماس حاصل فرمایید.

REPAIR-e1484798106361

۲- در صورتی که دستگاه شما در زمان گارانتی دچار ایراد شد، هزینه تعمیرات گارانتی (ایاب و ذهاب، قطعه و اجرت) رایگان خواهد بود.

۳- مدت زمان ارائه تعمیرات در محل مشتری، کمتر از ۴۸ است.

۴- تعمیرات کلیه محصولات ال‌جی، در منزل مشتری نیز انجام می‌شود. لذا ضرورتی ندارد که مشتری دستگاه را تا نزدیک‌ترین مرکز تعمیر حمل نماید.

۴ نظر

مرکز مشاوره ۲۴ مهر ۱۳۹۷ پاسخ

ممنون بابت مطالب و راهنمایی ها

حمید الهی مقدم ۷ آبان ۱۳۹۷ پاسخ

از راهنمائیهای مناسب و تعمیرکاران مجرب شرکت گلدیران کمال تشکر و امتنان را دارم واقعا درلحظات ناب کنارما بودید. سپاسگزارم

سلطانی ۲۶ آذر ۱۳۹۷ پاسخ

ماهم به شرکت الجی و محصولات الجی اعتقاد داشتیم

ولی متاسفانه ۱ یخچال خریدیم که در عرض ۲۱ ماه یخچال خراب شد خرابی از جایی بود که تعمیرگاه مجاز الجی اومد و گفت تو ۱۰ سال ندیدیم این قطعه بنام فیبر زیر یخچال که در قسمت یخ و پشت دستگاه قرارداشت که نه دست و نه هیچ چیزی به ان دسترسی ندارد و نه دیده میشود
بالاخره تعمیر کار گفتند شامل گارانتی نمیباشد و گارانتی را رد کرده که ۱۸ ماه میشه ولی جلوی دستگاه متاسفانه ۱۰ سال گارانتی زده و دیدیم و خریدیم ولی در مشکل دبوجود امده دیدیم نه بابام از این خبرا نبوده همش…..
حالا موندیم چکار کنیم هزینشم میگه ۳۰۰ تومن هست حدودی
و تاسف بار هست که گارانتی ارزشی نداره برای قطعاتی که نه دست بهش میرسه نه دیده میشه که بگیم اشکال از مابوده

حسين ۲۷ آذر ۱۳۹۷ پاسخ

گارانتی ۱۰ ساله مربوط به کمپرسور خطی یخچال و موتور دایرکت درایو لباسشوئی و …. می شود سایر بخشها دارای گارانتی ۱۸ ماهه و تامین قطعات یدکی تا ۱۰ سال پس از توقف تولید مدلهای مختلف می گردد . ضمنا در پایان دوره ۱۸ ماهه شرکت گلد ایران پیامکی مبن بر امکان تمدید گارانتی با هزینه ناچیز برای مشتریان ارسال و بدینوسیله امکان استفاده از گارانتی را برای سالیان بعد فراهم می سازد ترکیدگی قطعات پلاستیکی و کائوچوئی علاوه بر مشکلات مربوط به مرحله مونتاژ که معمولا در هفته های اول استفاده بروز می کند میتواند در اثر گرو سرد شدن سریع و فشار و ضربه و … بروز نماید که برخی از موارد شامل گارانتی نمی گردد موفق باشید

نظر دهید