۲۹ تیر ۱۳۹۸

وضوح و دقت رنگ استثنایی با تلویزیون‌های OLED 8K ال‌جی

عمق بیشتر تصویر و جزییات استثنایی و باورنکردنی را با تلویزیون OLED 8K ال‌جی تجربه کنید. می‌دانید راز این درجه بالا از کیفیت چیست؟ دومین نسل از پردازنده هوشمند آلفا ۹.

مدرن یا کلاسیک؟ مهم نیست شیفته چه سبکی هستید. تلویزیون OLED ال‌جی طوری طراحی شده‌ که با هر نوع دکوری هماهنگی دارد و بر زیبایی و شکوه هر اتاق خانه شما می‌افزاید.

اگر عاشق تماشای فیلم‌های مورد علاقه خود با تصاویر و رنگ‌های شگفت‌انگیز هستید و دلتان می‌خواهد تلویزیون شما طراحی باریک و شیکی هم داشته باشد، شک نکنید که در تلویزیون‌های OLED 8K ال‌جی زیبایی تمام و هر آن چه در یک تلویزیون به آن نیاز دارید به رخ شما کشیده می‌شود. فقط کافیست آماده شوید؛ یک بسته ذرت بوداده کافیست تا از هیجان تماشای تصاویر با کیفیت 8K HDR لذت وافر ببرید.

تلویزیون‌ 8K OLED ال‌جی شما را از روی همان کاناپه‌ای که رویش راحت لم داده‌اید به یک سینمای باشکوه و واقعی دعوت می‌کند. با هر فیلمی که در این سینما به تماشایش نشسته‌اید از زندگی روزمره فرار کرده و به عمق صحنه‌ها کشیده می‌شوید. هر روزتان را مثل یک میهمان ویژه روبه‌روی تلویزیون سپری کنید و از اوج لاکچری بودن لذت ببرید.

KV16_cat-Banner_D

تلویزیون OLED 8K ال‌جی بیش از ۳۳ میلیون پیسکل خودنورده دارد تا کیفیت تصویر بی‌مانند و مثال‌زدنی تلویزیون OLED را ارائه دهد و طبیعی‌ترین و زنده‌ترین تصاویر ممکن را در زاویه دید عریض، کنتراست بی‌نهایت و مشکی واقعی به رخ بکشد. تصاویر در تلویزیون ۸۸ اینچ OLED 8K ال‌جی به لطف وجود وضوح ۸K Ultra HD با ۴۳۲۰×۷۶۸۰ پیکسل بسیار شفاف هستند و وضوح آن ۱۶ برابر تعداد پیکسل‌های تلویزیون full HD و ۴ برابر یک تلویزیون UHD است.

تلویزیون‌ جدید ۸۸ اینچ OLED 8K ال‌جی به لطف وجود فناوری یادگیری عمیق (Deep Learning) بهترین کیفیت تصویر و صدا و همین طور واضح‌ترین تصویر ۸K را به نمایش می‌گذارد. این مدل‌ جدید با دومین نسل از پردازنده هوشمند α (Alpha) 9 Gen 2 یا آلفا ۹ نسل دو و الگوریتم یادگیری عمیق نیرو می‌گیرد و سطح بالاتری از تجربه کیفیت بالای صدا و تصویر هوش مصنوعی را به ارمغان می‌آورد.

تلویزیون‌های OLED 8K ال‌جی به واسطه بهره‌گیری از این الگوریتم‌های جدید با تحلیل محتوای اصلی بهترین کیفیت صدا و تصویر را ارائه کرده و علاوه بر آن با تشخیص شرایط محیط می‌توانند محتوا را به بهترین نحو به نمایش بگذارند.

۱ نظر

حسین ۳۰ تیر ۱۳۹۸ پاسخ

در تلوزیونهای OLED ال جی و سایر برندها که همگی مجهز به صفحه نمایش ال جی هستند و دارای پردازندهای قدرتمند گرافیلی و رم مناسب هستند کیفیت تصویر تز نظر طبیعی بودن بی نظیر است و بهترین انتخاب برای تمای فیلم های سینمائی و سریال های خانگی با کیفیت فیلم برداری عالی به شمار می رود اما در مقابل علی رغم شش سال از عرضه تجاری این محصول همچنان قیمت بالای آن برای بسیاری آزادهنده است البته در سال ۲۰۱۳ تفاوت قیمتی تلوزیونهای دارای این فناوری با تلوزیونهای ال ای دی معمولی رده بالا از نظر کیفیت و امکانات شش به یک بود که در حال خاضر به دو به یک کاهش یافته اما بدلیل گرانی مواد اولیه تقریبا قیمت این تلوزیونها به کف رسیده و نمیتوان انتظار کاهش بیشتر قیمت را داشت شایان ذکر است تصاویر نمایش داده شده در این سایت قابلیت انتقال حقیقت را ندارند زیرا نما این تصاویر را با کیفیت قابل نمایش در مانیتور خود می بینیم به هر حال مدل جدید و ۸K ال جی مدل ۲۰۱۹ علاوه بر کیفیت تصویر و امکانات از نظر طراحی بی نظیر است هم مشکلات نصب مدل کاغذ دیواری را ندارد و هم ترکیب پایه و بدنه آن بی نظیر است .

نظر دهید