۰۳ مهر ۱۳۹۸

این تلویزیون ال جی گوش می‌دهد، فکر می‌کند، پاسخ می‌دهد

تلویزیون UHD 4K HDR ال‌ جی مدل UK66000GI در ابعاد ۴۳ و ۴۹ اینچ مجهز به فناوری هوش مصنوعی AI ThinQ است.

کیفیت تصویر ثابت از هر زاویه

LG UHD TV با حفظ رنگ دقیق‌تر به همه اجازه می‌دهد بدون توجه به محل نشستن، از تصویر باشکوه آن لذت ببرند.

*مدل معمولی ذکر شده در اینجا به مدل‌های قبلی تلویزیون ال‌جی اشاره دارد.

03_UK66_C_Wide_Viewing_Angle_desktop_v1

هسته اصلی تصویر با کیفیت

پردازنده چهار هسته‌ای بی‌وقفه می‌کوشد نویز منحرف‌ کننده را کاهش داده و شفافیت را بهبود می‌بخشد و حتی تصاویر دارای رزولوشن پایین را با کیفیت نزدیک به تصاویر 4K نمایش می‌دهد.

04_UK66_C_Quad_Core_Processor_desktop

4K Active HDR برای تصاویر طبیعی

فناوری HDR – High Dynamic Range استاندارد جدیدی برای کیفیت تصاویر است. این فناوری باعث نمایش جزئیات ظریف و رنگ‌های طبیعی در کنار دامنه وسیع‌تر کنتراست می‌شود. LG UHD TV از چندین فرمت HDR، از جمله HDR10 Pro و HLG Pro پشتیبانی می‌کند.

05_UK66_C_4K_Active_HDR_desktop

LG UHD TV از طریق تنظیم دینامیک، تصاویر را فریم به فریم پردازش می‌کند. محتوای SDR را می‌توان از طریق این پردازش، به تصاویر شبیه HDR تبدیل کرد.

05_UK66_C_4K_Active_HDR_desktop_sub_v1

DTS Virtual: X؛ افزودن بعد بیشتر به صدا

DTS Virtual: X تجربه صدای چند بعدی را به کاربران ارائه می‌دهد. این قابلیت صدایی شگفت‌انگیز را تنها از با استفاده از بلندگوهای تلویزیون ارائه می‌دهد.

06_UK66_C_Sound_desktop

طراحی شیک و مدرن

قاب شیک در کنار سبک مدرن آن باعث تحسین ‌برانگیزتر شدن طراحی دستگاه شده است.

07_UK66_C_Design_desktop

روش‌های ساده برای راحتی شما

قابلیت‌های متنوع تلویزیون هوشمند را با LG webOS کشف کنید. برای اجرا و جستجوی برنامه‌ها و سایر خدمات پرمیوم حتی با صدای خود، فراتر از کنترل و جستجوی عادی بروید.

۲ نظر

رضا ۳ مهر ۱۳۹۸ پاسخ

چقدر جالبه
ممکنه ایران هم بیاد ؟

حسین ۴ مهر ۱۳۹۸ پاسخ

فعلا هر چند تولید و واردات تلوزیونها ال جی در ایران متوقف و تقریبا خرید تلوزیونهای ال جی با قیمت رسمی و تولید داخل اگر نگوئیم محال فقط به مدلهای کم تقاضای ۷۵ اینچ انهم دو مدل محدود است اما با گشت کوتاهی در بازار بخصوص خیابان جمهوری حدفاصل چهار راه حافظ تا کارگر شمال خیابان شریعتی حوالی میرداماد و بخصوص تقاطع خیابان ری ئو امیر کبیر و خیابانهای اطراف از جمله ایران و با جستجو در اینرنت سایت های فروش تلوزیون و کالاهای دست دوم مانند دیوار متوانید انواع مدلهای روز تلوزیونهای ال جی مانند سری M تولید سال ۲۰۱۹ میلادی که هیچگاه در ایران به تولید نرسید به وفور و بیش از هر برند دیگر در حال عرضه است البته با گارانتی های متفرقه و یا بدون گارانتی اگر این مدل که اتفاقا در ایران تولید شده و مربوط به سال ۲۰۱۸ میلادی است و Gi نمایانگر تولید ان در ایران توسط گلد ایران است را با قید قیمت جستجو کنید نمونه اتولید داخل و با حذف یک صفر و Gi نمونه وارداتی و فروشندگان ان در ایران را میتوانید بیابید

نظر دهید