۲۵ مهر ۱۳۹۸

آغاز برنامه آزمایشی به‌روزرسانی به اندروید 10 برای پرچمداران جدید ال‌ جی در کره

ال‌جی برنامه آزمایشی جدید خود را برای به روزرسانی به سیستم عامل جدید 10 از همین ماه در کره جنوبی آغاز می‌کند.

شرکت ال‌جی امکانات جدید در رابط کاربری تلفن هوشمند جدید V50S ThinQ را برای دو پرچمدار خود، G8 ThinQ و V50 ThinQ،  با به روز رسانی به اندروید 10 به ارمغان می آورد.

ال‌جی به تازگی اعلام کرده است که پیش‌نمایش سیستم عامل اندروید 10 را، که به زودی معرفی می‌شود، برای کاربران G8 ThinQ در کره جنوبی تا اواخر همین ماه عرضه می‌کند. کاربران V50 ThinQ ال‌جی نیز تا ماه آینده به برنامه پیش‌نمایش اندروید 10 خواهند پیوست.

مشتریانی که می‌خواهند در برنامه پیش‌نمایش اندروید 10 شرکت کنند قادر خواهند بود با استفاده از برنامه کاربردی ‘Quick Help’ در G8 ThinQ این امکان را برای خود فراهم کنند. آپدیت جدید از طریق OTA (به صورت بی‌سیم با اتصال تلفن همراه به اینترنت) عرضه می‌شود. ناگفته نماند که ال‌جی تصمیم دارد آپدیت رسمی این سیستم عامل (formal OS upgrade) را نیز امسال عرضه کند؛ اگرچه ممکن است برنامه به‌روزرسانی به اندروید 10 در بازارهای دیگر خارج از کره جنوبی مدتی به طول بیانجامد.

به روزرسانی آزمایشی به اندروید 10 برای تلفن‌های هوشمند ال‌جی امکانات جدید و متنوعی مانند پیمایش کامل مبتنی بر حرکت (Full Gesture Navigation) را به این محصولات جدید اضافه می‌کند. این شرکت علاوه بر قابلیت‌های جدید و اصلی اندروید 10 در حال کار روی آپدیت رابط کاربری سفارشی خود است. پوسته تجربه کاربری یا UX به‌روزشده امکاناتی نظیر زبانه‌های منو، یک منوی ساده کارت‌مانند، ظاهر شدن پنجره در نمایشگر کوچک و خیلی قابلیت‌های دیگر را به همراه خواهد داشت.

از آنجایی که ال‌جی می‌خواهد بار دیگر اعتماد مشتریان را از طریق آپدیت‌های نرم‌افزاری مرتب و سریع بازگرداند، سعی دارد آپدیت‌های مهمی را برای تلفن‌های هوشمند سری X و Q در همین سال ارائه دهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید