۱۵ آبان ۱۳۹۷

با کنترل جادویی تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی، فرمانده باشید!

دوست دارید فرمانده باشید؟ با کنترل هوشمند ال‌جی همیشه فرمانده خواهید بود؛ چه در حال انتخاب کانال باشید یا مرور وب یا هر کار دیگر.

  اختراع کنترل از راه دور مثل یک معجزه بود. قبلاً مجبور بودید یکی از چهار دکمه جلوی تلویزیون را انتخاب کنید و برای این کار یا مجبور بودید از جای خود بلند شوید یا زرنگی می‌کردید و از دسته بلند جارو برای عوض کردن کانال یا کم و زیاد کردن صدا استفاده می‌کردید. البته بابت این کار خیلی به جعبه سیاه کنار اتاق خود بدهکار هستید!

کنترل از راه دور قدرت تلویزیون را به ببینده بازگرداند.

امروز ال‌جی کنترل را گامی به جلو برده است. اول از همه کنترل جادویی Magic Remote شبیه چیزی است که برای کنترل موشک‌های جنگنده استفاده می‌شوند اما باورکنید ساده‌تر از آن است که پرواز کند. کنترل از راه دور را به سمت صفحه تلویزیون بگیرید تا اشاره‌گر روی صفحه ظاهر شود. این اشاره‌گر از همان موقع با حرکت دست شما حرکت می‌کند. هیچ اشتباهی وجود ندارد؛ کنترل کشویی کلید و چرخ گردان نیز برای پیمایش به شما کمک می‌کنند.

اگر می‌خواهید کانال تلویزیون را عوض کنید کافیست شماره کانال را با کنترل روی هوا بنویسید و تلویزیون خودش کانال را عوض می‌کند!

SmartControl_app

یا می‌توانید با تلویزیون حرف بزنید؛ قابلیت تشخیص صدا در کنترل جادویی Magic Remote باعث می‌شود شما با صحبت کردن واژه‌‌ها را جست‌وجو کنید و دستورات را اعمال کنید. تلویزیون هوشمند از شما اطاعت می‌کند.

کنترل تلویزیون تنها به وجود کنترل جادویی Magic Remote محدود نمی‌شود. برنامه کاربردی LG TV Remote می‌تواند گوشی هوشمند شما را به یک ابزار کمکی و دم دست تبدیل کند. شما می‌توانید اشاره‌گر را کنترل، در فهرست کانال‌ها پیمایش و سرگرمی را با دستان خود کنترل کنید. با صفحه‌کلید کامل QWERTY همه متون پشتیبانی می‌شود.

۱ نظر

حسين ۱۹ آبان ۱۳۹۷ پاسخ

کنترل هوشمند و یا همان کنترل جادوئی از سال ۲۰۱۱ میلادی با عرضه سری LW آغاز شد و هرسال تکامل بیشتری یافت بعد از عرضه سری LM و با عرضه سری LA در سال ۲۰۱۳ میلادی تلوزیونهای عرضه شده در ایران با ضمانت شرکت گلد ایران صرفا با کنترل هوشمند عرضه می شوند و خریداران کنترل معمولی را باید جداگانه خریداری کنند به غیر از کنترل اصلی ال جی که صرفا توسط بخش خدمات شرکت گلد ایران عرضه می گردد بازار از انواع کنترل های فیک و غیر اصلی که با لوگوی ال جی و یا برندهای تولید کننده کنترل چینی عرضه میشوند اشباع گردیده و برخی نیز با نوآوری اقدام به نصب کلید چراغ روشن کننده کلید ها ( همانند کنترل برخی از برندها مانند سامسونگ ) و یا کوچک کردن امدازه کنترل و … زده اند با توجه به اینکه کنترل های هوشمند با دو عدد باتری قلمی از نوع الکالاین کار می کنند و بدلیل مصرف بالا عمر باتری آنها کوتاه و قیمت یدکی آنها بسیار بالاست و در نمونه های عرضه شده تا سال ۲۰۱۵ دکمه های عددی روی کنترل حذف و به همین علت کار کردن با آن برای سالمندان و کودکان کمی مشکل است یشنهاد می گردد در صورت تداوم تولید تلوزیونهای ال جی در ایران حتما کنترل های ارزان قیمت معمولی که با دوعدد باتری نیم قلمی ارزان قیمت حداقل یکسال بخوبی کار می کند نیز در کارتن محصول عرضه شود

نظر دهید