۲۴ مرداد ۱۳۹۸

برترین جوایز EISA 2019​ برای جدیدترین نوآوری‌های ال جی در محصولات صوتی و تصویری مجهز به هوش مصنوعی 

دریافت این جایزه در ادامه سابقه طولانی محصولات ال جی در کسب تقدیر و تحسین‌های افتخارآمیز از بزرگترین ائتلاف رسانه‌های مشتری‌محور لوازم الکترونیک دنیا است.

محصولات عالی ال‌جی در بخش سرگرمی خانگی بار دیگر توسط انجمن کارشناسی صدا و تصویر (EISA) تحسین و تقدیر شد. این انجمن بزرگترین سازمان رسانه‌ای لوازم الکترونیک مشتری‌محور در دنیا به شمار می‌رود و ۵۵ انتشارات از ۲۹ کشور را در خود جای داده است.

در جوایز امسال EISA چهار محصول ال‌جی، عبارت از تلویزیون OLED ال‌جی (مدل OLED65E9)، تلویزیون نانوسل ال‌جی (مدل 65SM9000)، ساندبار ال‌جی (مدل SL8YG) و بلندگوی همراه ایکس بوم گو (مدل PK7)، به دلیل عملکرد حیرت‌انگیز، طراحی نوآورانه و ارزش مشتری در میان سایر رقبا برجسته‌تر بودند.

LG-OLED-TV-model-OLED65E9

تلویزیون هوش مصنوعی OLED ال‌جی توانست عنوان (EISA BEST PREMIUM OLED TV 2019-2020) بهترین تلویزیون پریمیوم و ممتاز OLED در سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ را از آن خود کند و برای هشتمین سال متوالی در جایگاه نخست این رده قرار گیرد. برنده جایزه افتخارآمیز طلا برای طراحی از انجمن iF Design یا iF Design Award’s Gold Award تلویزیون ۶۵ اینچ سری E ال‌جی بود که از نسل دوم پردازنده هوشمند آلفا ۹ برخوردار است. تراشه پیشرفته در این تلویزیون کیفیت صدا و تصویر ارتقا یافته‌ای را با کمک هوش مصنوعی تعبیه‌شده در آن با کنتراست بی‌نهایت و بیان رنگ دقیق به نمایش می‌گذارد که فناوری OLED مشهور به آن است. هیئت داوران EISA طراحی تلویزیون OLED 65E9 را برای فناوری شیشه شفاف و ایجاد توهم شناور بودن صفحه در هوا ستودند و این تلویزیون را برای افزوده شدن به هر دکوراسیونی جذاب دانستند.

LG-NanoCell-TV-model-65SM9000

تلویزیون هوش مصنوعی نانوسل ال‌جی نیز برای عملکرد صدا و تصویر شگفت‌انگیزش به لطف برخورداری از فناوری نمایشگر نانوسل، فناوری کاهش نور موضعی Full Array Local Dimming یا FALD و نسل دوم از پردازنده آلفا ۷ عنوان بهترین تلویزیون هوش مصنوعی EISA در سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ (EISA SMART HOME TV 2019-2020) را از آن خود کرد. داوران EISA به شدت تحت تأثیر تجربه کاربری و راحتی و آسایشی قرار گرفتند که پلت‌فرم AI ThinQ ال‌جی با همکاری دستیار گوگل و آمازون الکسا ایجاد کرده بود.

LG-Soundbar-model-SL8YG

LG-XBOOM-Go-model-PK7_black

بلندگوی خطی و بلندگوی همراه XBOOM Go ال‌جی جایزه بهترین بلندگوی خطی EISA در سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰  و جایزه بهترین بلندگوی همراه EISA در سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ را به دلیل برخورداری از کیفیت صدای استثنایی کسب کرد؛ صدایی که ثمره همکاری ال‌جی با شرکت انگلیسی مشهور در تولید فناوری‌های صوتی پیشرفته‌ به نام مریدین (Meridian) است.

بازدیدکنندگان از غرفه ال‌جی در نمایشگاه IFA 2019 می‌توانند از ۶ تا ۱۱ سپتامبر شانس دیدن محصولات برنده ال‌جی را در EISA داشته باشند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید