۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸

 دسترسی بیشتر روس‌ها به هوش مصنوعی با همکاری ال‌جی و یاندکس

 یکی از برنامه‌ها و اهداف ال‌جی دسترسی بیشتر مشتریان در سراسر دنیا به هوش مصنوعی در منازل است. به همین دلیل، ال‌جی در مسکو، پایتخت روسیه، اعلام کرد که می‌خواهد با بزرگترین شرکت فناوری روسیه به نام یاندکس (Yandex) همکاری نزدیک داشته باشد تا بتواند خدمات هوش مصنوعی را برای محصولات ال‌جی در روسیه میسر کند.

ال‌‌جی و یاندکس در رخدادی به همین منظور از بلندگوی هوشمند XBOOM AI ThinQ WK7Y ال‌جی با صدای دستیار «آلیس» رونمایی کردند.

LG-Expands-AI-Reach-to-Russia-in-Partnership-with-Yandex-2

این معرفی در زمان برگزاری همایش سالانه ال‌جی در این شهر تاریخی برای معرفی محصولات جدید به بازار روسیه انجام شد. صدها نفر از مدعوین ویژه برای بازدید از جدیدترین محصولات الکترونیک و لوازم خانگی ال‌جی به پارک Hyatt Regency Moscow Petrovsky آمدند.

LG-Expands-AI-Reach-to-Russia-in-Partnership-with-Yandex-3

در خلال این رویداد، مدیران ال‌جی و یاندکس تفاهم‌نامه‌ای را مبنی بر مشارکت در مسیر توسعه خدمات هوش مصنوعی برای محصولات ال‌جی در روسیه اعلام کردند. اولین محصولی که از این خدمات بهره برد بلندگوی هوشمند XBOOM AI ThinQ WK7Y ال‌جی بود که به صدای دستیار آلیس مجهز شد. بلندگوی WK7Y ال‌جی درست مثل همه محصولات صوتی پیشرفته ال‌جی نه تنها از قابلیت‌های هوشمند برخوردارند بلکه به لطف فناوری‌های شرکت انگلیسی مریدین آئودیو (Meridian Audio) صدای بی‌نظیری دارند؛ این شرکت در تولید محصولات صوتی خلاقانه، باشکوه و با عملکرد فوق‌العاده عالی شهرت جهانی دارد.

LG-Expands-AI-Reach-to-Russia-in-Partnership-with-Yandex-4

ایده مفهومی خانه هوشمند ال‌جی تمرکز اصلی این رخداد بود. ال‌جی در این همایش تلویزیونی هوش مصنوعی خود را به نمایش گذاشت که به محصولات دیگری مانند یخچال، ماشین لباسشویی، جاروی روباتیک و دیگر لوازم خانگی به راحتی و سادگی متصل بوده و از یک مکان مرکزی قابل عمل و کنترل هستند. فناوری دستیار صدای پیشرفته که در این تلویزیون گنجانده شده است از فناوری پردازش زبان طبیعی بهره می‌برد تا کنترل هوشمند با کمک فرمان صوتی و اتصال بر پایه فناوری یادگیری عمیق ال‌جی را فراهم کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید