۳۰ آبان ۱۳۹۸

وب سایت آی تی رسان: نمونه عکس‌های دوربین ال‌ جی G8X را مشاهده کنید

وب سایت آی تی رسان: چند هفته پیش گوشی پرچمدار ال‌ جی G8X معرفی شد و حالا متخصصین در حال بررسی عملکرد بخش‌های مختلف آن از جمله سخت‌افزارهای داخلی، عمر باتری، اکسسوری Dual Screen،‌ دوربین و موارد دیگر هستند.

در اینجا نگاهی به دوربین این گوشی انداخته‌ایم و نتایج بدست آمده را در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید.

ال‌جی G8X: نمونه عکس‌های گرفته شده با دوربین اصلی

اسمارتفون ال‌جی G8X مجهز به یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8، پیکسل‌های ۱.۴ میکرون و زاویه دید ۷۸ درجه است. البته چنین مشخصاتی، برای دوربین یک گوشی بالارده در سال 2019، معمولی است. بنابراین، ال‌جی این‌بار هم به یک سخت‌افزار دوربین آشنا و تست‌شده اکتفا کرده است. ذکر این نکته لازم است که ما سایز عکس‌های گرفته شده را به‌منظور بارگذاری سریع‌تر آنها، کاهش داده‌ایم. اما به غیر از آن، هیچ اصلاح و ویرایشی بر روی تصاویر صورت نگرفته است.

LG-G8X-main-camera-samples-2-1000x750

ال‌جی G8X: عکس‌های سلفی و حالت پرتره 

در جلوی هندست نیز شاهد یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی در داخل ناچ بالای نمایشگر هستیم. این دوربین، به‌خاطر استفاده از فناوری ترکیب پیکسلی (pixel-binning) برای بهبود کیفیت عکس‌ها، کمی خاص است.

LG-G8X-Camera-Samples-2-600x800

روش کار این تکنولوژی به این صورت است که داده‌های تصویری چهار پیکسل مجاور هم با یکدیگر ترکیب می‌شوند تا در نهایت تصاویر شفاف‌تر و روشن‌تری ایجاد شوند. ضمن اینکه به عنوان یک گوشی 2019، انتظار ارایه حالت پرتره را نیز بر روی ال‌جی G8X داشتیم. عکس‌های سلفی و پرتره گرفته شده را در زیر ملاحظه می‌کنید.

منبع: وب سایت آی تی رسان

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید